Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вентилатор на парно-помощ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вентилатор на парно-помощ.

    Здравейте Колеги,от 2-3 дена не ми работи вентилатора на парното-мерих има напрежения до буксите на резисторите и тази за 4-та степен.След това свалих резисторите и премерих съпротивлението им но нямаше никой там-от каде мога да намеря тази част?Отделно според мен трябва да сваля вентилатора(понеже и на 4-та степен не работи) и започнах да развивам всякакви рапидки-но уви не се справям Моля някой ако знае как се сваля този вентилатор да ми даде идея.Благодаря предварително!
    Bradwa 1.8-goliama pri tova

    #2
    Не бързай да сваляш вентилатора.Оправи първо блока с резистори,ако трябва с кабели направо от акумулатора пробвай вентилатора дали върти и ако и тогава не тръгва го сваляй.

    Коментар


      #3
      След като развиеш всичко, което държи вентилатора го завърташ на 90 градуса и той пада. Внимавай като си отдолу да не ти падне на главата, че не е много лек! И на мен не ми работеше нито една степен, но се оказа проблем в ключа в централната конзола - почти се беше разтопила клемата за 1-ва степен а по схемата тя не работи ли не работи нито една друга степен.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        spark написа:
        След като развиеш всичко, което държи вентилатора го завърташ на 90 градуса и той пада. Внимавай като си отдолу да не ти падне на главата, че не е много лек! И на мен не ми работеше нито една степен, но се оказа проблем в ключа в централната конзола - почти се беше разтопила клемата за 1-ва степен а по схемата тя не работи ли не работи нито една друга степен.
        Не ми става много ясно-след като развия кое?
        Bradwa 1.8-goliama pri tova

        Коментар


          #5
          за ел.майстори!

          Колеги,разглобих моторчето и го сглобих и го пробвах на акумулатора направо и работи.На буксите на моторчето и тази на резисторите имам напрежение 12V обаче като включа моторчето не върти -давам букасата на моторчето на късо-предпазителя не изгаря Ако има майстори който могат да ми го обяснат това-целя съм в слух.
          Bradwa 1.8-goliama pri tova

          Коментар


            #6
            не съм майстор, ама като имаш +12, а нямаш маса, няма как да изгори съответно и няма да ти работи туи.

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              не съм майстор, ама като имаш +12, а нямаш маса, няма как да изгори съответно и няма да ти работи туи.
              ОК Колега утре ще резна масата на моторчето и сте го пробвам някъде по купето.
              Bradwa 1.8-goliama pri tova

              Коментар


                #8
                дано да не ти е развален ключа за степените защото се сваля много трудно аз лично много се измъчих
                bravo 1.4 12v -11.1996 Калпав модел другпьт........
                aveo 1.4 16v -2008

                Коментар


                  #9
                  Стоян 1982 написа:
                  дано да не ти е развален ключа за степените защото се сваля много трудно аз лично много се измъчих
                  от това което мерих би трябвало да работи.
                  Bradwa 1.8-goliama pri tova

                  Коментар


                    #10
                    На блока с резисторите имаш и една термична защита - провери я и нея.Точно под резисторите е.Това е на темпра но мисля че при теб този блок е същия.
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #11
                      ако е от термозащитата на блока с резисторите, 4-та степен би трябвало да работи, защото тя не преминава оттам. а на колегата и 4-та степен не бачка.
                      Alfa 147 JTD 115 hp
                      ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

                      Коментар

                      Working...
                      X