Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изпотяват се всички прозорци.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изпотяват се всички прозорци.

    Колеги помогнете ! Имам Мареа 1.9тд комби. Когато трьгна да я карам всичките стькла се запотяват ! Не помага и парното и климатика и се стига до там ,че трябва да отворя стьклото на вратата та малко да се изчисти предното стькло да мога да виждам ! Имам чувството,че не влиза свеж вьздух в купето или ,че не излиза! Чистих стьклата с всякакви препарати и не помага, освен това смених филтьра на купето, карах без него и няма ефект! Нямам течове от парното и остава да е клапата на входа за свеж вьздух след поленовия филтьр или клапата за отдушник на купето които обаче не знам кьде се намират.Някои знае ли кьде се намират тези клапи ? [/b]

    #2
    Пробвай да караш една сутрин без включена въобще перка на парното- на 0 я остави. Изключи я веднага като дадеш контакт.Ако стъклото ти не се изпоти- значи влагата я вкарва перката на парното,а водата там попада най- вече от малък теч на парното или се стича от отсека под чистачките- там има едни пластмаси, но при всички случаи се застава на челна стойка :D с едно фенерче и се гледа хубаво и се пипа навсякъде под таблото при загрял двигател и пак повтарям- перката са обдухване напълно изключена, а радиаторчето отворено на топло.
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      #3
      Клапата ти се намира точно под "филтъра на купето". Тъмно бяла/жълта на цвят гума. 99% от там е проблема, т.е. развалено моторче на клапата, но няма оправия.. цялото табло долу, за да го извадиш.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        Проблемьт е решен

        :D Цялата работа излезе от клапата на входящия вьздух в купето, която се намира под поленовия филтьр за купето(жьлта,квадратна, с покритие от дунапрен).Тя не се отваря когато е вкл.на вьншна циркулация и сега сьм я подпрял с парченце стиропор за да стои отворена и вече няма никакви изпотявания на стьклата !

        Коментар


          #5
          аз пък си карам на затворена клапа постоянно, моята си работи, но нарочно я затварям, иначе в задръстване все едно съм лапнал ауспуха на този пред мен. проблеми нямам. при екстремно натоварване- пълна кола, навън вали то се налага на 20-30 минути каране да я отворя за 1 мин и пак я затварям и това е. при 2 човека и затворена клапа нямам грижи
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Откак си цвръцнах добавката за запушване на порбивите в радиатора на парното нямам проблеми и при затворена клапа. Има леко изпотяване, но както е писал колегата като се отвори за малко и запотяването се изчиства. Иначе при мен теча беше незабележим, но все пак го е имало.
            Fiat Brava 1.6
            Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
            Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8

            Коментар


              #7
              Това изпотяване се оказа проблем за всички Фиати! Мен ме навява на мисълта че проектирането на различните отдушници по колата са или неефективни или изобщо не са отворени. И от там започва всичко, достатъчно е да внесете малко влага в колата и готово. При мен на Купето даже не ги и знам къде се намират отдушниците, но ако има те не действат, защото кокато си затварям вратата се образува доста високо налягане в купето. Ако има някъде малко отворено пространство затварянето е лесно. От там съдя че може и да няма такива отдушници и се образува влагата вътре!
              Alfa Romeo 166 2,4 JTD
              Porsche 944 S2
              http://www.valmcrae.snimka.bg/
              http://vbox7.com/user:val_mcrae
              http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

              Коментар

              Working...
              X