Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с Брава 1.4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми с Брава 1.4 12V

    Здравейте колеги!От 6 месеца съм собственик на Фиат Брава 1.4 12V, 80к.с. 1996 г.Честно казано съм доста разочаровн от автомобила. След покупката смених всички необходими консумативи - масла, ремъци, филтри и пр. и направих компютърна диагностика на автомобила. По мнение на специалистите от сервиза двигателят е в перфектно състояние, а според мен колата няма мощност като за 80 к.с. Преди това карах Регата 75к.с., на 21год., която вървеше не по-лошо от тази.Поради високата цена на бензина бях принуден да си монтирам газова уредба Landi Renzo. В момента колата ми гори 11/100 извън града и 15/100 в града на газ и малко по-малко на бензин въпреки неколкократното ходене по сервизи /в гр. Ямбол където живея/. На всичко отгоре ми се скапа и бензиновата помпа въпреки, че не съм оставал на резерва /не ми е светвала лампата на бензина/.Моля собствениците на подобни автомобили да споделят с мен собствени впечатления от тях и ако някой знае къде може да се намери бензинова помпа втора употреба или нова на цена под 180 лв. ще съм му благодарен.
    Peugeot 301
    Punto 1.9 JTD - на жената

    #2
    Освен да ти кажа, че си щастливец, че си близо до hit-ko )) Някой много куцо ти е монтирал газовата уредба, а явно има и други проблеми, тази кола не може да харчи толкова, дори моята харчи по-малко На твое място веднага бих се свързал с гореспоменатия поне за консултация.
    Alles in Ordnung

    Коментар


      #3
      Аз карам абсолютно същата Brava. За мощността не мога да коментирам,защото на мен ми се струва нормална за този обем на двигателя. Газовата ми уредба е Lovatо и разхода ми на газ в града е 9,5-10л, а извън града е 6,5-7л.Според мен целият ти проблем е от монтажа на самата газова вкл. и изгорялата помпа. Относно цената и провери и в някоя автоморга.
      BRAVA 1,4 12V
      Nissan Navara

      Коментар


        #4
        Благодаря за споделените мнения!Относно катализатора - В сервиза, в който ми извършиха регулировката на газовата уредба /на компютър/ ми препоръчаха да си махна катализатора, с което трябваше, според тях, да ми падне разхода и да се подобри пъргавината на колата. Отидох при едни "майстори" да ми свалят катализатора, но те като погледнаха колата отдолу ми казаха, че това което виждат не им прилича на катализатор още повече, че на него не пишело "катализатор" т.е възможно било той да е свален или подменен с някакво подобие още преди да я купя.Относно разхода на гориво - Откакто съм купил колата /нов внос от Италия/ съм и правил пет пъти компютърна диагностика включително и на газ в три различни сервиза, като на всякъде ме уверяваха, че всичко е идеално. Смених и ламбда сондата с което се подобри значително работата на двигателя /на бензин/, но разходът на гориво - и на газ и на бензин остана все така висок. Отосно монтажа на газовата уредба - Монтирана е в най-реномирания сервиз в града и не вярвам да са оплескали нещо. Те ми монтираха уредбата и на старата кола и бях много доволен.
        Peugeot 301
        Punto 1.9 JTD - на жената

        Коментар


          #5
          Не мога да ти отговоря точно на въпросите защото не съм вещ в този занаят. Мисля, че налягане на горивото не ми е мерено, но ще го премеря така или иначе защото,както споменах колата не иска да работи на бензи, като вероятната причина е бензиновата помпа. Под компютърна диагностика разбирам следното:Изпод капака на колата ми измъкнаха 2-3 куплунга, които ги свързаха с един компютър, след което запалих колата и на монитора заподскачаха някакви непонятни за мен диаграми. В крайна сметка след 10-15 мин. ми връчиха една разпечатка, която е пред мен и на която пише : TECHNOTEST s.r.l. ECUreader , а по-долу в колонка са подредени доколкото разбирам разни волтажи, температура на въздуха, някакви проценти, ъгли и пр. и в крайна сметка устното мнение на собственика на сервиза беше "Всичко е в рамките на нормалното, толкова са и възможностите на колата".Колата не е проверявана дали не засмуква въздух, а и не зная как. Ако газове се мерят през ауспуха и това не е правено. Не зная и какво означава "осцилоскоп на искрата".
          Peugeot 301
          Punto 1.9 JTD - на жената

          Коментар


            #6
            venco67 написа:
            пише : TECHNOTEST s.r.l. ECUreader
            Нещо такова ли беше:------------------------------------------------------------------------------------T E C H N O T E S T s.r.l. ECUreader Visa------------------------------------------------------------------------------------МАРКА BMWМОДЕЛЬ/ТИП ДВИГАТЕЛЯ 520 i - 89>92 [20 6 S1]СИСТЕМА ECU КОДА BOSH - Motronic - DME M3.1------------------------------------------------------------------------------------ПАРАМЕТРЫСигн.пол.дрос.заслон. 0.60 ВРегул.крутящ.момента ВКЛПОДАЧА ИСКРЫ 9 град.СКОР. ДВИГ. 680 о/мНАГРУЗКА ДВИГ. 1.6 мсСКОРОСТНЫЕ ДАННЫЕ 0 км/чПИТАНИЕ ECU 13.5 ВВРЕМЯ ВПРЫСКА 0.0 мсСИГНАЛ ЛЯМБДА ДАТЧ. 0.79 ВТЕМПЕРАТУРА ВОЗДУХА 37 *СТЕМПЕРАТУРА ДВИГ. 90 *С------------------------------------------------------------------------------------ВЫК-ТЕЛИ------------------------------------------------------------------------------------ОШИБКИПИТАНИЕ ECU CLRРЕГУЛ.РЕЛЕ НАСОСА CLR------------------------------------------------------------------------------------ Незнаех че Visa-та прави и разпечатки ................
            Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

