Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се пали при бутане?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се пали при бутане?

    Здравейте!Досега не ми се е налагало, да паля при бутане, но скоро се очертава и това, да се случи Моля, да ми обясните подробно, какво трябва да направя- скорости, педали и т.н.Благодаря.

    #2
    Като те засилят хубаво вкарваш на скорост
    Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
    MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
    Engine Stamp: 176B9.000
    Version Code: 176BV
    Version: V5 | SPORTING | 03.'98

    Коментар


      #3
      засилвате колата, най-добре по нанадолно, толкова, че при съответната скорост, да има предавка която да развърти двигателя поне с 1000 оборота, и тази предавка да е максимално висока. Понеже няма да можете да го засилите като за 5-та, нито за 4-та, дайте малко зор и го засилете като за трета. Шофьора е препоръчително да е вътре а не да скача в движение. Като се засили за около 3-та или поне втора на 1000 оборота, даваш контакт, вкарваш трета (втора), пускаш рязко съединителя, подаваш минимално газ, колкото за 1200-1300 об., натискаш пак съединителя, ако двигателя е запалил, трябва да стабилизира някъде там колкото газ си натиснал. През цялото това време бутащите не трябва да спират с бутането, защото когато пуснеш съединителя, те дават сила на колата, която завърта двигателя, а той ако не се върти с някаква минимална скорост при стартиране, не пали. Така си палех полския фиат, ама той нямаше електроника, не знам дали е удачно кола с електроника да се пали така. При ЖТД също бутащите помагат двигателя да не падне под минималната скорост на въртене по време на синхронизацията (първите 2 оборота на коляновия вал) . А защо си сигурен че ще ти се налага да буташ? И каква кола ще палиш? и какво му е повредено на стартера?

      Коментар


        #4
        кола

        не е препъръчително да се пали с бутане и дърпане по добре си оправи проблема да не стигаш до там предварително какво и е на колата
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Подробно: Първо като се качиш изключваш от скорост и махаш ръчната, ако е дръпната. Задължително слагаш ключа и го завърташ, така че да отблокира волана. Като започнат да те бутат завърташ ключа на контакт и като те позасилят включваш втора и пускаш съединителя. Усетиш ли че пали, започваш да подаваш газ и се изстрелваш В общи линии мисля че е това, но скоро май бях чел една тема тук, в която се изказваха против паленето с бутане, може да поразгледаш.
          "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

          Fiat Tempra 1.9 TDs
          Subaru Legacy 2.0i

          Коментар


            #6
            Препоръчвам колегите с Дизелки да не стигат до този момент....Доколкото знам не е за препоръчване особенно при дизели...Видях преди 2 месеца последстията ...основен ремонт !!!
            Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
            Fiat Punto 1.2 16v LPG

            Коментар


              #7
              а ако все пак е наложително...треа голяма засилка поне за 3та да тръгне....за да е по-малка опасността от прескачане на някой зЪб !!!
              Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
              Fiat Punto 1.2 16v LPG

              Коментар


                #8
                Автомобилът е Фиат Браво 1,4 12V.Акумулатора е паднал от студеното време. Не съм го карал от около 2 седмици. Сега като завъртя ключа и изчакам малко, остават да светят само индикаторите за акумулатора и маслото.Просто ще помоля някой, да ме бутне.Имам кабели, но не се сещам за познати, които да ми дадат ток.

                Коментар


                  #9
                  абе така кажи бе колега, като решиш да палиш пусни един пост предния ден, все ще измислим нещо и ще запалиш със стартер. Не си в африка че да не можем да стигнем до теб И съм сигурен че първия срещнат който помолиш да ти даде ток, ще го направи, издебни някой с дизел Аз пък си мисля че прескачането на зъб е мит, съвсем наскоро някой го обясни доста добре защо е така. м/у другото това са единствените лампи които би трябвало да светят като палиш, това ли мислиш че не е наред?

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    нямаш ли /комший/ ама да неса в кавички вярно може да пишеш тук все ще се намери колега да помогне поне си в центъра
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Гледам, че колегите са изпуснали да ти споменат, че няма смисъл да те бутат, респ. дърпат на сняг или лед. Нужна е твърда настилка, на която да зацепят колелата, инак няма палене.Успех.
                      M-Benz E 250 TD 150hp
                      M-Benz 200d 75 hp
                      Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                      Коментар


                        #12
                        ogi28b написа:
                        ..., пускаш рязко съединителя, ...
                        Затова ще ви прескачат ремъци...!!!
                        My car is the best :P
                        Fiat Tempra SW 1.9 TD

                        http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/index.php?5

                        Коментар


                          #13
                          Re: Как се пали при бутане?

                          adamantine_bravo написа:
                          Здравейте!Досега не ми се е налагало, да паля при бутане, но скоро се очертава и това, да се случи Моля, да ми обясните подробно, какво трябва да направя- скорости, педали и т.н.Благодаря.
                          Няма какво да добавя, само на сняг или лед не включвай на скорост за да запалиш, разиграва се колата на това въже неудържимо. Иначе идеалният вариант за палене на скорост- хубав чакмак баир по който да се засилиш надолу, задължително проверявай преди упражнението дали си дал на контакт, че се случва и на края на баира да забележиш че си пропуснал най-важното-контакта... Като се засили достатъчно добре, най-добре е да я вкараш на четвърта или трета, постепенно отпускаш съединителя и ако е наред всичко, нямам начин да не запали. Най-срещания вариант- при бутачи /поне 2-ма/ засилват, вкарваш втора и до 5-6 метра ако не запали става кофти за бутащите.
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                          Коментар


                            #14
                            ogi28b написа:
                            Като се засили за около 3-та или поне втора на 1000 оборота, даваш контакт, вкарваш трета (втора
                            easylife написа:
                            Като те засилят хубаво вкарваш на скорост
                            Добре защо го карате човек като го засилят с тикане тогава да включва на скорост и да дава на контакт - ами ако има само 50-на метра за тикане, докато даде контакт докато включи и ще са свършили или пък дори и магистрала да има ония отзад да си тикат докато припаднат. Излишно е тези действия с включването на скорост и даването на контакт да се правят после. Включва си пича на 2-ра или 3-та още докато е спрял дава си контакт, натиска съединителя да освободи - тикват го 20-30м, отпуска съединителя, подава леко газ да поеме колата и си кара работата пича.
                            Punto SX 1.1 55

                            Коментар


                              #15
                              На скоро имаше много малко място и нямаше как да се засили, та ми се наложи да я паля на първа ... но въобще не е препоръчително ... за това я запалих с газ до край, та поне ако нещо стане да е на съединителя ... А иначе вчера ми се наложи да я бутам (имам зарядно, но не и време, за да си заредя акумулатора, а вечер не искам да си оставям колата без аларма, че още не съм включил музиката към застраховката... ) Та бутнах я сам по равен път и в момента в който започна да става баир скочих вътре, дадох на втора и пуснах съединителя - запали на ръба ... то сам човек как бута кола в натоварено движение за време от червен до зелен светофар ?

                              Коментар

                              Working...
                              X