Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се пали при бутане?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    kiler_4o написа:
    то сам човек как бута кола в натоварено движение за време от червен до зелен светофар ?
    Книга мога да напиша за бутането, имах един москвич 21412 , който знае къде е старата газостанция в Младост /Варна, над бриколажа/ , знае и колко е разстоянието от там до езерото, 3 пъти съм я бутал от газостанцията до езерото, без да запали... Успешните опити не ги броя, няма с какво да ги запомниш
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    Коментар


      #17
      Темата е особено актуална в тая люта зима (къде отиде глобалното затопляне...). Всяка сутрин из квартала 4-5 дизела правят отчаяни опити да запалят и пада едно бутане в снега - веселба. Прав е msotiroff, че на лед няма да стане, но на сняг става, макар и по-трудно, стига да успеят да зацепят гумите. Та като гледам (и помагам с бутане) тази здравословна сутришна гимнастика, се учудвам как водачи с продължителен стаж зад волана нямат представа как се пали с бутане. Абе бутаме някакъв много печен комшия с едно Audi и нищо не става, човекът даже не дал на контакт...Почти всичко, написано в темата, е напълно вярно, аз ще добавя следното:- Пали се на 2-ра, от какъв зор на 3-та или по-висока предавка ? Бутат те 5-6 метра и пробваш като отпускаш съединителя.- На контакт и на скорост трябва да сте дали, още преди да почнат да ви бутат. И освен това, ако колата е с аларма с имобилайзер, след като сте на контакт, трябва да изключите и имобилайзера на алармата и чак тогава да започне бутането !
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #18
        напротив - задължително се пали на възможно най-високата предавка - ако могат да те засилят за 5-та, палиш на 5-та. Защото колкото е по-висока предавката, толкова по-малка сила предава двигателя в/у гумите, и обратно - толкова по-голяма сила имат гумите в/у двигателя. Като палиш на по-висока предавка, ако не запали, колата ще спре по трудно на трета, отколкото на първа, а именно този 1/2 или 1 оборот може да е важния. Затова и колите се оставят на 1-ва предавка, за да не тръгнат по наклон, а не на 5-та. И защо да се пали точно на втора, а не на първа или на трета? разликата е само в предавателното число. И заради него, най-трудно се пали на първа, по-лесно на втора, още по-лесно на трета. "Дъртите" казват че се пали на втора, щото двама души трудно засилват като за 3-та . Но истината е че се пали на максимално високата предавка, която ще развърти двигателя с малко по високи обороти от празния му ход, за определената скорост на засилване.

        Коментар


          #19
          Такааа, ако хванеш да те бутат Бен Джонсън и Карл Луис, можеш да палиш и на пета . Майтап си правя, теоретично наистина е по-добре на по-висока предавка. Но в общия случай - сам в колата или пък някоя лелка отчаяно се мъчи да побутне закъсалата кола барабар с мъжлето зад волана, тогава най-добрият вариант е 2-ра. Практиката го е показала. Защо е така, не знам, не съм учил ДВГ, лаик съм, макар че автомобилите са ми хоби, какво ти хоби - направо мания. (За разлика от компютрите, с които си вадя хляба)
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #20
            snake написа:
            Но в общия случай - сам в колата или пък някоя лелка отчаяно се мъчи да побутне закъсалата кола барабар с мъжлето зад волана, тогава най-добрият вариант е 2-ра.
            е тва ми е любимото - някоя мацка бута , а мъжа и вътре ....

            Коментар


              #21
              Благодаря Ви за съветите.В Събота сутринта ще е екшън трилъра...Аз работя в центъра и почти не карам автомобила през седмицата (от 1 година е така), много ми се иска .Затова в Събота ще се пробвам...

