Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло на всякъде, но не хвърля от никъде :?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Масло на всякъде, но не хвърля от никъде :?

    Днеска се поразходих из града с фиатката и реших нещо да отворя капака и гледам, че под капака над компресора на климатика, по щеката за масло, по стените около ремъците, абе навсякъде в лявата част на двигателя и то не толкова на него колкото по стените около ремъците като погледеш има нахвърляно масло или антифриз. Позачистих го, паля и нищо? Не хвърля от никъде. Гледам щеката леко вдигната беше, по нея имаше малко боза, изчистих я, пъхам пак и нищо? Вадя си нормално масло. Антифриза гледам, същия си е, не виждам масло да плував него. Някакви мнения да имате? Моето най-не депресиращо мнение е, сняг по ремъците и двигателя+малко масло или антифриз, да са се смесили със снега който се е разтопил и от тук да е дошла голямата бъркотия под капака. Върящи се ремъци, топящ се сняг и малко масълце или антифриз. Др. мнения? Двигателя е след основен, като се разтопи снега трябва да го нося да го затягат. Минал съм 1000 км.

    #2
    всъщност може да е защото не сложихме един троен маркуч за отработените газове, защото беше мн. скъп и ако нещо там ако е замръзнало или е влязал сняг или скреш да е пуфнало и да излязло от щеката. нз

    Коментар


      #3
      dessoboy написа:
      всъщност може да е защото не сложихме един троен маркуч за отработените газове, защото беше мн. скъп и ако нещо там ако е замръзнало или е влязал сняг или скреш да е пуфнало и да излязло от щеката. нз
      Запали колата, и след като отвориш капака накарай някой да форсира, тогава ще видиш дали сълзи или си го хвърля направо, защото на едно ЛТ с двигател на Ауди 80 беше същата работа и при форсаж хвърляше по 1 капка от щеката, така че главно щеката гледкай! Поздрави!
      FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'

      Коментар


        #4
        Възможно е да е запушена вентилацията на картера. Тогава докато работи двигателя ще се вдига налягането и ще изхвърля масло от всички семеринги. Много внимавай да не се омасли ангренажния ремък, че може да се изхлузи от колелата и става лошо!
        Fiat Ritmo 105TC
        1600cc 105к.с.

        Коментар


          #5
          johnfound, прав си. явно е имало лед по извода за отработените газове от цилиндрите. и като е било запушено не е продухало от семеринзите, а направо от щеката. дано не ми се случва пак. като нямам пари сега, няма да връщам отработените газове в картера, да си хвърчат там и да пази господ да не ми се запушва пак дупката за отработените газове и да не се мазни ангренажния

          Коментар

          Working...
          X