Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трикове при ремонт на глава.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трикове при ремонт на глава.

    Ето два трика с подръчни материали, които наистина вършат работа, ако си оправяте цилиндровата глава в домашни условия.1. При смяна на клапаните, когато трябва да се оправи геометрията на седлата, обикновенно трябва специална фреза, която често е недостъпна. Аз правя следното. Вземам новият клапан и му налепям по фаската 8 тесни лентички водна шкурка 500. За лепило използвам, лак за нокти, защото лесно се чисти след това с ацетон. Полученият "инструмент" се вижда на снимката. След това слагам клапана в главата и му надявам на опашката парче бензинов маркуч, за да мога да го въртя. Обработката на едно седло става за около 10 минути, а фаската се получава идеална. След това разлепям лентичките шкурка и притривам само с финна паста за клапани, докато даската стане равномерно сива. 2. Настройката на междините на клапаните без инструмент си е кошмар - за да извадите пуловете трябва да сваляте кутиите на разпределителните валове, а това не е добре, защото при последващото затягане може да се промени дебелината и всички измервания трябва да се правят наново. Ако главата е свалена, има и по-лесен начин. Аз използвам стар кабел за свещи. Процедурата е следната. Завъртам вала, докато се отвори клапана, на който искам да сваля пула. Увивам кабела около отвореният клапан и след това завъртам разпределителният вал на 180 градуса - чашката с пула се оказва свободна, защото клапана се държи отворен от еластичният кабел. сигурно може да се използва и парче друг кабел, или тънък гумен маркуч.
    Прикачени файлове
    Fiat Ritmo 105TC
    1600cc 105к.с.
Working...
X