Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Причини за светване на лампа на инжекцион при Bravo 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pakumba написа:
    свети и на газ, но на газ върви безпроблемно. на бензин работи на 3 цилиндъра, затова съм се насочил към инжектор, ако лампата го хваща това, а си мисля и за сонда, защото в това време ми се наложи по едни сериозни наклони да минавам без да намалям през 2 бабунки и е възможно я да съм задрал сондата, а парче лед да я е праснало. затова ме интересува дали лампата свети при проблем със сондата и при какъв проблем- напр. ленива сонда ще светне ли или трябва да е прекъсната връзката към нея, както и дали лампата ще засече неработещ по някаква причина инжектор. друго няма какво да е, за да бачка на 3 цил.
    100% свети при неработеща дюза!Вчера сменях на едно Браво 1.6 не пръскаше на 3 цилиндър и мога да ти напиша подробно тема как се сменя!
    BMW E90 320D
    ех. FIAT COUPE 2.0 16V
    ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
    ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

    Коментар


      #17
      бе смяна чак недей, ама поне общо инфо кое се откача да видя кога няма разлика при работата на двигателя, че да конкретизирам цилиндъра. аз дори не сам се заглеждал да видя къде е рейката с инжекторите
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        pakumba написа:
        бе смяна чак недей, ама поне общо инфо кое се откача да видя кога няма разлика при работата на двигателя, че да конкретизирам цилиндъра. аз дори не сам се заглеждал да видя къде е рейката с инжекторите
        Ами под колекторите се намира, но няма бъркане, за да махнеш да пробваш. Трябва да се махнат колекторите!
        BMW E90 320D
        ех. FIAT COUPE 2.0 16V
        ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
        ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

        Коментар


          #19
          Иначе за проба можеш да махаш кабелите откъм свещите или откъм бобината и ще видиш на кой цилиндър не работи дюзата
          BMW E90 320D
          ех. FIAT COUPE 2.0 16V
          ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
          ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

          Коментар


            #20

            Коментар


              #21
              никога досега за 10 000 км не ми е светвала лампата, а газ имам откакто взех колата. все пак не казвам, че не може да е от това, но пробвах да разкача - и ефект нямаше. а че работи на 3 цил е сигурно. предполагам механична повреда на ламбда, защото на 2.01 се качих по байра на балчик /казвам ти го щото го знаеш/, този до автогарата от долу до горе нямаше как да намля на бабунките. ще я поогледам отдолу и ще я водя на компир, че с това пътуване в снега какви неща и причиних
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                pakumba написа:
                никога досега за 10 000 км не ми е светвала лампата, а газ имам откакто взех колата. все пак не казвам, че не може да е от това, но пробвах да разкача - и ефект нямаше. а че работи на 3 цил е сигурно. предполагам механична повреда на ламбда, защото на 2.01 се качих по байра на балчик /казвам ти го щото го знаеш/, този до автогарата от долу до горе нямаше как да намля на бабунките. ще я поогледам отдолу и ще я водя на компир, че с това пътуване в снега какви неща и причиних
                Заведи я първо на комп. диагностика и ако потвърдят, че е дюза, както беше на това Браво дето аз го правих, ще помагам по-нататък
                BMW E90 320D
                ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                Коментар


                  #23
                  мда, като погледна отдолу като се махне кишата ще я заведа на компир и ще пиша
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    при мене стана абсолютно същото и диагностиката показа че не работят не една а две дюзи. започвам да си мисля че май нашите фиати имат някъде оголени кабели и при по мокро време май поизгаря нещо...колега благун моля те сложи един пост как става смяната че може и да ми се наложи...и къде евентуално да си намеря читава дюза втора ръка че май са скъпички

                    Коментар


                      #25
                      AvataR написа:
                      при мене стана абсолютно същото и диагностиката показа че не работят не една а две дюзи. започвам да си мисля че май нашите фиати имат някъде оголени кабели и при по мокро време май поизгаря нещо...колега благун моля те сложи един пост как става смяната че може и да ми се наложи...и къде евентуално да си намеря читава дюза втора ръка че май са скъпички
                      дюзичка взех от Ники от Драгичево за 40лв. на теб сигурно ще ти я даде на 50 Има тема в продава:има марея браво,брава... и т.н!
                      BMW E90 320D
                      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                      Коментар


                        #26
                        днес забелязах, че като съм на скорост и пусна газта лампата ми изгасва. единственото, което играе в случая май е тпс-а, но утре ще видим. някой да знае ем комплект имат ли компир да закачат колата
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #27
                          pakumba написа:
                          ясно за датчика. а за инжектор мнение да има някой- ако е прекъснат по някаква причина ще светне ли лампата
                          Ako не ти работи някоя дюза- няма да ти работи и цилиндър, т. е. ще ти трака на 3 цилиндъра като трактор и няма да има и половината мощност, но мисля, че за това не се изисква лампа на таблото за да се установи, а системите за визуален контрол не са чак толкова добри, че да индентифицират и разлики във впръскването на отделните дюзи.Тази лампа светва само за проблем в температурния датчик или ламбда сондата- това е.
                          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #28
                            определено колата пали и работи на 3 цилиндъра. много, много рядко пуска на 4 за няколко секунди и пак прекъсва. за момента няма развитие, но ще пиша като има нещо ново. засега ме урежда и така, а нямам време да се занимавам с нея
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #29
                              Аз имам един такъв съвет: защо първо не опиташ със смяна на бензинов филтър и тогава виж дали ще има проблем!
                              Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                              Porsche 944 S2
                              http://www.valmcrae.snimka.bg/
                              http://vbox7.com/user:val_mcrae
                              http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                              Коментар


                                #30
                                Здрасти колеги...аз имам същия проблем като pakumba. Доста хора ми казаха да сложа добавка за почистване на инж. колектори и 20л. бензин и да покарам малко... тук обаче никаде не видях някои да предлага такова решение (а как щеше да е хубаво :D ). pakumba пиши ако го оправиш за да знам какво да правя и къде да го карам моя Фичо
                                Fiat Bravo 1,6 16V 103k.c. (Метан)

                                Коментар

                                Working...
                                X