1,6 16Vпроблемът е следнияпърво палене за деня...завърта, пали, но оборотите са ниски, леко играятвдигат се до нормалните, но не винагиако не успеят да се вдигнат достатъчно гаснеако дам газ няма проблеми - вдигат си се до нормалните и всичко заспивано изтъва ли я да загасне после пали много труднодаже на бензин няма палене, на газ си пали - трудно , но палислед това като я карам и примерно я оставя 2-3-4 часа и пак запаля няма никакви проблеми
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при първо палене...нестабилни обороти...гасне
Collapse
X
-
На мен ми прилича на стъпков мотор...Просто няма от какво друго да е.Пробвай да му напръскаш клемите с контактен спрей. На мен заради него ми даваше грешка и като му пръснахме клемата се оправи.А и моята ако студена я изпусна да изгасне или я загася в първите 4-5минути след паленето после е трудно запалването - особено ако съм нинал на газ и после пак я мъча на бензин.Ти да не прехвъряш на газ още след паленето??Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Yavor написа:На мен ми прилича на стъпков мотор...Просто няма от какво друго да е.Пробвай да му напръскаш клемите с контактен спрей. На мен заради него ми даваше грешка и като му пръснахме клемата се оправи.А и моята ако студена я изпусна да изгасне или я загася в първите 4-5минути след паленето после е трудно запалването - особено ако съм нинал на газ и после пак я мъча на бензин.Ти да не прехвъряш на газ още след паленето??Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Имам сходен проблем , но двигателя ми е 1.4 - когато е много студено паля и обортомера отижа на 1500 оборота, но много бързо започва да пада и да се колебае и трябва да и подавам газ. Проблема идва от температурния датчик , който "лъже" компютъра , че двигателя вече е загрял. Моя струва около 20 лева и утре ще отида да го сменяМисля че твоите главоболия са породени от същото нещоFiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
pakumba написа:Yavor написа:На мен ми прилича на стъпков мотор...Просто няма от какво друго да е.Пробвай да му напръскаш клемите с контактен спрей. На мен заради него ми даваше грешка и като му пръснахме клемата се оправи.А и моята ако студена я изпусна да изгасне или я загася в първите 4-5минути след паленето после е трудно запалването - особено ако съм нинал на газ и после пак я мъча на бензин.Ти да не прехвъряш на газ още след паленето??Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
не включвах преминаване на газ в моя коментар. иначе ефекта ти е ясен- най-вероятно си с вакуумен изпарител и докато се изпразни газта по маркучите ти я дави. ако си с ел изпарител то не ти затваря добре клапана- може би. с ел изп. ако е изправен не би трябвало да имаш проблем, казвам го от опит. кромата е така и гася я на газ, веднага пак паля, а тя пали винаги на бензин и няма никакво замисляне и давене, докато бравото ми е с вакуумен изп и ако я изгася на газ и веднага пробвам на бензин да я запаля се дави докато изхвърли газта, ако изчакам 5-6 минути и газта изчезва и няма грижи. затова не става автоматичното превключване бензин-газ с вакуумен изп. ама много избягахме от тематаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
при мен прав същото но е резултат от соли по кабелите и дистрибуторната капачка. пръсках и моротчето и TPSа (е само клемите де) с контактен спрей и ефектът е нулев. свалих с ивсичките кабели и капачката (дистрибуторната) и яко почистване със спирт и парцал и ефектът беше на лице. пали вече нормално. успех. дано не е моторчето.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Колега ......А като е загряла прави ли го пак ???Ако не го прави те съветвам да се насочиш към стъпковия мотор..Извади го от всмукателния колектор (държи се на 2 винта) и накараи някои да даде контакт без да пали..Виж как се движи. Понякога смазката му изчезва или се зацапва самия мотор и почва да се движи доста мудно.После докато е изваден накраи някои да дава контакт и да го връща - бързо , а ти през това време докато пишката на степ мотора се движи го понапръскаи с WD.Не върти конусната глава на степ мотора и не го разглабяи , защото после докато го уцелиш в нормалното полужение ще го качваш и сваляш минимум 20 пъти. :DНаправи си експеримент с датчика, можеш да замериш какво съпротивление дава и после в аутодата-та да видиш дали е изправен. Обикновенно дават едиколко си съпротивление / при едиколко си градуса.Пробваи докато преди да запалиш колата да му извадиш буксата. Ако работи колата ще запали и ще държи доста високи обороти от порядъка на 1600-2000 и след 7-8 ще паднат.Аиде пиши утре какво е станало...Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
sev написа:моторче...но защо го прави само на напълно студена вода?иначе оборотите не трепватFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tempra SX 1.6 i.e. cat. 91година 57kW (78HP)
Има много ниски обороти! Когато е студена слагам едно дървено клинче между педала на газта и гредата! Като загрее продължаваше да работи на ниски обороти ( около 5-600), но отскоро започна да гасне, особено ако има вкл. ел. консуматори! Колата се държи по един и същ начин независимо дали работи на газ или бензин! Карбуратора е Bosh и е моноинжекция! Има ли някой винт за регулиране на оборотите или трябва да натегнта малко жилото на газта или пък да променя положението на дроселовата клапа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар