Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при първо палене...нестабилни обороти...гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при първо палене...нестабилни обороти...гасне

    1,6 16Vпроблемът е следнияпърво палене за деня...завърта, пали, но оборотите са ниски, леко играятвдигат се до нормалните, но не винагиако не успеят да се вдигнат достатъчно гаснеако дам газ няма проблеми - вдигат си се до нормалните и всичко заспивано изтъва ли я да загасне после пали много труднодаже на бензин няма палене, на газ си пали - трудно , но палислед това като я карам и примерно я оставя 2-3-4 часа и пак запаля няма никакви проблеми
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    #2
    На мен ми прилича на стъпков мотор...Просто няма от какво друго да е.Пробвай да му напръскаш клемите с контактен спрей. На мен заради него ми даваше грешка и като му пръснахме клемата се оправи.А и моята ако студена я изпусна да изгасне или я загася в първите 4-5минути след паленето после е трудно запалването - особено ако съм нинал на газ и после пак я мъча на бензин.Ти да не прехвъряш на газ още след паленето??
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      Yavor написа:
      На мен ми прилича на стъпков мотор...Просто няма от какво друго да е.Пробвай да му напръскаш клемите с контактен спрей. На мен заради него ми даваше грешка и като му пръснахме клемата се оправи.А и моята ако студена я изпусна да изгасне или я загася в първите 4-5минути след паленето после е трудно запалването - особено ако съм нинал на газ и после пак я мъча на бензин.Ти да не прехвъряш на газ още след паленето??
      твоето пък по ми прилича на темп датчик. трудна работа с налучкването, ако искате да разберете проблема си трябва компа и това е.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Имам сходен проблем , но двигателя ми е 1.4 - когато е много студено паля и обортомера отижа на 1500 оборота, но много бързо започва да пада и да се колебае и трябва да и подавам газ. Проблема идва от температурния датчик , който "лъже" компютъра , че двигателя вече е загрял. Моя струва около 20 лева и утре ще отида да го сменяМисля че твоите главоболия са породени от същото нещо
        Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
        части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
        части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
        тел. 0883437022

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          Yavor написа:
          На мен ми прилича на стъпков мотор...Просто няма от какво друго да е.Пробвай да му напръскаш клемите с контактен спрей. На мен заради него ми даваше грешка и като му пръснахме клемата се оправи.А и моята ако студена я изпусна да изгасне или я загася в първите 4-5минути след паленето после е трудно запалването - особено ако съм нинал на газ и после пак я мъча на бензин.Ти да не прехвъряш на газ още след паленето??
          твоето пък по ми прилича на темп датчик. трудна работа с налучкването, ако искате да разберете проблема си трябва компа и това е.
          Мне, не съм съгласен - ако не е минавала на газ - пали като кибрит независимо кога я изгасям.Ако съм минал на газ докато е студена и съм загасил после паленето е с доста въртяне докато издуха газта от цилиндрите...Сигурен съм че не е дефект, а ефект, защото и Типото го правеше 100% по същия начин!
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #6
            не включвах преминаване на газ в моя коментар. иначе ефекта ти е ясен- най-вероятно си с вакуумен изпарител и докато се изпразни газта по маркучите ти я дави. ако си с ел изпарител то не ти затваря добре клапана- може би. с ел изп. ако е изправен не би трябвало да имаш проблем, казвам го от опит. кромата е така и гася я на газ, веднага пак паля, а тя пали винаги на бензин и няма никакво замисляне и давене, докато бравото ми е с вакуумен изп и ако я изгася на газ и веднага пробвам на бензин да я запаля се дави докато изхвърли газта, ако изчакам 5-6 минути и газта изчезва и няма грижи. затова не става автоматичното превключване бензин-газ с вакуумен изп. ама много избягахме от темата
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              моторче...но защо го прави само на напълно студена вода?иначе оборотите не трепват
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                при мен прав същото но е резултат от соли по кабелите и дистрибуторната капачка. пръсках и моротчето и TPSа (е само клемите де) с контактен спрей и ефектът е нулев. свалих с ивсичките кабели и капачката (дистрибуторната) и яко почистване със спирт и парцал и ефектът беше на лице. пали вече нормално. успех. дано не е моторчето.
                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                182A4.000 IAW49F
                LPG - Lovato EasyFast
                ----------------------------
                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                Коментар


                  #9
                  Колега ......А като е загряла прави ли го пак ???Ако не го прави те съветвам да се насочиш към стъпковия мотор..Извади го от всмукателния колектор (държи се на 2 винта) и накараи някои да даде контакт без да пали..Виж как се движи. Понякога смазката му изчезва или се зацапва самия мотор и почва да се движи доста мудно.После докато е изваден накраи някои да дава контакт и да го връща - бързо , а ти през това време докато пишката на степ мотора се движи го понапръскаи с WD.Не върти конусната глава на степ мотора и не го разглабяи , защото после докато го уцелиш в нормалното полужение ще го качваш и сваляш минимум 20 пъти. :DНаправи си експеримент с датчика, можеш да замериш какво съпротивление дава и после в аутодата-та да видиш дали е изправен. Обикновенно дават едиколко си съпротивление / при едиколко си градуса.Пробваи докато преди да запалиш колата да му извадиш буксата. Ако работи колата ще запали и ще държи доста високи обороти от порядъка на 1600-2000 и след 7-8 ще паднат.Аиде пиши утре какво е станало...
                  Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                  IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                  1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                  2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                  Коментар


                    #10
                    като дойдеш да си вземеш нещата ще пробваме :D иначе на топла кола няма промлеми
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      sev написа:
                      моторче...но защо го прави само на напълно студена вода?иначе оборотите не трепват
                      Защото е моторче знам ли.Защо стартер прави магараии/изтърва след завъртане/ само на студен двигател с нова бобина шалтер е?Само да запали веднъж после стой та гледай как пали.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        ами явно е нещо таковаиначе моторчето съм го чистил и смазвал
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          Tempra SX 1.6 i.e. cat. 91година 57kW (78HP)

                          Има много ниски обороти! Когато е студена слагам едно дървено клинче между педала на газта и гредата! Като загрее продължаваше да работи на ниски обороти ( около 5-600), но отскоро започна да гасне, особено ако има вкл. ел. консуматори! Колата се държи по един и същ начин независимо дали работи на газ или бензин! Карбуратора е Bosh и е моноинжекция! Има ли някой винт за регулиране на оборотите или трябва да натегнта малко жилото на газта или пък да променя положението на дроселовата клапа.

                          Коментар

                          Working...
                          X