Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат палио, моля за съвет от собственици на такъв автомобил

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат палио, моля за съвет от собственици на такъв автомобил

    Здравеите, от скоро съм собственик на Фиат Палио, какво да ви кажа за сега ми се струва хубава колица. Та така сега на въпроса: Понеже няма градуси там където показва температурата на анифриза, има само три деления, та перката ми включва малко под средното деление, това нормално ли е. Друго за което искам да поитам стрелката за температурата ми се струва доста игрива, та къде норнално трябва да застава, и какъв е нормалния твмпературен режим на тази кола. Не искам без компетентно мнение да тръгвам по сервизи, а нали знаете кой може, кой не може.На всички които ми отговорят благодаря предварително

    #2
    Аиде де нико в този форум ли не кара Палио

    Коментар


      #3
      Palio не е най-срещаният модел,но със сигурност има собственици на такива коли тук, просто не са много и може да не са влизали скоро, изчакай малко и със сигурност ще бъдеш удоволетворен! поздрави
      FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'

      Коментар


        #4
        Ами така - не влизаме често . Средното деление ти е 90 градуса. Перката ти има две скорости които се включват съответно на 87 и 92 градуса и се изключват съответно на 82 градуса първа скорост и 87 втора скорост. Работната температура е между 78 и 82 градуса. Това е за 1,7 TD Надявам се да съм бил достатъчен с обясненията.
        Fiat Palio Weekend TD70
        ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

        Коментар


          #5
          Re: Фиат палио, моля за съвет от собственици на такъв автомо

          sabin_zaimov написа:
          стрелката за температурата ми се струва доста игрива, та къде норнално трябва да застава
          Не трябва да е игрива. Трябва да седи в средата.
          Bravo 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Здравей, имам Palio Weekend 1.2 и стрелката на температурата ми стои малко под средата.Бях пуснал такава тема и няколко човека ми писаха, че е нормално да е там.Пуснах темата защото преди 3-4 месеца стрелката беше доста по-надолу някъде на 1/4 от скалата и то в жегата и в задръстване.
            кара PALIO WEEKEND

            Коментар


              #7
              Карам Фиат Палио 1.6 16V стрелката ми стои малко под средната чертичка.При задръстване или на светофар или ако работи на място се дига на средната и включва перката.Като падне под чертичката изключва.Преди и на мен много ми играеше стрелката но смених термостата и сега нямам проблеми.
              fiat palio weekend 1.6 16V

              Коментар


                #8
                Провери имаш ли достатъчно антифриз.Липсата му е причина стрелката да се движи постоянно.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  Карам същото като теб Палио 1.2 8 клапана 73 коня. И моята стрелка е малко игрива. Нормално положение е малко пос средата а в града и задръствания се качва 2-3мм над средата и се включва вентилатора. Аз съм много доволен от колицата , добра возия , пъргав двигател и приличен разход ( 10-11 градско и 7.5 извън града това е с ГИ Ланди-Ренцо)
                  Фиат Палио комби 1.2 73 коня

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте и от мен Палио 1,2 8V. Имам го от две години и половина. Като го взех стрелката биеше минимума, но след смяна на тормостата стой малко под средата. Перка чувам рядко, само при много топло време градско спри тръгни и т.н. Работната температура на бензиновият мотор мисля, че беше около 80 градуса стигнели да средата стрелката вече си на перка т.е. отива към 90 градуса. щом играе стрелката сменяй термостата не е скъп и се сменя за нула време две болчета 6 мм. съединението и е долу. аз сложих BEHR италиянски и вече 2,5 г. няма проблем.

                    Коментар


                      #11
                      Проверете си кабелите до термодатчиците. Позабърсвате клемите, черпите ги с WD-40 и готово!

                      Коментар


                        #12
                        milen palio написа:
                        Здравейте и от мен Палио 1,2 8V. Имам го от две години и половина. Като го взех стрелката биеше минимума, но след смяна на тормостата стой малко под средата. Перка чувам рядко, само при много топло време градско спри тръгни и т.н. Работната температура на бензиновият мотор мисля, че беше около 80 градуса стигнели да средата стрелката вече си на перка т.е. отива към 90 градуса. щом играе стрелката сменяй термостата не е скъп и се сменя за нула време две болчета 6 мм. съединението и е долу. аз сложих BEHR италиянски и вече 2,5 г. няма проблем.
                        Това чудо какво се води?Пунто комби или отделен клас кола ?Че гледам 2000-ната година са по 2к бензинките.И някой да има идея колко харчи по София такава кола с 1,4 двигател ?
                        BGmama.info

                        Коментар


                          #13
                          aladin написа:
                          milen palio написа:
                          Здравейте и от мен Палио 1,2 8V. Имам го от две години и половина. Като го взех стрелката биеше минимума, но след смяна на тормостата стой малко под средата. Перка чувам рядко, само при много топло време градско спри тръгни и т.н. Работната температура на бензиновият мотор мисля, че беше около 80 градуса стигнели да средата стрелката вече си на перка т.е. отива към 90 градуса. щом играе стрелката сменяй термостата не е скъп и се сменя за нула време две болчета 6 мм. съединението и е долу. аз сложих BEHR италиянски и вече 2,5 г. няма проблем.
                          Това чудо какво се води?Пунто комби или отделен клас кола ?Че гледам 2000-ната година са по 2к бензинките.И някой да има идея колко харчи по София такава кола с 1,4 двигател ?
                          Естествено, че не е пунто комби. Най-малкото поради простата причина, че има и палио хечбек. Фиат палио е отделен модел на фиат на база на пунто, НО доста по-практичен, по-опростен, здрав и лесен за поддръжка в сравнение с другите модели на фиат. И доста по-висок, което не е за пренебрегване! Всъщност аз почти не съм срещал лека кола, по-висока от палио уикенд. А колко ще ти гори в София или където и да било, това никой не може да каже. Зависи при какви условия караш най-често. Карай една кола в режим първа-втора-понякога трета, висене по задръствания, работа на място през зимата, за да не изстива и разходът ще скочи до небесата. Съвсем условно мога да прогнозирам, че ще гори около 11-12/100 в София. А palio weekend с двигател 1.4 няма. Такъв двигател има палио хечбек. На извънградско при 90 км/ч. гори около 5л. и половина. Но палио хечбек са много рядко срещани в България и това е типична градска мини-кола. Докато palio weekend е със съвсем нормални размери-4 човека се возят без проблем, с голям багажник и добива все по-широко разпространение.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #14
                            колеги с palio weekend моля ВИ за съвет наскоро си купих количката и ме кефи много може ли да ми кажете задните ми колела са леко изкривени и се износват гумите от вътрешната страна на какво се дължи това(предполам са лагери) колко ли ще ми струва да го оправя

                            Коментар


                              #15
                              Ремонтен комплект (включва болтовете, държащи носачите към моста, както и лагери). Скоро ги сменях, както и задните амортисьори (маслени), всичко за 260 лв.
                              Fiat Palio Weekend 75 - до пролетта на 2013;
                              FIAT PUNTO 2 (18

                              Коментар

                              Working...
                              X