Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгорели дюзи - възможно ли е

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изгорели дюзи - възможно ли е

    Здравейте,Вчера бях на диагностика отново заради проблем който наскоро описах в форума. Там този път освен стандартните грешки заради газовата показа и че на 2 и 3 цилиндър инжекторите "нямат маса: което ми обясниха означавало че били изгорели бобините на самите дюзи. Доколкото знам това е едно от най-скъпите за ремонтиране неща затова искам да питам някой неща преди да се заема с евентуалната им подмяна. Когато започна да свети датчика на таблото за проблем с инжекциона колата се караше на газ (тя се кара 99% от времето на газ) - обяснението на майсторите беше прегрели са и са им изгорели бобините. Аз бих желал да попитам как така изведнъж изгарят 2 дюзи наведнъж или както те се изразиха "дошло им е времето" при положение че в момента в който се появи проблема колата не ги използваше въпросните дюзи защото беше на газ ?Възможно ли е някой кабел който влиза в самите дюзи да се е намокрил/прекъснал ? - въпросната вечер бях на извънградски път на -5 и имаше даже навял сняг вътре покрай акумулатора и ЕКУ-то и изобщо възможно ли е да е изгорял самият датчик а не дюзите ?И накрая разбира се на каква цена могат да се намерят втора употреба въпросните дюзи за да знам колко пари ще ми трябват в най най лошия случай. Очаквам с нетърпение вашите съвети относно какво може да се провери преди да се набутам да купувам нови дюзи.Благодаря.Колата е от подписа

    #2
    кола

    повери ги сам дали са изгторели с уред или като дадес с кабел+ е - на бубинките те цъкат така и мен щеха да ме минат с 2 по 80 лв 160 за стари оказаха се че си работат цъкат като им дадеш 10V за кратко като импулс може да си сложиш емулатор на дюзите като си с газ продава се за около 40 лв50 лв комплакт с кабели слагасе на мястото на релето от газовата кадето прекъсва /- /провери кабелите може да се е откачеил някойкато се закачи с ВИЗАТА може да се провери и повечеработи тамможе да цъкат направо дюзите
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3

      Коментар


        #4
        Да имам емулатор на дюзите - още като я взех го сложих и затова се учудих като започна да свети както си карам на газ, защото откак е инсталирал никога не е светвала тази индикация. Там където ми правиха диагностиката откачаха кабела който излиза от емулатора и влиза в буксата към инжекторите и не съм много убеден че точно там е проблема. Истина е обаче че като отворих капака въпросната вечер имаше сняг по емулатора и кабелите около него. Сигурен съм обаче и че махаха буксата и мериха самите пинове с мултицет като се изказаха.

        Коментар


          #5
          могат да изгорят ако щракат на сухо .. бензина ги охлажда по принцип
          Madness Motorsport
          (\__/)
          (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
          (")_(") signature to help him gain world domination.

          Коментар


            #6

            Коментар


              #7
              Re: Изгорели дюзи - възможно ли е

              AvataR написа:
              Здравейте,Вчера бях на диагностика отново заради проблем който наскоро описах в форума. Там този път освен стандартните грешки заради газовата показа и че на 2 и 3 цилиндър инжекторите "нямат маса: което ми обясниха означавало че били изгорели бобините на самите дюзи. Доколкото знам това е едно от най-скъпите за ремонтиране неща затова искам да питам някой неща преди да се заема с евентуалната им подмяна. Когато започна да свети датчика на таблото за проблем с инжекциона колата се караше на газ (тя се кара 99% от времето на газ) - обяснението на майсторите беше прегрели са и са им изгорели бобините. Аз бих желал да попитам как така изведнъж изгарят 2 дюзи наведнъж или както те се изразиха "дошло им е времето" при положение че в момента в който се появи проблема колата не ги използваше въпросните дюзи защото беше на газ ?Възможно ли е някой кабел който влиза в самите дюзи да се е намокрил/прекъснал ? - въпросната вечер бях на извънградски път на -5 и имаше даже навял сняг вътре покрай акумулатора и ЕКУ-то и изобщо възможно ли е да е изгорял самият датчик а не дюзите ?И накрая разбира се на каква цена могат да се намерят втора употреба въпросните дюзи за да знам колко пари ще ми трябват в най най лошия случай. Очаквам с нетърпение вашите съвети относно какво може да се провери преди да се набутам да купувам нови дюзи.Благодаря.Колата е от подписа
              Нещо те хвърлят на върбата с липсата на маса на дюзата.Ами то конструкцията и управлението на дюзата е от към "-" така че никога няма да имаш такава.На смата дюза се подава "+" постоянно а режима на работа по точно включването и изклюването и от компа става от страната на минуса.Така че сменяй майстора или потърси някой приятел кйто що годе разбира от електрики да ти ги мерне за да си сигурен.Аз не изключвам вероятноста да изгори дюза ама чак пък и две на веднъж и при условие че само съм чувал за изгоряла дюза без да съм виждал такава малко ме съмнява.Другото което пишеш е че имаш емулатор на газовата.Нали той е точно за това да ти иключи дюзите когато караш на газ.Просто се събират много противоречия на едно място.
              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


              http://vbox7.com/play:124bedab

              Коментар

              Working...
              X