Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дали да ползвам стоп за радиатори или не

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дали да ползвам стоп за радиатори или не

    Колеги здравейте.Хубаво ли е да се ползва стоп за радAтори и ли не е за предпочитане?Реших да ползвам такъв, защото немога да открия от къде губя антифриз.Думата се пише "радиАтори"!Поздрави!Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Има една руска поговорка: "Нельзя, но если очень хочется - то можно." Тези препарати са много гадни като начин на действие - запушват всичко, което е по-тясно от даден размер. Това означава, че всички тръбички на радиатора, които са частично запълнени с котлен камък се запушват съвсем. Разбира се ще спре и теч ако имаш някъде. Ефективността на радиатора е възможно да спадне значително.
    Fiat Ritmo 105TC
    1600cc 105к.с.

    Коментар


      #3
      MGP

      johnfound написа:
      Има една руска поговорка: "Нельзя, но если очень хочется - то можно." Тези препарати са много гадни като начин на действие - запушват всичко, което е по-тясно от даден размер. Това означава, че всички тръбички на радиатора, които са частично запълнени с котлен камък се запушват съвсем. Разбира се ще спре и теч ако имаш някъде. Ефективността на радиатора е възможно да спадне значително.
      Значи не е за предпочитане да се ползва. Ами като немога да открия от къде губя антифриз, какво да правя?Преди седмица свалях радятора. Открих само една дупка. Направих го като използвах помпа. Затворих дупките и през една от тях вкарах въздух с помоща на помпата, като резултата беше само една дупка, и която оправих. Но днес като погледнах по колата имаше малка локвичка антифриз (допреди да сваля радятора никога не е имало локвичка, независимо от това че ми се губеше антифриза - локвичката е от дясната страна, а дупката която залепих е от лявата). Като се замислям може и да има възможност да не съм затегнал хубаво някой маккуч. Днес като загледах радятора за да видя от къде капе, точно върху датчика, който се намира под горния маркуч, капна капка антифриз. Но така и не открих от къде капе.

      Коментар


        #4
        Re: MGP

        marto_gp написа:
        johnfound написа:
        Има една руска поговорка: "Нельзя, но если очень хочется - то можно." Тези препарати са много гадни като начин на действие - запушват всичко, което е по-тясно от даден размер. Това означава, че всички тръбички на радиатора, които са частично запълнени с котлен камък се запушват съвсем. Разбира се ще спре и теч ако имаш някъде. Ефективността на радиатора е възможно да спадне значително.
        Значи не е за предпочитане да се ползва. Ами като немога да открия от къде губя антифриз, какво да правя?
        аз съм ползвал от тия прахчетата и са ми помагали, /те са по гадни от течния СТОП /и не са ми направили проблем на водната система ако ползваш вземи си течния вариант
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #5
          Re: MGP

          stef написа:
          marto_gp написа:
          johnfound написа:
          Има една руска поговорка: "Нельзя, но если очень хочется - то можно." Тези препарати са много гадни като начин на действие - запушват всичко, което е по-тясно от даден размер. Това означава, че всички тръбички на радиатора, които са частично запълнени с котлен камък се запушват съвсем. Разбира се ще спре и теч ако имаш някъде. Ефективността на радиатора е възможно да спадне значително.
          Значи не е за предпочитане да се ползва. Ами като немога да открия от къде губя антифриз, какво да правя?
          аз съм ползвал от тия прахчетата и са ми помагали, /те са по гадни от течния СТОП /и не са ми направили проблем на водната система ако ползваш вземи си течния вариант
          Чувал съм за стоп който е като каша, това ли е течен?

          Коментар


            #6
            Re: MGP

            marto_gp написа:
            stef написа:
            marto_gp написа:
            johnfound написа:
            Има една руска поговорка: "Нельзя, но если очень хочется - то можно." Тези препарати са много гадни като начин на действие - запушват всичко, което е по-тясно от даден размер. Това означава, че всички тръбички на радиатора, които са частично запълнени с котлен камък се запушват съвсем. Разбира се ще спре и теч ако имаш някъде. Ефективността на радиатора е възможно да спадне значително.
            Значи не е за предпочитане да се ползва. Ами като немога да открия от къде губя антифриз, какво да правя?
            аз съм ползвал от тия прахчетата и са ми помагали, /те са по гадни от течния СТОП /и не са ми направили проблем на водната система ако ползваш вземи си течния вариант
            Чувал съм за стоп който е като каша, това ли е течен?
            Не течния си е течен - като антифриза например!
            BMW E90 320D
            ех. FIAT COUPE 2.0 16V
            ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
            ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

            Коментар


              #7
              не ползвай тези боклуци ,най добре -хуабво огледай от къде тъи гъби антифриз ,дали радиатор ,маркуч или съединение !!Тоя буламач който се получава после в радиатора ,първо ще ти запуши парното на радиатора ,второ не се знае какво друго ще запуши !!!проблема тъй или иначе ,ще е временно отстранен (където е текло пак ще тече ) на хора дори и след две години пак е протичало и са ставали големи бели Ако е от радиатора не се опитвай и да го лепиш
              фиатче Браво 2.0

              Коментар


                #8
                MGP

                tomazo написа:
                не ползвай тези боклуци ,най добре -хуабво огледай от къде тъи гъби антифриз ,дали радиатор ,маркуч или съединение !!Тоя буламач който се получава после в радиатора ,първо ще ти запуши парното на радиатора ,второ не се знае какво друго ще запуши !!!проблема тъй или иначе ,ще е временно отстранен (където е текло пак ще тече ) на хора дори и след две години пак е протичало и са ставали големи бели Ако е от радиатора не се опитвай и да го лепиш
                Днес като станах, преди да ида на работа пак се повъртях малко около колата за да видя дали ще намеря проблемното място. Май тази локвичка е била от горния дебел маркуч който виза в радятора. Днес като се загледах точно върху датчика, който се намира под маркуча, капна капка антифриз. И така видях че около скобата с която се стяга маркуча има антифриз. Същата скоба позатегнах малко и изтрих с парцал мястото, което беше беше понамокрено (от долната страна на маркуча). След около 30 мин. опипах въпросното място, но то беше вече сухо. Дано да е бил от тук проблема, т. е. като съм слагал радятора да не съм затегнал хубаво маркуча. Довечера ще провяеря пак дали въпросното място е сухо и ще пиша.

                Коментар


                  #9
                  MGP

                  Днес открих проблема с локвичката. :D Всичко е идвало от недобре затегната скоба на един от маркучите. Е то там дето го лепих пак има капчици антифриз, но не е така както локвичката от маркуча. Засега няма да ползвам стоп. Благодаря за всички отговори.

                  Коментар

                  Working...
                  X