Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

странен шум в Типо 1.4 карбуратор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    странен шум в Типо 1.4 карбуратор

    Появи ми се проблем, който не мога да локализирам и идентифицирам. Помагайте!!! При движещ се автомобил, от време на време се появява мнооого странен шум наподобяващ нещо средно между бълбукаща или течаща вода и вряща мазнина , като звукът идва някъде от контролното табло може би!!! Няма връзка с обороти, скорост или каквото и да било друго. Просто съм в шах. Моля помогнете с акъл, опит и так дале. П.С. Да не са ми инсталирали печка!? Yellow_Flash_Colorz_PDT_29
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    #2
    Прилича ми на шум от радиаторчето на парното.. Виж си първо нивото на антифриза. Ако е ОК, може да се е получила въздушна възглавница.Все пак опитай се да локализираш по-точно откъде идва шума.
    FIAT Tipo 1,4mi - EX
    Alfa Romeo 146ti - EX
    Alfa Romeo 156 2,4JTD

    Коментар


      #3
      Re: странен шум в Типо 1.4 карбуратор

      kiro_of_the_day написа:
      между бълбукаща или течаща вода и вряща мазнина
      Необезвъздушено парно ..... поне за мен ...
      Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

      Коментар


        #4
        Извинявайте за аматьорския въпрос Yellow_Flash_Colorz_PDT_37, ама как се обезвъздушава парното и мога ли сам (като истински Българин? Иначе нивото на антифриза е нормално.
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #5
          tonov написа:
          Прилича ми на шум от радиаторчето на парното.. Виж си първо нивото на антифриза. Ако е ОК, може да се е получила въздушна възглавница.Все пак опитай се да локализираш по-точно откъде идва шума.
          Това е - и при мен се получава на същото Типо.

          Коментар


            #6
            И при мен понякога се получава, но след няколко минутки по-високи обороти изчезва. От парното е. Нищо страшно.
            минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
            Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

            Коментар


              #7
              Благодаря на всички за отзивите и мненията. Проверих в книжката за Типо/Темпра и разбрах как се обезвъздушава системата - за моят модел - цялата, а не само парното. В неделя може би ще го направя и ще съобщя дали се е получило. [/img]
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #8
                и при мен бълбука, фани от горния маркуч на парното има едно кранче, развий го и оттам ще излезне въздуха...като преди това си загрял колата добре ~90 градуса...
                2004 Audi A6 4F
                2002 Lancia Y

                Коментар


                  #9
                  и при мен бълбука, фани от горния маркуч на парното има едно кранче, развий го и оттам ще излезне въздуха...като преди това си загрял колата добре ~90 градуса... тъп въпрос... но това предполагам, че при изгасен двигател, нали? Освен това къде е този горен маркуч - под капака или в купето, ако е в купето трябва ли да свалям таблото?извинявай за идиотията Yellow_Flash_Colorz_PDT_38
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #10
                    kiro_of_the_day написа:
                    тъп въпрос... но това предполагам, че при изгасен двигател, нали? Освен това къде е този горен маркуч - под капака или в купето, ако е в купето трябва ли да свалям таблото?извинявай за идиотията Yellow_Flash_Colorz_PDT_38
                    При работещ двигател .... под капака на двигателя ...
                    Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                    Коментар


                      #11
                      da, jalko che nqmam cifrow aparat da snimam i da ti pokaja((
                      2004 Audi A6 4F
                      2002 Lancia Y

                      Коментар


                        #12
                        фани от горния маркуч на парното има едно кранче, развий го

                        Е да ама - не!!! Снощи отварям капака и гледах дзверих се - при мен няма никакво кранче, единият маркук отива в термостата (без кранче), а другият в двигателя (пак без). Ще взема да си обезвъздуша цялата система и дано спре този шум като от пържене на яйца. Може пък и да я промия, щот кой знае каква вътре е помия! :D
                        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                        Нека Силата на бъде с Нас...

                        Коментар

                        Working...
                        X