Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за 138 AR

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за 138 AR

    Откъде почна сагатаСтарата ми кола е RITMO 75 и ми попадна двигател 105 ТС и реших да се захвана с работа - проекта съм го измислил и до тук всичко вървеше по план до днес - неще да запали Двигателя преди да го сваля работеше, НО поседя 1-2 годинки преди да дойде днес :D и реших да сложа по 100 грама масло в цилиндрите и го развъртях първо на ръка после на стартер без свещи и после реших да го паля, но не става проверил съм всичко не дава признаци да запали само гърми чат-пат, ту през карбуратора, ту през изпускателните тръбиДайте съвет ко може да е искам да го запаля.

    #2
    Абе ти как може да сложиш масло в цилиндрите!При неизползван двигател се слага по малко газ/за осветление/,ама по 10 грама,върти се на ръка,ако има запечени сегменти да се оправят,но ти с това масло ме утрепа.Търси начин да го махнеш,защото посмъртно няма да запалиш тоя двигател,ако ще и златен да е.Ако палеше с масло нямаше да караме с бензин или газ-помисли!
    PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
    Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

    Коментар


      #3
      Човека не е слагал масло да пали а да развърти двигателя на ръка, щото не е пален години и всичко се е отекло! Няма да върти на сухо я.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        провери искрите на свещите, центровка (щом пука), ангренажния ремък дали е сложен правилно, компресия - може да са ти се изпочупили сегментите, ако две години са стояли и са ръждясали... м/у другото е било добре да сложиш масло в цилиндрите, още като си оставил мотора да отлежава.
        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

        Коментар


          #5
          На мен ми прилича на разменени кабели. :D

          Коментар


            #6
            qnisZ написа:
            На мен ми прилича на разменени кабели. :D
            Съгласен съм щом пука, или центровката нещо му куца.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              мерси за отговорите преди малко го запалих и мотора мърка :D за сега съм доволен какви мъки бяха цял ден не е истина ще опиша да се посмеете и вие1. центровка-ок2. махнах кондензатора сложих електронно3. мислих че се дави много бензин карборатора - ок4. по едно време мислех, че белезите на шаибите не са как трябва отворих капаците на разпределителите да ги проследя ко става-ок5. за пореден път вадя 4 свещ да видя дали хвърля искра и без да искам загледах и шайбата на разпределителния вал ико за 1 оборот 3-4 искри оп тука има нещо свалих капачката на делкото избърсах я и взе, че запали бях бесен на себе си толкова работа за една влага П.П. има някои датчици не са ми ясни по-натам ще питам зако са единия е на картера

              Коментар

              Working...
              X