Здравейте имам 1 серозен проблем .. Сега ще го обесня..Колата работеше супер . Една сутрин ставам да я запаля пали и се чува 1 свистене гледам отзад от аспуха не изкарва никакви газове и веднага се разбра че се е затиснал катализатора ( но как 1 ден преди това ще работи супер.. ? ) дадох малко повече гас и колата огасна и повече не иска да запали . Днес я дигнах на крик отдолу има една тапа дето се маха да отисне да могат да излизат газовете опитах да запаля запали на 2 цилиндара за малко и това си беше и огасна !?Моля ви ако някой е имал такъв проблем или подобен да помага какво да правя !?Ламба сондата ли да погледна какво ли неще да запали свещите ли какво да правя Помагайте !!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сериозен проблем с Бравото МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ СПЕШНО Е !!
Collapse
X
-
Дай малко повече инфо за колата .Дезел ,бензин,година на производство,мотора какъв е? Има ли газова?Мога само да ти кажа че едва ли е катализатора.Той се задръства постепенно а не изведнъж.На един приятел във студа му беше замръзнал горивния филтър.Пак като тебе- вчера работила добре колата ,а днес няма палене.После нещата се оправиха като го сменихме.Трябва да дадеш повече инфо за колата за да сме по-точни във гадаенето :D
-
давам пълна информация и ще обесня всичко Колата е 1.4 12V 97година не е с газова и темп подобни .. колата допреди 5 дена работеше на часовник .. и какво стана изведнъж 1 ден паля колата чува се едно свистене и в купето замериса на умряло .. ( така мерише само катализатора ) излизам от колата гледам отзад от ауспуха не излиза нищоо .. дадох малко повече газ задави се и огасна ! И от тогава няма палене .. днес махнах тапата която е отдолу под колата да има продухване .. заредих акумулатора трагнах да паля запали на 2 цилиндъра за малко и огасна пак .. .Неможах да намеря ключ за свещите да ги сваля да ги почиста и аз мисля че е от това . Но много съм се оплашил данеби да има някакъв по серозен и скъп проблем ( ламба сонда , компютър , стъпков мотор.. ) Но това ви казвам колата работеше невероятно добре и изведнаж стана така !!!
Коментар
-
Значи филтера немога да ти кажа кога последно е сменен но .. е скоро защото човека от който взех колата е много добър приятел и каза че са сменяни скоро .. а за това нестигането на бензин .. като пробвам да паля и въртя на стартер после като отвора капака отпред мерише на бензин та едва ли нестига.. ?
Коментар
-
Пробвай да нагрееш с пистолет за топъл въздух гарнета та защото гаста прави голям конденз и може да е станал на лед и да нямаш от каде да излизат газовете.това съм го виждал на един бакшиш сутринта така му беше замръзнала колата.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Добре аз нали ви казвам че съм махнал тапата зада има обдухване и откаде да излиза . Пък и колата непали от 2-3 дни последни 2 дни беха по топли да се е размразнало .. но махнах тапата и запали за много малко на 2 цилиндъра и огасна .. но несам махал свещите .. сигурно е от тях незнам... Страх ме е да не е някакъв по сериозен проблем ( компютър , ламбда сонда , стъпков мотор ... )
Коментар
-
Ам провери поне дали имаш ток към свещите, извади един кабел бучни му една свещ и я допри на маса и хвани някои да върти а ти гледаи дали мята искри, така ще изключиш варианта да е от тока и ще търсиш по горивото. А и по горивото можеш лесно да провериш, до колкото знам 1.4 е моно-инжекция, свали филтъра и кутията за да се разкрие карбуратора и пак някои да върти а ти гледаи дали пръска гориво дюзата. Я си погледни и ангренажа дали си е на мястото (да неси скъсал ремък) махни капачката за маслото и някои да върти на стартер а ти гледаи през дупката дали се въртят валовете вътре(мисля че на 1.4 се виждат)Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
На някои имат освен резба на двуцевката, където е завита ламбда сондата, и още една резервна същата резба м18, на която е завита еднатапа- като болт- само да запушва дупката, но само този отвор не е достатъчен, ако са замръзнали гърнетата назад и не пускат нищо. Трябва първо да се размрази каквото е замръзнало по генерацията, а по- нагоре бях писал и за дупчене на задното гърне- тогава- нито лед зимата, нито корозия лятото. :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар