Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

H E L P !!! Пунто 1.1i Странно Придърпване и загуба на мошно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    H E L P !!! Пунто 1.1i Странно Придърпване и загуба на мошно

    Здравейте Колеги!!!Преди 2 седмици купих на съпругата ми Фиат Пунто 1.1i 55PS в завидно добро състояние с изрядно попълнена сервизна книжка(не във Врачански или Монтански гараж) и започнах да го обслужвам както си му е реда там....масла,филтри,ремъци,свещи и etc.Колата е екстра само едно нещо не мога да разбера от какво се получава....Значи сутрин когато е студена както и пипнеш ключа все едно е изпила нощеска каса RED BULL..пали отмах и така си я караш нормално може и до морето да стигнеш.НО ако след това изминеш известно разстояние и решиш да спреш и да угасиш мотора и след това да запалиш и потеглиш пак пали без яд обаче между 1200-1500rpm почва да губи мошност да подскача и трябва да и натиснеш газта почти до долу оправя се за момент и после пак тия номера!!! Но интересното е 4е сутрин запалена и негасена цял ден може до оня край на света да идеш тоя номер няма да ти го направи.Но угасиш ли и след това запалиш.....трагедия....МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ ако някой се сеща за нещо характерно или не защото това е първият Фиат в семейството ни и не искаме да оставаме с лоши впечатления от марката само заради това!Благодаря Ви Предварително!!!
    KAРА BLUE INDIGO ITALIAN ARROW BRAVO SX 105 JTD

    #2
    Ако и ти гори повечко може датчика да температурата на антифриза да не ти отчита правилно и компютъра се бърка и си мисли че колата е студена а тя всъщност е загряла. Т.е. да ти пуска повечко бензин и да се дави колата.btw. Смени ли кабели и свещи ?!?
    FIAT Punto 55 S
    FIAT Doblo 1.3 Multijet

    Коментар


      #3
      g0g40 написа:
      Ако и ти гори повечко може датчика да температурата на антифриза да не ти отчита правилно и компютъра се бърка и си мисли че колата е студена а тя всъщност е загряла. Т.е. да ти пуска повечко бензин и да се дави колата.btw. Смени ли кабели и свещи ?!?
      Свещи смених кабели не защото ако беше кабел щеше непрекъснато да си показва рогата си мисля...
      KAРА BLUE INDIGO ITALIAN ARROW BRAVO SX 105 JTD

      Коментар


        #4
        benzindjia написа:
        g0g40 написа:
        Ако и ти гори повечко може датчика да температурата на антифриза да не ти отчита правилно и компютъра се бърка и си мисли че колата е студена а тя всъщност е загряла. Т.е. да ти пуска повечко бензин и да се дави колата.btw. Смени ли кабели и свещи ?!?
        Свещи смених кабели не защото ако беше кабел щеше непрекъснато да си показва рогата си мисля...
        Koлеги смених въпросния датчик за темперетурата но проблема си остава Моля някой ако има още нещо в предвид да помага....
        KAРА BLUE INDIGO ITALIAN ARROW BRAVO SX 105 JTD

        Коментар


          #5
          Провери зацепването на ангренажния ремък един-два зъба разлика има голямо значение във вървенето на колата
          FIAT PUNTO 55 SX
          FORZA ITALIA

          Коментар


            #6
            нее от неправилно зацепен ангренажен ремък!!! може от много неща да е но така с приказки трудно се оправя проблем, трябва да се види от някой дето разбира и дето прави компютарна диагностика. като се закачи на кома сичко ще си покаже! за това ти предлагам колега варви на диагностика и си реши проблема. ама когато отиваш гледай колата да е с магариите си. щото при нас имаме много случей идва клиент и обяснява какво било това онова и като рече да ни покаже проблема и оп то се оправило само и ми вика оправете го е как да го оправя като нищо и няма сега нито можеш да разбереш какво прави точно нито нищо.

            Коментар

            Working...
            X