Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пулове и хлабина..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пулове и хлабина..

    Колеги,моля за малко информация относно разстоянието м/у разпределителния вал и пуловете!Двигателят е от фиат ритмо1.5карбуратор.за смукателните клапани разстоянието е 0.40,а изпускателните0.50!Вьпроса ми е:ако разстоянието е сьс десета по-голямо,какво ще се получи!Примерно ако оставя смукателните(изпускателните са в нормите) с 0.50(а те в момента са така),ще имам ли после някакви проблеми?Или да ги оставя така? Предварително Благодаря!
    FIAT UNO 55S. Мирише бензина!
    FIAT MAREA1.6 16V

    #2
    от хлабината зависи мощноста на мотора,ако е само с 1 десета по-голям луфтаи не дразни ’’шляпането’’ на клапалите докато работи мотора-може и да остане така.
    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
    хюндай акцент 1.5 CNG
    киа каренс +метан

    Коментар


      #3
      ми данчо ти каза в общи линии. ще върви малко по-малко. ама да е по-голяма хлабината, че ако е по-малка мога д ати пиша със страници какво ще стане/мноо кофти/.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Ако е по-голяма от 3-4 десети хлабината много бързо колата почва да похапва гърбички

        Коментар


          #5
          maiden написа:
          Ако е по-голяма от 3-4 десети хлабината много бързо колата почва да похапва гърбички
          по-голяма?? не е ли ако е по-малка и пуловете не могат да отидат по-надолу и тогава изяжда вала?
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            по-голяма?? не е ли ако е по-малка и пуловете не могат да отидат по-надолу и тогава изяжда вала?
            И аз мисля че е така! :D Благодаря за отговорите!Хич няма и да пипам повече!
            FIAT UNO 55S. Мирише бензина!
            FIAT MAREA1.6 16V

            Коментар


              #7
              Ако хлабината е много голяма износването на вала е прогресивно и настъпва много бързо, заради силните ударни натоварвания, гърбицата буквално удря пуловете като с чук и двигателя си заминава много бързо!Ако са много натегнати пак има износване, затова хлабината трябва да се следи, затова има и хидр. повдигачи на по-новите коли (за да не се следи)

              Коментар


                #8
                maiden написа:
                Ако хлабината е много голяма износването на вала е прогресивно и настъпва много бързо, заради силните ударни натоварвания, гърбицата буквално удря пуловете като с чук и двигателя си заминава много бързо!Ако са много натегнати пак има износване, затова хлабината трябва да се следи, затова има и хидр. повдигачи на по-новите коли (за да не се следи)
                ясно.мерси
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  При по-голяма хлабина гърбицата натиска с удар и фазата на вала е намалена - оттам и намалена мощност.При намалена хлабина клапана може да не се затваря напълно и да изгори
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #10
                    Някога, когато карах ладата-всички клапани си ги регулирах с една и съща пластина и нямаше проблем. :D различната хлабина е по- скоро незабележиа разлика в шума при студен двигател за 3-4 минути, отколкото повод за притеснение.
                    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                    Коментар


                      #11
                      Ох, то на лада класика каква мъка е - докато ги регулираш и я вкараш на 6-7К оборота и пак се разтракват ...Добре, че самарата беше с пулове и държеше на издевателства

                      Коментар

                      Working...
                      X