              Коментар


                #22
                "Много е важно да дадеш на контакт".Важно е най-вече за тези които бутаат. Yellow_Flash_Colorz_PDT_28 ВЕднъш трябваше да "бутна" един съученик - уж няколко метра,НО!!! "шьофьора" забравил да даде на контакт.Е познайте какво бутане беше - на 2-ра,на-3-та,на каква ли не включва,докато по едно време не попита-"Абе трябва ли да даам на контакт?" - иииии....идваше ми да го.....!Ама така е - "Човек се учи от грешките си"adamantine_bravo: Успех в събота

                Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

                Коментар


                  #23

                  Коментар


                    #24
                    Да ама когато стертера изпляска, кабелите не помагат, но няма да викам пътна помощ да ме закарат до сервиза я.Иначе, няколко отговора и от мен: Рядко се пали на трета защото при оборотите, на които се развърта двигателя са малко - мисля, че не повече от 200 - 250 /мин. И двигателя не може да запали. Още повече, че тези новите двигатели искат няколко оборота развъртане. Иначе едно време на Жигулата само рязко пусках съединителя и после го натисках за да не се джаска и от четвърт е запалила. Сега не става. И трябва да има ток помпата да подкачи гориво с необходимото налягане. Макар, че веднаж въобще нямах ток в Реното баща ми като ме закачи с Пасатора дърпа ме 100 м и запали, къде ще ходи пущината. Абе колите не са от кашкавал, но не трябва да се правят и големи издевателства над техниката....

                    Коментар


                      #25

                      Коментар


                        #26
                        С тия хидравлики на волана бутането ще се прилага все по-рядко.
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                        Коментар


                          #27
                          Добре, а възможно ли е автоматик да се запали с бутане? Щото малко трудно ще пуснеш съединителя там...
                          "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

                          Fiat Tempra 1.9 TDs
                          Subaru Legacy 2.0i

                          Коментар


                            #28
                            Blade SG написа:
                            Добре, а възможно ли е автоматик да се запали с бутане? Щото малко трудно ще пуснеш съединителя там...
                            Не, няма как да се завърти двигателя от хидравличната помпа. Да не говорим за електонните блокировки. Иначе има модели хидродинамични трансмисии при които зацепването пак е със съединител но привеждането му става автоматично с вдигане на налягане. Лично съм виждал как един трактор К 701 като закачи една Фадрома, я дърпа докато запали.

                            Коментар


                              #29
                              ogi28b написа:
                              напротив - задължително се пали на възможно най-високата предавка - ако могат да те засилят за 5-та, палиш на 5-та. Защото колкото е по-висока предавката, толкова по-малка сила предава двигателя в/у гумите, и обратно - толкова по-голяма сила имат гумите в/у двигателя. Като палиш на по-висока предавка, ако не запали, колата ще спре по трудно на трета, отколкото на първа, а именно този 1/2 или 1 оборот може да е важния. Затова и колите се оставят на 1-ва предавка, за да не тръгнат по наклон, а не на 5-та. И защо да се пали точно на втора, а не на първа или на трета? разликата е само в предавателното число. И заради него, най-трудно се пали на първа, по-лесно на втора, още по-лесно на трета. "Дъртите" казват че се пали на втора, щото двама души трудно засилват като за 3-та . Но истината е че се пали на максимално високата предавка, която ще развърти двигателя с малко по високи обороти от празния му ход, за определената скорост на засилване.
                              Ако знаеш на колко хора съм се опитвал да го обясня-не и не,втора,та втора! Даже един Идиот щеше да ми отнесе половината кола-Гоуф 1,дизел,включва на 1-ва при теглене с ок.40 км.ч -така му били казали,че се пали!Ужассс...
                              Fiat Punto 1.1 6Speed

                              Коментар


                                #30
                                Откъде са си я наумили тази втора, не ми е ясно. Още повече, става дума за сега, когато преобладаващо настилките са заледени, в по-добрия случай - само заснежени. Дъртият ми Фиат 125 колко бутане е видял, ама все на трета, щото дори и само на влажен асфалт, на втора трудно превърташе...
                                Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X