Здравейте,Вчера бях на диагностика отново заради проблем който наскоро описах в форума. Там този път освен стандартните грешки заради газовата показа и че на 2 и 3 цилиндър инжекторите "нямат маса: което ми обясниха означавало че били изгорели бобините на самите дюзи. Доколкото знам това е едно от най-скъпите за ремонтиране неща затова искам да питам някой неща преди да се заема с евентуалната им подмяна. Когато започна да свети датчика на таблото за проблем с инжекциона колата се караше на газ (тя се кара 99% от времето на газ) - обяснението на майсторите беше прегрели са и са им изгорели бобините. Аз бих желал да попитам как така изведнъж изгарят 2 дюзи наведнъж или както те се изразиха "дошло им е времето" при положение че в момента в който се появи проблема колата не ги използваше въпросните дюзи защото беше на газ ?Възможно ли е някой кабел който влиза в самите дюзи да се е намокрил/прекъснал ? - въпросната вечер бях на извънградски път на -5 и имаше даже навял сняг вътре покрай акумулатора и ЕКУ-то и изобщо възможно ли е да е изгорял самият датчик а не дюзите ?И накрая разбира се на каква цена могат да се намерят втора употреба въпросните дюзи за да знам колко пари ще ми трябват в най най лошия случай. Очаквам с нетърпение вашите съвети относно какво може да се провери преди да се набутам да купувам нови дюзи.Благодаря.Колата е от подписа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изгорели дюзи - възможно ли е
Collapse
X
-
кола
повери ги сам дали са изгторели с уред или като дадес с кабел+ е - на бубинките те цъкат така и мен щеха да ме минат с 2 по 80 лв 160 за стари оказаха се че си работат цъкат като им дадеш 10V за кратко като импулс може да си сложиш емулатор на дюзите като си с газ продава се за около 40 лв50 лв комплакт с кабели слагасе на мястото на релето от газовата кадето прекъсва /- /провери кабелите може да се е откачеил някойкато се закачи с ВИЗАТА може да се провери и повечеработи тамможе да цъкат направо дюзите
-
deadairplane
-
Да имам емулатор на дюзите - още като я взех го сложих и затова се учудих като започна да свети както си карам на газ, защото откак е инсталирал никога не е светвала тази индикация. Там където ми правиха диагностиката откачаха кабела който излиза от емулатора и влиза в буксата към инжекторите и не съм много убеден че точно там е проблема. Истина е обаче че като отворих капака въпросната вечер имаше сняг по емулатора и кабелите около него. Сигурен съм обаче и че махаха буксата и мериха самите пинове с мултицет като се изказаха.
Коментар
-
deadairplane
-
Re: Изгорели дюзи - възможно ли е
AvataR написа:Здравейте,Вчера бях на диагностика отново заради проблем който наскоро описах в форума. Там този път освен стандартните грешки заради газовата показа и че на 2 и 3 цилиндър инжекторите "нямат маса: което ми обясниха означавало че били изгорели бобините на самите дюзи. Доколкото знам това е едно от най-скъпите за ремонтиране неща затова искам да питам някой неща преди да се заема с евентуалната им подмяна. Когато започна да свети датчика на таблото за проблем с инжекциона колата се караше на газ (тя се кара 99% от времето на газ) - обяснението на майсторите беше прегрели са и са им изгорели бобините. Аз бих желал да попитам как така изведнъж изгарят 2 дюзи наведнъж или както те се изразиха "дошло им е времето" при положение че в момента в който се появи проблема колата не ги използваше въпросните дюзи защото беше на газ ?Възможно ли е някой кабел който влиза в самите дюзи да се е намокрил/прекъснал ? - въпросната вечер бях на извънградски път на -5 и имаше даже навял сняг вътре покрай акумулатора и ЕКУ-то и изобщо възможно ли е да е изгорял самият датчик а не дюзите ?И накрая разбира се на каква цена могат да се намерят втора употреба въпросните дюзи за да знам колко пари ще ми трябват в най най лошия случай. Очаквам с нетърпение вашите съвети относно какво може да се провери преди да се набутам да купувам нови дюзи.Благодаря.Колата е от подписа
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар