Колеги, като начало честита нова година на всички и хиляди безаварийни километри и левче литъра бензин А сега по същество, изгорята ми е дюзата на 1-ви цилиндър.Такава диагноза ми поставиха в местния сервиз след тестване на стендове. Казаха ми ориентировъчна цена на нова дюза около 400 лева. На старо се намирала за 40-50-60 лева. Смяната ставала за няколко часа.Писах на една автоморга, сега чакам отговор от тях.Симптомите на повредата -> Колата работи на 3 цилиндъра, тресе се яко, не може да държи ниски обороти, няма мощност на ниски обороти и гасне лесно, а най-накрая светва и лапмата за инжекциона на контролното табло.Някакви предложения? Да събирам ли пари за нова дюза или да пробвам с дюза от морга?Благодаря предварително за всички предложения и идеи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изгоряла дюза на Браво
Collapse
X
-
HumppaЕтикети: –
-
Re: Изгоряла дюза на Браво
Humppa написа:Колеги, като начало честита нова година на всички и хиляди безаварийни километри и левче литъра бензин А сега по същество, изгорята ми е дюзата на 1-ви цилиндър.Такава диагноза ми поставиха в местния сервиз след тестване на стендове. Казаха ми ориентировъчна цена на нова дюза около 400 лева. На старо се намирала за 40-50-60 лева. Смяната ставала за няколко часа.Писах на една автоморга, сега чакам отговор от тях.Симптомите на повредата -> Колата работи на 3 цилиндъра, тресе се яко, не може да държи ниски обороти, няма мощност на ниски обороти и гасне лесно, а най-накрая светва и лапмата за инжекциона на контролното табло.Някакви предложения? Да събирам ли пари за нова дюза или да пробвам с дюза от морга?Благодаря предварително за всички предложения и идеи.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Humppa
Закачиха към комуникационните изводи на ЕКУ-то някакъв преносим стенд/тестер, който показа, че в ЕКУ са се натрупали 5 грешки, все на 1-ви цилиндър. Изчистиха грешките. При запалване на ДВГ тестера веднага показа "ошибка" на инжектора на първи цилиндър. След това към някакви кабели, предполагам изпращащи сигнали за впръскване към дюзите, свързваха една сонда, която показваше импулсите като на осцилоскоп. На един от кабелите нямаше импулс. След това, извадиха конектора на първата дюза и с едно тестерче, приличащо на фазомер, провериха дали има напрежение между двата кабела, при подаване на късо през тестера светна червен светодиод.Ако дюзата е запушена ще свети ли сигналната лампа на контролното табло?
Коментар
-
Humppa написа:Закачиха към комуникационните изводи на ЕКУ-то някакъв преносим стенд/тестер, който показа, че в ЕКУ са се натрупали 5 грешки, все на 1-ви цилиндър. Изчистиха грешките. При запалване на ДВГ тестера веднага показа "ошибка" на инжектора на първи цилиндър. След това към някакви кабели, предполагам изпращащи сигнали за впръскване към дюзите, свързваха една сонда, която показваше импулсите като на осцилоскоп. На един от кабелите нямаше импулс. След това, извадиха конектора на първата дюза и с едно тестерче, приличащо на фазомер, провериха дали има напрежение между двата кабела, при подаване на късо през тестера светна червен светодиод.Ако дюзата е запушена ще свети ли сигналната лампа на контролното табло?BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Вземи си от hit-ko. Аз си взех от него втора ръка.Fiat Brava 1.6
Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8
Коментар
-
deadairplane
-
Humppa
Up на темата.Дюзата е сменена с втора ръка от морга за 60 лева. Двигателя работи нормално, но не държи обороти. Явно ще трябва да се сменя и стъпковия мотор.На Бравото му приспособиха ново гърне от Кадет за 47 лева За сега е добре, но почва да ръждясва, все пак е за опел :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар