Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сериозен проблем с Бравото МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ СПЕШНО Е !!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сериозен проблем с Бравото МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ СПЕШНО Е !!

    Здравейте имам 1 серозен проблем .. Сега ще го обесня..Колата работеше супер . Една сутрин ставам да я запаля пали и се чува 1 свистене гледам отзад от аспуха не изкарва никакви газове и веднага се разбра че се е затиснал катализатора ( но как 1 ден преди това ще работи супер.. ? ) дадох малко повече гас и колата огасна и повече не иска да запали . Днес я дигнах на крик отдолу има една тапа дето се маха да отисне да могат да излизат газовете опитах да запаля запали на 2 цилиндара за малко и това си беше и огасна !?Моля ви ако някой е имал такъв проблем или подобен да помага какво да правя !?Ламба сондата ли да погледна какво ли неще да запали свещите ли какво да правя Помагайте !!!!!

    #2
    Дай малко повече инфо за колата .Дезел ,бензин,година на производство,мотора какъв е? Има ли газова?Мога само да ти кажа че едва ли е катализатора.Той се задръства постепенно а не изведнъж.На един приятел във студа му беше замръзнал горивния филтър.Пак като тебе- вчера работила добре колата ,а днес няма палене.После нещата се оправиха като го сменихме.Трябва да дадеш повече инфо за колата за да сме по-точни във гадаенето :D

    Коментар


      #3
      Ами щом пали на 2 цилиндъра прегледай свещите ... Друго не ми идва на ум сега

      Коментар


        #4
        давам пълна информация и ще обесня всичко Колата е 1.4 12V 97година не е с газова и темп подобни .. колата допреди 5 дена работеше на часовник .. и какво стана изведнъж 1 ден паля колата чува се едно свистене и в купето замериса на умряло .. ( така мерише само катализатора ) излизам от колата гледам отзад от ауспуха не излиза нищоо .. дадох малко повече газ задави се и огасна ! И от тогава няма палене .. днес махнах тапата която е отдолу под колата да има продухване .. заредих акумулатора трагнах да паля запали на 2 цилиндъра за малко и огасна пак .. .Неможах да намеря ключ за свещите да ги сваля да ги почиста и аз мисля че е от това . Но много съм се оплашил данеби да има някакъв по серозен и скъп проблем ( ламба сонда , компютър , стъпков мотор.. ) Но това ви казвам колата работеше невероятно добре и изведнаж стана така !!!

        Коментар


          #5
          Кола която да има ток и гориво и да не пали няма.Ако стартера ти върти и колата не пали трябва да търсиш проблема при филтъра според мен.Възможно е да се е позапушил и замръзнал и да не стига бензин до мотора.Кога си го сменял последно?

          Коментар


            #6
            Значи филтера немога да ти кажа кога последно е сменен но .. е скоро защото човека от който взех колата е много добър приятел и каза че са сменяни скоро .. а за това нестигането на бензин .. като пробвам да паля и въртя на стартер после като отвора капака отпред мерише на бензин та едва ли нестига.. ?

            Коментар


              #7
              Пробвай да нагрееш с пистолет за топъл въздух гарнета та защото гаста прави голям конденз и може да е станал на лед и да нямаш от каде да излизат газовете.това съм го виждал на един бакшиш сутринта така му беше замръзнала колата.
              FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

              Коментар


                #8
                Добре аз нали ви казвам че съм махнал тапата зада има обдухване и откаде да излиза . Пък и колата непали от 2-3 дни последни 2 дни беха по топли да се е размразнало .. но махнах тапата и запали за много малко на 2 цилиндъра и огасна .. но несам махал свещите .. сигурно е от тях незнам... Страх ме е да не е някакъв по сериозен проблем ( компютър , ламбда сонда , стъпков мотор ... )

                Коментар


                  #9
                  А да ти е направила впечатление че върти на стартер като луда? или си върти както преди?
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Ами.. не върти си като преди .. ама до там върти си и не пали ..

                    Коментар


                      #11
                      Ам провери поне дали имаш ток към свещите, извади един кабел бучни му една свещ и я допри на маса и хвани някои да върти а ти гледаи дали мята искри, така ще изключиш варианта да е от тока и ще търсиш по горивото. А и по горивото можеш лесно да провериш, до колкото знам 1.4 е моно-инжекция, свали филтъра и кутията за да се разкрие карбуратора и пак някои да върти а ти гледаи дали пръска гориво дюзата. Я си погледни и ангренажа дали си е на мястото (да неси скъсал ремък) махни капачката за маслото и някои да върти на стартер а ти гледаи през дупката дали се въртят валовете вътре(мисля че на 1.4 се виждат)
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #12
                        Колега каква е тая тапа дето си махнал отдолу за да излизат газовете. Аз не съм видял такова нещо на моята кола. Кажи къде се намира и как изглежда.
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #13
                          На някои имат освен резба на двуцевката, където е завита ламбда сондата, и още една резервна същата резба м18, на която е завита еднатапа- като болт- само да запушва дупката, но само този отвор не е достатъчен, ако са замръзнали гърнетата назад и не пускат нищо. Трябва първо да се размрази каквото е замръзнало по генерацията, а по- нагоре бях писал и за дупчене на задното гърне- тогава- нито лед зимата, нито корозия лятото. :D
                          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #14
                            Kimi_RaikonenБлагодаря ти за отговорите помагаш много наистина Благодаря и на останалите дето помагате !Утре ще мъча с гореща вода да лискам на задното гърне и да отвия свещите да ги почистя и да проверя стига ли ток до тях но мисля че стигаЩе пиша после !

                            Коментар


                              #15
                              ако са замръзнали гърнетата тапата стига , пробвано енай добре се насочи към съветите на Слави

                              Коментар

                              Working...
                              X