Здравейте,Ние с моята възлюблена съвсем я закъсахме.Моята кола като е студена пали трудно, а пък нейното "Браво" обратното.При мене случая е ясен - старичък дизелак, но не мога да разбера какво се случва при нея.Като е топла колата (карана поне 30 мин) после стартера няма превъртане. Все едно е изтощен акумулатора. Мъчи се да завърти, йок!Като я оставя да поизстине час - два си пали нормално. ( и с бутане естестествено).Няма да ви разправям какъв резил стана оня ден в час пик на жълтите павета, като я изпуснах и после не можа да запали sad.gifТа въпроса ми е, някой знае ли на какво се дължи този проблем и евентуално при кой да отида да ми го реши?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с "топло" палене, Защо не не завърта старт
Collapse
X
-
spark написа:При загряла кола за трудно или невъзможно палене най-често причината е развален датчик за позицията на коляновия вал. Но може и от синия температурен датчик на термостата да е, той поне е по-евтин."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
ogo написа:UneekБлагодаря и на мен ми се струва, че това е най вероятно.Имаш лиидея къде в СФ мога да си реша този проблем?charlieМотор се купува най-изгодно през зиматаИ аз съм се заканил на ендуро, ама още не мога да се спра на модел.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Малко челен (черен) опит:Един колега ме посъветва:QUOTE(Lusco @ Jan 8 2008, 10:21 PM) *"Антим I-ви" бл.2 TRANSPO тел.9310630 И вносител и сервиз. Много са добри. Само с тях работя вече 8 год. и грешка не е имало. Ако решиш там да ходиш - в блока са 2 сервиза един до друг. От Симеон към Сливница се пада втория - Питай за Жоро и кажи че Люси ти е казал за тях. Успех!И ето какво се случи:Люси, не те знам как си работил с тези хора, но това са най-големите мошеници, с които съм си имал работа от доста време насам.Първо лошо впечатление ми направи, че нямат дори гараж, където да вкарат колата за диагностиката. После оставяш колата и ти се обаждат по телефона. Ама през това време дали не са ти направили някакъв проблем ... Аз лично не бих се доверил, но ти ми ги препоръча затова оставих колата.Обадиха ми се, че ми бил "заминал ротора", те нямали такъв, пък и щяло да ми излезе по-скъпо да го възстановяват, затова по-добре да ми сложат нов. ОК доверих им се.И какво си мислиш.Като я взех беше студена и запали. Но като се затопли пак се появи проблема.Отивам аз при тях (с написана от тях "гаранция") и питам какво правим сега. И знаеш ли какъв отговор получих:"Ами щом продължава да прави проблема, значи не е било от ротора. Ходи някъде на диагностика."!!!"Добре де, ама нали ви платих да ми оправите колата, закарайте я вие на диагностика или ми поставете стария стартер и ми върнете парите."Познай дали се случи някое от тези неща.Викат ми - ей ти стария стартер и се оправяй.За мен това си е чиста проба МОШЕНИЧЕСТВО nono.gifЩе ме извиняваш Люси, но ще отправя един призив тук както и по всички форуми за автомобили:Не ходете по никакъв повод в сервиз за стартери TRANSPO - София, "Антим I-ви" бл.2. Има голяма вероятност да бъдете измамени!Fiat Bravo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар