Имам следният проблем от доста време наблюдавам,че колата се изрязва, но не върви, а на 4-та като вдигна 100 шума става страшен, чак не се търпи. Оборотите се вдигат,но колата не върви. Дали съединителя е за смяна или има нещо друго. Ролките и ремъка са на 12 000, но не мога да разбера откъде идва шума. Най-много се чува вътре в купето. Дали не се е запушил катализатора?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шум от ДВГ на пунто 1.2 elx 94
Collapse
X
-
запушения катализатор води до завишен разход, тромавост на автомобила, бавно изфорсиране, глъхнене при ниски обороти, понякога се появява и една миризма на сяра. В твоя случай, колега, май става въпрос за съединител. Значи можеш да пробваш следния експеримент. Паркирай някъде колата с предница към някой бордюр, подпри предните колела в бордюра, включи на 3-та при натиснат съединител, подай малко газ, и започни бавно да отпускаш съединителя. Може номера да го направиш и с ръчна вместо да паркираш в бордюр...даже май е по-добре с ръчната.Ако колата не изгасне когато вече си отпуснал напълно съединителя - работата е ясна за ремонт на съединителя си .FIAT Brava 1.6 16v '97
-
отговор
Значи днес констатирах,че когато натисна съединителя шума се овеличава.И нещо друго,за 3000км съм изгубил един литар масло на двигателя.Пробвах номера с ръчната и колата изгастна сигурно е някои лагер на кутията.Сигурно гумичките на клапаните са отишли.ex. punto elx 1.2i
Lancia Libra 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар