Здравейте!Досега не ми се е налагало, да паля при бутане, но скоро се очертава и това, да се случи Моля, да ми обясните подробно, какво трябва да направя- скорости, педали и т.н.Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се пали при бутане?
Collapse
X
-
засилвате колата, най-добре по нанадолно, толкова, че при съответната скорост, да има предавка която да развърти двигателя поне с 1000 оборота, и тази предавка да е максимално висока. Понеже няма да можете да го засилите като за 5-та, нито за 4-та, дайте малко зор и го засилете като за трета. Шофьора е препоръчително да е вътре а не да скача в движение. Като се засили за около 3-та или поне втора на 1000 оборота, даваш контакт, вкарваш трета (втора), пускаш рязко съединителя, подаваш минимално газ, колкото за 1200-1300 об., натискаш пак съединителя, ако двигателя е запалил, трябва да стабилизира някъде там колкото газ си натиснал. През цялото това време бутащите не трябва да спират с бутането, защото когато пуснеш съединителя, те дават сила на колата, която завърта двигателя, а той ако не се върти с някаква минимална скорост при стартиране, не пали. Така си палех полския фиат, ама той нямаше електроника, не знам дали е удачно кола с електроника да се пали така. При ЖТД също бутащите помагат двигателя да не падне под минималната скорост на въртене по време на синхронизацията (първите 2 оборота на коляновия вал) . А защо си сигурен че ще ти се налага да буташ? И каква кола ще палиш? и какво му е повредено на стартера?
Коментар
-
Подробно: Първо като се качиш изключваш от скорост и махаш ръчната, ако е дръпната. Задължително слагаш ключа и го завърташ, така че да отблокира волана. Като започнат да те бутат завърташ ключа на контакт и като те позасилят включваш втора и пускаш съединителя. Усетиш ли че пали, започваш да подаваш газ и се изстрелваш В общи линии мисля че е това, но скоро май бях чел една тема тук, в която се изказваха против паленето с бутане, може да поразгледаш."Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/
Fiat Tempra 1.9 TDs
Subaru Legacy 2.0i
Коментар
-
Автомобилът е Фиат Браво 1,4 12V.Акумулатора е паднал от студеното време. Не съм го карал от около 2 седмици. Сега като завъртя ключа и изчакам малко, остават да светят само индикаторите за акумулатора и маслото.Просто ще помоля някой, да ме бутне.Имам кабели, но не се сещам за познати, които да ми дадат ток.
Коментар
-
абе така кажи бе колега, като решиш да палиш пусни един пост предния ден, все ще измислим нещо и ще запалиш със стартер. Не си в африка че да не можем да стигнем до теб И съм сигурен че първия срещнат който помолиш да ти даде ток, ще го направи, издебни някой с дизел Аз пък си мисля че прескачането на зъб е мит, съвсем наскоро някой го обясни доста добре защо е така. м/у другото това са единствените лампи които би трябвало да светят като палиш, това ли мислиш че не е наред?
Коментар
-
Re: Как се пали при бутане?
adamantine_bravo написа:Здравейте!Досега не ми се е налагало, да паля при бутане, но скоро се очертава и това, да се случи Моля, да ми обясните подробно, какво трябва да направя- скорости, педали и т.н.Благодаря.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
ogi28b написа:Като се засили за около 3-та или поне втора на 1000 оборота, даваш контакт, вкарваш трета (втораeasylife написа:Като те засилят хубаво вкарваш на скоростPunto SX 1.1 55
Коментар
-
На скоро имаше много малко място и нямаше как да се засили, та ми се наложи да я паля на първа ... но въобще не е препоръчително ... за това я запалих с газ до край, та поне ако нещо стане да е на съединителя ... А иначе вчера ми се наложи да я бутам (имам зарядно, но не и време, за да си заредя акумулатора, а вечер не искам да си оставям колата без аларма, че още не съм включил музиката към застраховката... ) Та бутнах я сам по равен път и в момента в който започна да става баир скочих вътре, дадох на втора и пуснах съединителя - запали на ръба ... то сам човек как бута кола в натоварено движение за време от червен до зелен светофар ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар