Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кога се използват фаровете на бронята ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    В мъглата късите повече пречат, отколкото да помагат, пък който както иска да си тълкува закона. Аз го тълкувам, че не може да се ползват самостоятелно и трябва да си поне на габарити.
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #17
      В един руски сайт за Фиат авторът споделяше горчив опит с Мареата си - "нагазил" в по-дълбок сняг при паркиране и се спукали стъклата на фаровете за мъгла от допира със много по-студения сняг. Както вече знаем и у нас има зими със сняг, тъй, че едно на ум не е излишно.
      Marea Weekend TD100 ELX '97

      Коментар


        #18
        Ел МареАчи написа:
        В един руски сайт за Фиат авторът споделяше горчив опит с Мареата си - "нагазил" в по-дълбок сняг при паркиране и се спукали стъклата на фаровете за мъгла от допира със много по-студения сняг. Както вече знаем и у нас има зими със сняг, тъй, че едно на ум не е излишно.
        Затова слагайте ксенон, от него не се нагряват така стъклата
        BMW E90 320D
        ех. FIAT COUPE 2.0 16V
        ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
        ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

        Коментар


          #19
          Ето го адреса.. Можете да се накефите, защото човекът е писал с удоволствие за колата си.
          Marea Weekend TD100 ELX '97

          Коментар


            #20
            Не се сдържам и ще кажа и аз няколко думи,пък кой знае може и да не съм прав.1.Това което имаме вградено заводско на броните от долу не са никакви фарове,а ГАБАРИТИ ЗА МЪГЛА, имаме ги и отзад и не са за да виждаме по-добре(щото просто е невъзможно)а за да ни виждат нас по-добре.В мъгла се създава оптична измама и ти се струва че обекта се намира на по-голямо разстояние от колкото е в действителност.За това се използват тези светлини зада ни видят нас по-рано и да се прдотверати нежеланото.2.Нашето мило и родно законодателство както винаги бърка щатите и слага забрана за използване на нещо което не пречи.В случая нетрябва дасе използват допълнително монтирани ФАРОВЕ,ама все пак сме в БГ.3.Ще си позволя да дам един съвет .През деня когато има мъгла страшно помагат очила тип скиорски с жълт или оранжав цвят на стъклото.Те не махат мъглата но премахват оптичната измама за разтоянията. Бих искал да съм прав в тезата си ,а и опита не ми е малко.

            Коментар


              #21
              Аз имам очила с жълти стъкла и найстина се вижда по-добре с тях, но някакси не върви зимно време да слагам очила
              >>> PUNTO POWER - HGT<<<

              Коментар


                #22
                specialista написа:
                ...През деня когато има мъгла страшно помагат очила тип скиорски с жълт или оранжав цвят на стъклото.Те не махат мъглата но премахват оптичната измама за разтоянията...
                Тези очила се проверяват дали са истински с филтър- включваш си някаква картинка на GSM-а и с очилата я виждаш ясно,после завърташ телефона като часовникова стрелка на 90 градуса и снимката трябва да се размаже и да не я виждаш ясно- това значи, че очилата имат филтър за пречупване на вредните отражения. :D
                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                Коментар


                  #23
                  ОК , приятел,като в един друг лаф-никога не е късно да научиш нещо ново. Мерси!

                  Коментар


                    #24
                    В заснежено и лека мъгла карам с очила Полароид (летните ми такива). Определено напрягането е по-малко. В тежката мъгла каквато има по баирите около Варна - нищо не помага - дори Фаровете за мъгла @specialista: според превода на книжката ми към Мареа-та, фаровете на бронята са точно "Фарове за мъгла", а не габаритни свтлини.
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #25
                      Въпрос на превод - пък и аз изказах собственото си мнение на което все пак държа.

                      Коментар


                        #26
                        specialista написа:
                        Не се сдържам и ще кажа и аз няколко думи,пък кой знае може и да не съм прав.1.Това което имаме вградено заводско на броните от долу не са никакви фарове,а ГАБАРИТИ ЗА МЪГЛА, имаме ги и отзад и не са за да виждаме по-добре(щото просто е невъзможно)а за да ни виждат нас по-добре.В мъгла се създава оптична измама и ти се струва че обекта се намира на по-голямо разстояние от колкото е в действителност.За това се използват тези светлини зада ни видят нас по-рано и да се прдотверати нежеланото.2.Нашето мило и родно законодателство както винаги бърка щатите и слага забрана за използване на нещо което не пречи.В случая нетрябва дасе използват допълнително монтирани ФАРОВЕ,ама все пак сме в БГ.3.Ще си позволя да дам един съвет .През деня когато има мъгла страшно помагат очила тип скиорски с жълт или оранжав цвят на стъклото.Те не махат мъглата но премахват оптичната измама за разтоянията. Бих искал да съм прав в тезата си ,а и опита не ми е малко.
                        1. На много езици и на всички автомобили са "фарове за мъгла" - имам предвид немски и английски.2. Не е само нашето законодателство - я оди у немско и карай с тях при условия. за които ползването им не е дефинирано . Даже няма що да ходиш толкоз далеко - карай в Сърбия с тях, за да видиш как ти олеква джобът...
                        Marea Weekend TD100 ELX '97

                        Коментар


                          #27
                          Много пъти текстовете в законодателството не са прецизни, а понякога дори двусмислени, особено след като даден нормативен акт се изменя и допълва няколко пъти. За това нерядко своя "принос" дават и съответните технически лица, които дооформят текстовете. Но това е друга тема.Снощи над Пазарджик пак се стелеше гъста, лепкава мъгла + някакви малки, злобни, сухи снежинки. Пробвах различни комбинации, но при тези условия габарити+фарове за мъгла се оказаха най-доброто решение. Подчертавам - единствено и само при такива условия на гъста непрогледна мъгла, тъй като фаровете за мъгла осветяват само 2-3 метра пред колата, което ще е недостатъчно при нормални условия.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #28
                            Ел МареАчи написа:
                            В един руски сайт за Фиат авторът споделяше горчив опит с Мареата си - "нагазил" в по-дълбок сняг при паркиране и се спукали стъклата на фаровете за мъгла от допира със много по-студения сняг. Както вече знаем и у нас има зими със сняг, тъй, че едно на ум не е излишно.
                            Аз имах такъв случай с пукнато стъкло на фаровете за мъгла. Пътувах в силен снеговалеж преди две години и спрях на бензиностанция и какво да видя - стъклото пукнато.Иначе за използването на фарове за мъгла през деня си имам фиш от плевенските полицаи.

                            Коментар


                              #29
                              Както искате ги наричайте фарове или габарити те са зада ви видят вас а не вие да вижда по добре.Между другото някой имали разумно обяснение защо глобяват за тези(фарове)през деня.Да неби случайно да заслепявт,при положение че през ноща осветяват на едва няколко метра пред колата.И още нещо ,разрешени при намалена видимост под ....метра,и кво сега да ходим да мерим с ролетката докаде се вижда и тогава ли да се включват

                              Коментар


                                #30

                                Коментар

                                Working...
                                X