Здравейте Колеги!!!Преди 2 седмици купих на съпругата ми Фиат Пунто 1.1i 55PS в завидно добро състояние с изрядно попълнена сервизна книжка(не във Врачански или Монтански гараж) и започнах да го обслужвам както си му е реда там....масла,филтри,ремъци,свещи и etc.Колата е екстра само едно нещо не мога да разбера от какво се получава....Значи сутрин когато е студена както и пипнеш ключа все едно е изпила нощеска каса RED BULL..пали отмах и така си я караш нормално може и до морето да стигнеш.НО ако след това изминеш известно разстояние и решиш да спреш и да угасиш мотора и след това да запалиш и потеглиш пак пали без яд обаче между 1200-1500rpm почва да губи мошност да подскача и трябва да и натиснеш газта почти до долу оправя се за момент и после пак тия номера!!! Но интересното е 4е сутрин запалена и негасена цял ден може до оня край на света да идеш тоя номер няма да ти го направи.Но угасиш ли и след това запалиш.....трагедия....МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ ако някой се сеща за нещо характерно или не защото това е първият Фиат в семейството ни и не искаме да оставаме с лоши впечатления от марката само заради това!Благодаря Ви Предварително!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
H E L P !!! Пунто 1.1i Странно Придърпване и загуба на мошно
Collapse
X
-
g0g40 написа:Ако и ти гори повечко може датчика да температурата на антифриза да не ти отчита правилно и компютъра се бърка и си мисли че колата е студена а тя всъщност е загряла. Т.е. да ти пуска повечко бензин и да се дави колата.btw. Смени ли кабели и свещи ?!?KAРА BLUE INDIGO ITALIAN ARROW BRAVO SX 105 JTD
Коментар
-
benzindjia написа:g0g40 написа:Ако и ти гори повечко може датчика да температурата на антифриза да не ти отчита правилно и компютъра се бърка и си мисли че колата е студена а тя всъщност е загряла. Т.е. да ти пуска повечко бензин и да се дави колата.btw. Смени ли кабели и свещи ?!?KAРА BLUE INDIGO ITALIAN ARROW BRAVO SX 105 JTD
Коментар
-
нее от неправилно зацепен ангренажен ремък!!! може от много неща да е но така с приказки трудно се оправя проблем, трябва да се види от някой дето разбира и дето прави компютарна диагностика. като се закачи на кома сичко ще си покаже! за това ти предлагам колега варви на диагностика и си реши проблема. ама когато отиваш гледай колата да е с магариите си. щото при нас имаме много случей идва клиент и обяснява какво било това онова и като рече да ни покаже проблема и оп то се оправило само и ми вика оправете го е как да го оправя като нищо и няма сега нито можеш да разбереш какво прави точно нито нищо.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар