lu40 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Палене с кабели - как точно го правите? Май бъркам....
Collapse
X
-
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
simeon3000 написа:А в щипките и захващането към акумулаторите.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
lu40 написа:Колега,ти ще измислиш нова електротехникаКогда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Simeon3000,да беше прочел внимателно темата,преди да се изказваш неподготвен Пък и да беше уточнил,че става въпрос за зареждане на акумулатора,а не за директно подаване на напрежение в момент на палене.Разликата е от небето до земята.Иначе тия половинквадратови кабели успешно ще ти служат за бушониFiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
По темата- не е важно колко са дебели кабелите- просто се доближава с колата си този, който дава ток и свързва червения кабел с + на неговия с + на твоя акомулатор,после масата- защипва с - на неговия акомулатор и дава на корпуса на твоя двигател- така няма да се мъчи да ти зарежда твоя акомулатор,вдига колегата 3000 оборота и тогава може да си въртиш на стартер колкото си искаш.Елементарно! :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
е колега ..... половин квадрат.... добре, ще го преживея.... ама с лан-кабел вече навлизаме в света на Кърт Вонегът. Не че се заяждам, но не го ли видя с очите си, квото и да ми кажеш, няма да го приема!!! Ами колеги, тогава да попитам: Защо въпреки малката контактна площ, която уж няма и половин квадрат, все пак пропуска евентуални 150 ампера??? По повод снимката с "оня боклук" : Напълно безпроблемно минаха 20-те ампера, както знаете вече успешно захраних 200-ватови свещи с това нещо въпросът ми там бе по скоро за вида на крокодилчето и точно тази малка контактна площ, а не самия кабел. кабела ясно че ще издържи - все пак 2.5 квадрата би трябвало да се справи с около 30-на ампера. Kimi, корпуса на двигателя не е ли хванат за маса, или нещо бъркам? Т.е. дали съм на корпуса на мотора, или на минус на акумулатора, каква е разликата? Подгревните свещи са навити в корпуса, как взимат маса? И искаш да кажеш все пак че с полвин квадрат кабел пак става?!? ами да взема да пусна бойлера и готварската печка на половин квадрат?След мнението на Esper, вече ще паля други коли по по-различен метод. Ще гася моята преди опита! И разбира се, аз ще паля другата, щото някой незнаен войн ще хване и ще ми върти 1 минута без прекъсване и язък за хубавия акумулатор!!!
Коментар
-
ogi28b написа:...Kimi, корпуса на двигателя не е ли хванат за маса, или нещо бъркам? Т.е. дали съм на корпуса на мотора, или на минус на акумулатора, каква е разликата?...Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
ogi28b написа:е колега ..... половин квадрат.... добре, ще го преживея.... ама с лан-кабел вече навлизаме в света на Кърт Вонегът. Не че се заяждам, но не го ли видя с очите си, квото и да ми кажеш, няма да го приема!!!Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Палил съм Ford Escort 1.6i(EFi) с 6 квадрата кабели - освен, че сериозно се стоплиха, съединението където са щипките се размириса на стопена изолация. Така, че някой да ми брътвее, че хубаво захванат кабел от 0.5 кв. мм ще успее да пренесе 300 ампера ток - малко не вонегът ми направо Толкин ще да е. Определено кабел с такова сечение ще послужи като красива стопяема жичка, също така позната като бушон...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Kimi_Raikonen написа:ogi28b написа:...Kimi, корпуса на двигателя не е ли хванат за маса, или нещо бъркам? Т.е. дали съм на корпуса на мотора, или на минус на акумулатора, каква е разликата?...
Коментар
-
вътрешното съпротивление на паднал акумулатор е ниско, от там и "лакомията" му за ток, като подадеш външно напрежение. Между другото, можеш да направиш практически опит: вземи едно зарядно (което си избереш) за акумулатор. измери му напрежението и кажи колко е. после аз ще ти кажа колко е на моите два броя зарядни (едното китайско - дава 4А, другото айнхел - дава 10А)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:вътрешното съпротивление на паднал акумулатор е ниско, от там и "лакомията" му за ток, като подадеш външно напрежение. Между другото, можеш да направиш практически опит: вземи едно зарядно (което си избереш) за акумулатор. измери му напрежението и кажи колко е. после аз ще ти кажа колко е на моите два броя зарядни (едното китайско - дава 4А, другото айнхел - дава 10А).
Коментар
-
хъм.. значи съм се объркал. Благодаря А зарядните ми след като подават около 12V, това значи ли че са дефектни? Досега май всички зарядни, които съм пробвал (4 на брой) са били около 12волта.П.С.все си мисля, че вътрешното му съпротивление ще спадне на разреден акумулатор, от там идва и пада на напрежение до 10 и нещо волта. върху по-малко съпротивление имаме по-нисък пад на напрежение."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар