Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с Брава 1.4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16

    Коментар


      #17
      Извинявам се за оффтопика,ама те и на "маймуница" не могат да пишат Марио.Защото и писането на български език с латински букви има някакви правила и транскрипция,имаше я някъде по форумите.Позволявам си да кажа това от 25 годишния ми стаж като лицензиран радиолюбител. Измислиха си някакъв "сленг" и в това.
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #18
        какво значение има как пиша,мисля че се заяждате колеги.а сленга затова е измислен,хората по бързо да общуват.в 90% от саитовете и чатовете се пише така само тук има такива ограничения,а можеше админа да сложи преводач както е в abv.com.да ама не както се казва.
        HONDA I-VTEC

        Коментар


          #19
          Todor_Gagovski написа:
          Забравих да кажа 4е колата е брава 1,6 103 коня elx,оба4е къде и са пове4ето екстри незная.но със сигурност мога да кажа 4е не върви като за 103 коня,карах ровъра на един познат 1,6 105 коня хонда мотор вървеше си колата много добре,тия италианци не6то да не ментят :D
          Моята също е 1.6 16V обаче колата е като ракета нямам никакви проблеми с мощноста ,на магистрала 180 км.без проблем може и още, на старт на светофар ако реша малко автомобили биха се мерили с бравата,така че за да не ти върви колата явно има някакъв пробем,ако упееш да го отстраниш ще усетиш истинското удоволствие от тази кола.Но всъщност проблема е че няма добри диагностици които да установят причината за неизправностите.

          Коментар


            #20
            Прав си,няма поне в Пловдив все още търся сервиз в които да кажат от това е даи да го сменим ако се оправи тогава ще платиш.Всички само мънкат" ми от това е ама не сме сигурни".
            HONDA I-VTEC

            Коментар


              #21
              Todor_Gagovski написа:
              Прав си,няма поне в Пловдив все още търся сервиз в които да кажат от това е даи да го сменим ако се оправи тогава ще платиш.Всички само мънкат" ми от това е ама не сме сигурни".
              Заслужава си да дойдеш до София и да я закараш да я прегледат във Вантотрейд да речем. Колата явно има проблем щом казваш че не върви. Тези 103 кончето които притежава доста бягат попринцип. Във Вантотрейд мисля че биха ти помогнали - аз, а и доста от колегите тук посещавали сервиза им ще ти кажат че там хората разбират от коли

              Коментар


                #22
                Koлега според мен добър сервиз на фиат в Пловдив е този в пресечката срещу ВМИ или по точно поликлиниката до ВМИ. Аз два пъти си карам бравата там и съм много доволен. Момчетата там са много запознати с италианските коли и с дефектите на всеки модел.
                BRAVA 1,4 12V
                Nissan Navara

                Коментар


                  #23
                  Todor_Gagovski написа:
                  какво значение има как пиша,мисля че се заяждате колеги.а сленга затова е измислен,хората по бързо да общуват.в 90% от саитовете и чатовете се пише така само тук има такива ограничения,а можеше админа да сложи преводач както е в abv.com.да ама не както се казва.
                  Виж това:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=1249Не се заяждаме.Нищо не пречи да бъдем изключение от тези 90% за които споменаваш.Успех и дано по-скоро решиш проблема!
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #24
                    Благодаря колеги :P
                    HONDA I-VTEC

                    Коментар


                      #25
                      ...

                      Коментар


                        #26
                        hf hpe написа:
                        малко е офф обаче има една много голяма заблуда сред много колегиимам предвид това, че ровър 105 коня вървял много повече от брава 103к.с.да това е така, но много малко хора отчитат че за това са виновни и различните стандарти при които автомобилите са пуснати в производствокакво имам впредвид бравата покрива евро2 нормите за изгорели газове, докато този ровър/хонда изпълнява USA’82 нормитеако някой не ми вярва да му дам да кара Стило което изпълнява евро4 норми, пак е 103 коня и няма нищо общо като вървеж с една мареа 1.6 16-ка която е с евро2 емисийпримерно стило-то има 2 ламбда сонди преди катализатора и 1 след него, да не говорим, че и управлението на дроселовата клапа е "driwe by wire"иначе по темата 1.4 12-ката си е слаба на ускорения но скорости като 140-150 на магистрала са си съвсем нормалнидокато на колегите 1.6-ците определено не са в час
                        Колегата е много прав тия катализатори умориха колите карал съм една и съща марка автомобили Деу Нексия без катализатор фабрицхно и с катализатор изпълнение за западна европа абсолутно еднакви мотори и коли еднакви конски сили а разликата в вървежа огромна тая без катализатора върви като луда другата е спъната от всякаде за пръв път от няколко месеца карам Фиат и се чудия на това Пунто 75 от къде му идва силата особено на газ върви като лудо правил съм му и 8000 об/мин истината е че до 3500 - 4000 оборота го няма никакво но от там нататък е в силата си

                        Коментар


                          #27
                          Забравих да кажа 4е колата е брава 1,6 103 коня elx,оба4е къде и са пове4ето екстри незная.но със сигурност мога да кажа 4е не върви като за 103 коня,карах ровъра на един познат 1,6 105 коня хонда мотор вървеше си колата много добре,тия италианци не6то да не ментят
                          Колега, данните които даваш и впечатленията които споделяш са много далеч от реалните показатели на Брава / Браво 1.6/ 16v - 103кс ! Този модел на Фиат, е автомобил на годината за Европа и за да получи тази престижна титла е гледан под лупа в конкуренция с всички европейски марки вкл. и Ровьр по всички вьзможни показатели и от какви ли не капризни специалисти от различни области в автомобилостроенето! И естествено, са му намерили най-малко кусури в сравнение с всички останали европейски претенденти!!!Така, че субективното ни мнение от личните ни автомобили не е никакьв критерии и ако нещо е извьн нормите говори само за това,че автомобила е за доктор!!!

                          Коментар


                            #28
                            А) Не е нормално тия коли да не вдигат 150 км/ч, търсете проблема (тук май плагиатствам)Б) Но слушайте hf hpe относно стандартите и годините. На леля ми ритмото е 1.6 карбуратор на 24-25 г. За последно го карах миналата година и беше в състояние да изпокъса де що има съвременен автомобил от подобен клас. Змей от класа. Та мисълта ми е, че разните му катализатори, норми и пр. не са без значение. Все пак А) остава...
                            Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                            Коментар

                            Working...
                            X