pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Причини за светване на лампа на инжекцион при Bravo 1.6 16V
Collapse
X
-
pakumba написа:бе смяна чак недей, ама поне общо инфо кое се откача да видя кога няма разлика при работата на двигателя, че да конкретизирам цилиндъра. аз дори не сам се заглеждал да видя къде е рейката с инжекторитеBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
deadairplane
-
никога досега за 10 000 км не ми е светвала лампата, а газ имам откакто взех колата. все пак не казвам, че не може да е от това, но пробвах да разкача - и ефект нямаше. а че работи на 3 цил е сигурно. предполагам механична повреда на ламбда, защото на 2.01 се качих по байра на балчик /казвам ти го щото го знаеш/, този до автогарата от долу до горе нямаше как да намля на бабунките. ще я поогледам отдолу и ще я водя на компир, че с това пътуване в снега какви неща и причинихLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:никога досега за 10 000 км не ми е светвала лампата, а газ имам откакто взех колата. все пак не казвам, че не може да е от това, но пробвах да разкача - и ефект нямаше. а че работи на 3 цил е сигурно. предполагам механична повреда на ламбда, защото на 2.01 се качих по байра на балчик /казвам ти го щото го знаеш/, този до автогарата от долу до горе нямаше как да намля на бабунките. ще я поогледам отдолу и ще я водя на компир, че с това пътуване в снега какви неща и причинихBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
при мене стана абсолютно същото и диагностиката показа че не работят не една а две дюзи. започвам да си мисля че май нашите фиати имат някъде оголени кабели и при по мокро време май поизгаря нещо...колега благун моля те сложи един пост как става смяната че може и да ми се наложи...и къде евентуално да си намеря читава дюза втора ръка че май са скъпички
Коментар
-
AvataR написа:при мене стана абсолютно същото и диагностиката показа че не работят не една а две дюзи. започвам да си мисля че май нашите фиати имат някъде оголени кабели и при по мокро време май поизгаря нещо...колега благун моля те сложи един пост как става смяната че може и да ми се наложи...и къде евентуално да си намеря читава дюза втора ръка че май са скъпичкиBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
pakumba написа:ясно за датчика. а за инжектор мнение да има някой- ако е прекъснат по някаква причина ще светне ли лампатаBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
определено колата пали и работи на 3 цилиндъра. много, много рядко пуска на 4 за няколко секунди и пак прекъсва. за момента няма развитие, но ще пиша като има нещо ново. засега ме урежда и така, а нямам време да се занимавам с неяLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Аз имам един такъв съвет: защо първо не опиташ със смяна на бензинов филтър и тогава виж дали ще има проблем!Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Здрасти колеги...аз имам същия проблем като pakumba. Доста хора ми казаха да сложа добавка за почистване на инж. колектори и 20л. бензин и да покарам малко... тук обаче никаде не видях някои да предлага такова решение (а как щеше да е хубаво :D ). pakumba пиши ако го оправиш за да знам какво да правя и къде да го карам моя ФичоFiat Bravo 1,6 16V 103k.c. (Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар