Здравейте,още като купих Пунтото се сблъсках със следния проблем: скоростите си смеянт адски трудно. Смених съединител, но резултата е нулев. Забелязах обаче че като покарам примерно няколко километра вече смяната на скоростите става много по лесно. Това ме навява на мисълта, че маслото вътре е доста зле и като загрее и най вероятно като се поразреди започва да сменя по-лесно. Интересно е вие какво мислите по въпроса - някой сблъсквал ли се е с подобен проблем.А къде се намира пробката за източване и наливане - дали ще мога да го сменя сам?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Масло на скоростна кутия - Пунто 1
Collapse
X
-
ее, че то това му е минус на пунто-то. не знаеш ли? аз като се рових в нета преди да си купя моето, навсякъде четох, че слаба страна са му скоростите. в студено време понякога втора изобщо не можело да се вкара. това не ми се е случвало на мен обаче.при мен също трудно се вкарват скоростите - особено от втора като връщам на 1-ва. тогава е много трудно. като загрее колата и съответно маслото в скоростната, нещата се оправят. и все пак не караме ауди, а фиат. не че нещо против фиат. просто съм карал ауди 80 и там по друг начин се сменят скоростите.Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
-
Това ми е второто Пунто/от Аватара-този път Първа ръка-"Ауто Италия-"-предното беше втора ръка-с по-старите колеги се познаваме лично-няма такова нещо-скоростите-слаба страна на Пунто-всичко е въпрос на правилна/минимално грамотна/ подръжка-смяна на масло според сервизната книжка/120К/-не откриваме топлата вода и пр.,но мърлячи има навсякъде по света-не дай боже да купиш кола ,била в ръцете на подобен екземпляр- първи/n...ти / собственик...ПС.Пробката е отпред на Ск.кутия-ниво до ръба...писали сме го n-на брой пътиEx. Grande Punto Driver
Коментар
-
Един колега каза много глупости , но няма значение. Аз ви казвам какъв е резултата.По принцип италианците немогат да правят хубави скростни кутии.Специално имам наблюдения при Уно и Пунто и Темпра. Просто точноста на изработката им куца..Всеки чете по каталози и какво ли не -полусинтетика... пълна синтетика.... минералноЗа Уно/Пунто дават 75W90 полусинтетика... Резултата е трудно влизат скоростите при студено , хъркане вследствие на износени синхонизатори...Решаваме на минем на друг клас масло - пълна синтетика ?!Скоростите влизат като в масло (като при Ауди ,колегата само го каза)обаче почват да вият скоростите?Защо ?Именно заради куцата изработка на детаилите.Слагаме по гъсто масло Минерално ! - Чакаме 7-8 мин като е студено докато влезе 1-ва .На моето Уно след пълен ремонт на скорости(лагери,няколко зъбни двоики , синхронизатори , фиксатрои и какво ли още не резултата беше същия) Но най-накрая намерих една добавка :D Която оправи нещата .На STP e и е в бяла туба (като гел за коса е и мирише адски гадно) Продава се на бенз. Шел. Изобразени са 2 зъбни колела . Сипах 1 туба в кутията на Уното (то е пълна полусинтетика на Castrol ) и скоротите станаха като нови. Все едно с магическа пръчка някои оправи шумовете и трудното влизане на предавките.Така че ви съветвам да не си играете с смяна на масла и класове масла . Само ще хвърлите маса пари и най-накрая лоста ще ви остане в ръката щщА пък да не говориме за Типо/Темпра като се разбият втулките на лостовата система .-Лоста се расожда из кабината като на "Чавдар" по линия София - Радомир. ръгаш ръгаш коя влезе :DВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
За поддръжката съм на същото мнение - алфата ми е на 230 000 наистина реални - колата е перфектна. Направих и 21 000 за една година и нямам никакъв проблем с нея. Явно италианчето което я е имало си е държал много на колата. Не мога обаче да кажа същото за пунтото Утре ще погледна за пробката. Мисля ще се справя сам :D. Досега се справих сам със моторче за чистачки, термостат +обезвъздушаване и лагер на носача, та едно масло ли ...Alfa Romeo 145 '96 1.6 boxer 103hp
Fiat Punto '96, 1.2 75hp
Peugeot 306 xt '97 1.6
Коментар
-
HCO написа:и най-накрая лоста ще ви остане в ръката щщAlfa Romeo 145 '96 1.6 boxer 103hp
Fiat Punto '96, 1.2 75hp
Peugeot 306 xt '97 1.6
Коментар
-
След смяната на притискателния , феродовия диск и лагера на сърдинителя скоростите се превключват без проблеми, шума намаля но остана.Майсторът каза ,че е от скоростната кутия и да сложа някаква добавка. Каква добавка ще ми препоръчате? Колата е Punto 1,1-96г.Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар