В тоя сняг не съм я карал колата ( не беше палена 2 седмици). Днес слязох да я врътна запали доста лесно ама ми се струва че акумулатора му е паднал тока, та мислех да сваля акумулатора да си го заредя хубаво, ама на доста колеги чета темите че след махане на акумулатор и не им гаснела лампата CODE и не палела колата. Аз съм го свалял акумулатора ама за 10 мин и после си беше наред.Та дайте съвет има ли опасност и при мен да се скапе така имобилайзера ако стои без акумулатор?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за акумулатора
Collapse
X
-
Питане за акумулатора
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Е да така си е ама това защото акумулатора е на 2 месеца, и неискам да го скапвам да стои на тези студове понеже не се очертава скоро да я карам.Все пак се надявам на мнения дали има опасност наистина да се бъгне фиат кода послеhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Аз като си сменях термостата се наложи да махна акумулатора за около 1-2 часа и след това нямах проблеми с FIAT CODE. Незнам как ще стоят нещата, ако колата стои по-дълак период от време без акумулатор. Според мен не би трябвало да има проблем със имобилайзера.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
deadairplane
-
Е направи ама ела ти да ми я изровиш изпод преспите сняг Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 . Отгоре имаше днес 15 см замръзнал сняг и си я бях паркирал на една полянка и наоколо не е минавала кола, така че за "кръгче" преди да се стопли времето ще ми трябва снегорин наистинаhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
кола
в повечето случай кода се скапва не когато само извадиш акумолатора а когато той си е на място но като стартираш пада под 12 V колата уж пали кода почва да си прави неговите операций и падне тока и тогава се бъгва подобре да си стой /ако нямаш големи консуматори /и от време на време да е припалваш няма толкова загуба
Коментар
-
Ами точно за консумацията имах предвид като си турих мп3 то се оказа че бачка дори когато не е на контакт, и от там около 80 милиампера е консумацията докато стои колата само от радиото. Някой има ли схема на кабелите дето са за радиото, пунтото, че има доста кабели дето не ги знам за какво са. Трябва ми само маса постоянен + и плюс само когато завъртя ключа, а има още 3 кабела в буксата за захранването на фиата.те са стандартни на ЕВРО конектор и направо вързах cd-to ама май трябва да разменя местата на някой кабел за да тръгва само когато завъртя ключаhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ми нали има гаранциа този акумолатор,како толко се стегашFIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
LANCIA Ypsilon Elefantino blu
http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар