...Вадих маркуча дето влиза в инжекцията до някаде и от щуцерчето пръсна бензин !Какво може да е...
Остави на мира тия стъпкови моторетки и датчици- те само регулират.Това че стига бензин до моно инжекцията- не е сигурно че минава и през дюзата към двигателя.Тая дюза се управлява с електрически импулси, които импулси, ако ги няма- няма и да потече бензин под нея, а именно този бензин попада в цилиндъра.Има някои аларми заводски прекъсват именно тези кабели и няма ток, няма и бензин в двигателя, а до моното стига бензин под налягане.Свали всички пластмасорий над моноинжекцията, които ти пречат да виждаш дюзичката и гледай, докато някой върти на стартер- дали пръска отдолу като дезодорант.
А ако не ти се гледа има разни спрейове които можеш да впръскаш докато някой върти за да запали.Ако със спрея пали ясно е ,че гориво йок.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Уф забъркахте ме ! Някой знае ли точно и със сигурност като дам контакт нормално ли е моторчето да ми жужи се едно иска да направи нещо и да се премести но немърда и неспира жуженето !..... това ме интересува нормално ли е ( ДА НОРМАЛНО ) или не е нормално .. и казах че стой на никфо положение .. нито затворена дроселна клапа нито отворена на макс...Това с дюзата утре ще го видя .. Даже ще звънна на 1 човек дето има тук сервиз и тестер май ако може да я закараме до там с негова кола някак .. супер.. и ако естествено е свободен .. ако не оставам без кола за кой ли ден пореден и все става по зле работата незнаейки какво е
Уф забъркахте ме ! ...Това с дюзата утре ще го видя .. Даже ще звънна на 1 човек дето има тук сервиз и тестер май ако може да я закараме до там с негова кола някак .. супер.. и ако естествено е свободен .. ако не оставам без кола за кой ли ден пореден и все става по зле работата незнаейки какво е
Точно така! Направи първо проверката с дюзата визуално, както ти писах в предишното си мнение.
Не не е нормално да бръм постоянно моторчето, като щракнеш на контак трябва да заеме някво положение спрямо това колко е топъл мотора и да спре, за да бучи постоянно нещо се е прецакало но дали то или управлението незнам. Вземи дагосвалиш на 2 болта е и пробваи да запалиш без него
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Колеги здравейте !! Значи ... така .. Проверих дюзата фърга бензин та ще те одави много и много мерише в купето и навсякаде..забелязах че дюзата фърля не като дезедорант по малко ами направо лиска незнам нормално ли е как е... !!Другото което е откачих температурния дачик дадох на контакт стъпковия мотор цъкна 2пати премести се на 1 положение и не жужи значи темп датчик е давал някаква грешка сигурно и затова стъпковия ми мотор е жужел и несе е местил .... пробвах да запаля без темп датчик .. но пак не иска !!Чакам помощ и коментариДовечера може би ще ходя до сервиз но не е сигурно ..
вземи едно съпротивление и го закачи на кабела (на мястото на датчика)за студен мотор съпротивлението май беше около 4500 омавсъщност можеш да премериш и самия датчик
Значи да обобщим:- бензин да те удави- пръска под дюзата- това е ОК,- ток да те пребие- дава яка искра при сложена свещ на единия кабел.Къде да търсим причината? Може би нещо се губи в синхрона между двете неща, от които работи двигателя...- може да е прескочил зъб на ангренажния ремък и губи центровка- аз съм дотук, ако и това не е проблема- ще започна да вярвам в силите на тъмнината и в бермудския триъгълник и в НЛО. :D :D :D
Хора ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН ! БЛАГОДАРЯ ИСКРЕННО НА ВСИЧКИ !!!Какво се оказа че е :Закарах я на сервиз :Проблема е бил ЗАМРЪЗНАЛИ ГЪРНЕТА Катализатора е в идеално състояние гърнетата са били замръзнали почти тотално до снадката !! размразили са ги и задното гарне се е прецакало от леда опадали са преградите и дрънчи но ще го сменя Всички други части за супер подложени на тестер всичко е безупречно!Благодаря на всички !!!Сега осазнах колко много си обичам Бравото !!
Коментар