свети и на газ, но на газ върви безпроблемно. на бензин работи на 3 цилиндъра, затова съм се насочил към инжектор, ако лампата го хваща това, а си мисля и за сонда, защото в това време ми се наложи по едни сериозни наклони да минавам без да намалям през 2 бабунки и е възможно я да съм задрал сондата, а парче лед да я е праснало. затова ме интересува дали лампата свети при проблем със сондата и при какъв проблем- напр. ленива сонда ще светне ли или трябва да е прекъсната връзката към нея, както и дали лампата ще засече неработещ по някаква причина инжектор. друго няма какво да е, за да бачка на 3 цил.
100% свети при неработеща дюза!Вчера сменях на едно Браво 1.6 не пръскаше на 3 цилиндър и мога да ти напиша подробно тема как се сменя!
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
бе смяна чак недей, ама поне общо инфо кое се откача да видя кога няма разлика при работата на двигателя, че да конкретизирам цилиндъра. аз дори не сам се заглеждал да видя къде е рейката с инжекторите
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
бе смяна чак недей, ама поне общо инфо кое се откача да видя кога няма разлика при работата на двигателя, че да конкретизирам цилиндъра. аз дори не сам се заглеждал да видя къде е рейката с инжекторите
Ами под колекторите се намира, но няма бъркане, за да махнеш да пробваш. Трябва да се махнат колекторите!
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
никога досега за 10 000 км не ми е светвала лампата, а газ имам откакто взех колата. все пак не казвам, че не може да е от това, но пробвах да разкача - и ефект нямаше. а че работи на 3 цил е сигурно. предполагам механична повреда на ламбда, защото на 2.01 се качих по байра на балчик /казвам ти го щото го знаеш/, този до автогарата от долу до горе нямаше как да намля на бабунките. ще я поогледам отдолу и ще я водя на компир, че с това пътуване в снега какви неща и причиних
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
никога досега за 10 000 км не ми е светвала лампата, а газ имам откакто взех колата. все пак не казвам, че не може да е от това, но пробвах да разкача - и ефект нямаше. а че работи на 3 цил е сигурно. предполагам механична повреда на ламбда, защото на 2.01 се качих по байра на балчик /казвам ти го щото го знаеш/, този до автогарата от долу до горе нямаше как да намля на бабунките. ще я поогледам отдолу и ще я водя на компир, че с това пътуване в снега какви неща и причиних
Заведи я първо на комп. диагностика и ако потвърдят, че е дюза, както беше на това Браво дето аз го правих, ще помагам по-нататък
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
при мене стана абсолютно същото и диагностиката показа че не работят не една а две дюзи. започвам да си мисля че май нашите фиати имат някъде оголени кабели и при по мокро време май поизгаря нещо...колега благун моля те сложи един пост как става смяната че може и да ми се наложи...и къде евентуално да си намеря читава дюза втора ръка че май са скъпички
при мене стана абсолютно същото и диагностиката показа че не работят не една а две дюзи. започвам да си мисля че май нашите фиати имат някъде оголени кабели и при по мокро време май поизгаря нещо...колега благун моля те сложи един пост как става смяната че може и да ми се наложи...и къде евентуално да си намеря читава дюза втора ръка че май са скъпички
дюзичка взех от Ники от Драгичево за 40лв. на теб сигурно ще ти я даде на 50 Има тема в продава:има марея браво,брава... и т.н!
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
днес забелязах, че като съм на скорост и пусна газта лампата ми изгасва. единственото, което играе в случая май е тпс-а, но утре ще видим. някой да знае ем комплект имат ли компир да закачат колата
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
ясно за датчика. а за инжектор мнение да има някой- ако е прекъснат по някаква причина ще светне ли лампата
Ako не ти работи някоя дюза- няма да ти работи и цилиндър, т. е. ще ти трака на 3 цилиндъра като трактор и няма да има и половината мощност, но мисля, че за това не се изисква лампа на таблото за да се установи, а системите за визуален контрол не са чак толкова добри, че да индентифицират и разлики във впръскването на отделните дюзи.Тази лампа светва само за проблем в температурния датчик или ламбда сондата- това е.
определено колата пали и работи на 3 цилиндъра. много, много рядко пуска на 4 за няколко секунди и пак прекъсва. за момента няма развитие, но ще пиша като има нещо ново. засега ме урежда и така, а нямам време да се занимавам с нея
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Здрасти колеги...аз имам същия проблем като pakumba. Доста хора ми казаха да сложа добавка за почистване на инж. колектори и 20л. бензин и да покарам малко... тук обаче никаде не видях някои да предлага такова решение (а как щеше да е хубаво :D ). pakumba пиши ако го оправиш за да знам какво да правя и къде да го карам моя Фичо
Коментар