            Коментар


              #7
              Приблизително така изглежда само, че не е на руски ,а на английски. Тази разпечатка ми беше дадена от единия сервиз, а на другия като че ли програмата беше друга, качена на лаптоп без печатащо у-во.
              Peugeot 301
              Punto 1.9 JTD - на жената

              Коментар


                #8
                ...

                Коментар


                  #9
                  Благодаря за мненията!Двигателят по документи е 80 к.с., а тъй като не ме харесва как върви доста често настъпвам педала на газта до край. Не мислех че Бравата е по-тежка от Регатата. По документи Бравата тежи 1150кг., а Регатата 1450кг. Точно това ме караше да мисля, че Бравата трябва да върви по-добре.Утре ще я закарам при hit-ko и смятам, че всичко ще се оправи.
                  Peugeot 301
                  Punto 1.9 JTD - на жената

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте,

                    Колега,моля те,ако решиш проблема по някакъв начин да опишеш как,защото и при мен е горе-долу същата ситуация.Бравата ми 1.4/12V няма мощност,като за 80к.с автомобил.Имах Вектра 82к.с,която вървеше значително повече и харчеше доста по-малко.Обръщам се с молба за съвет към колегите във форума,като описвам какво ми прави впечатление:Карам да кажем със 80 км/ч на 4-та предавка по равен път (дори по нанадолно).Натискам педала на газта до край и колата започва да ускорява.Когато отпусна педала с да кажем 1/5 от хода му,колата започва да набира значително по-добре.При изрязване на 1,2,3 с газта до ламарината,този ефект не се усеща.Чуства се най добре на 4-та и на 5-та.Автомобила не иска да вдигне повече от 135-140 км/ч,дори по леко нанадолно.Ефекта се наблюдава и на газ и на бензин.Имаше го и когато купих автомобила и нямаше газова уредба.Разхода на гориво е мисля с една идея по-висок от нормалния-градско около 11л/100км газ,извънградско около 7л/100км при много нежно каране (до 90-100км/ч).Комбинирано ми гори около 9л/100км.Разхода не ме притеснява толкова,колкото занижената мощност и съответно ниската максимална скорост.Всякакви идеи и съвети ще са ми от полза.Благодаря ви предварително.Успехи !!!

                    Коментар


                      #11
                      Колеги с интерес про4етох вси4ки мнения по въпроса.Ето данните за моята таратаика която е с газова от италия газ гори в града около 13/100 което според мен е нормално след като по техни4ески данни в съштия този саит трябва да гори 11 бензин, а до морето ми изгори то4но 9/100 без да съм жалил много,според мен е много важно от къде зареждаш и как караш в града,аз имам 6 светофара до работата ми и ако ме хванат вси4ките е ясно 4е разхода 6те ско4и.ина4е аз съшто не съм впе4атлен от колата и като разход и като вървене и ако мога бих е сменил за друга но не фиат знам 4е думите ми зву4ат като ерес в този саит но това е моето мнение,особенно след последните проблеми и опита ми за тяхното отсраняване.
                      HONDA I-VTEC

                      Коментар


                        #12
                        Забравих да кажа 4е колата е брава 1,6 103 коня elx,оба4е къде и са пове4ето екстри незная.но със сигурност мога да кажа 4е не върви като за 103 коня,карах ровъра на един познат 1,6 105 коня хонда мотор вървеше си колата много добре,тия италианци не6то да не ментят :D
                        HONDA I-VTEC

                        Коментар


                          #13
                          Същата история

                          Колеги с голямо съжаление и аз имам същите проблеми с нашето браво (1.4 12V)Висок разход на газ и бензин, както и тромаво ускорение.За да изпреваря превключвам на бензин и изключвам климатика.По отношение на бенз. помпа - на Стамболийски я купих за 120 лв. (Април месец).
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                          http://forum.fiat-bg.org

                          Коментар


                            #14
                            Mitko написа:
                            Казвал съм го на други колеги. Махни газовата. И това звучи като ерес тук Yellow_Flash_Colorz_PDT_19PS: Често съм зад волана на Bravo 1.6 16V и мога да твърдя, че определено има мощност. Търси проблемите.
                            Наистина е ерес Не слушай Митко, колата наистина е пъргава, по-добре направи добра диагностика, загубата на мощност при добре монтирана газова е около 10%...
                            Alles in Ordnung

                            Коментар


                              #15
                              ако махна газовата трябва да я оставя в гаража за красота при тия цени на бензина ина4е вси4ки вув вси4ки сервизи казват 4е колата е наред а за газаджии не ми се говори само я поглеждат и се отказват.и проблема си стои не върви на бензин и едвам пали сутрин.ще по4истя дузите и 6те видя какво 6те стане.от 5 сервиза 2 казаха 4е е от тях.
                              HONDA I-VTEC

                              Коментар

                              Working...
                              X