eniac написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко вероятно да превърти ремък от палене по инерция
Collapse
X
-
И аз така мислех, но вуйчо ми който се занимава с коли от както се помни ми каза че щом е бензин 1.3 може и да няма други поразии по двигателя. Не е ли по-страшно ако както караш и прехвърли или се скъса ремъка? На един познат му се скъса ремъка на Темпрата. Тъкмо запали и даде газ и на 10-тата секунда изгасна. След това пробва да врътне ама се чуваше едно съскане само и видяхме че се е скъсал. В сервиза му казаха че нищо й няма. Дано и по Пунтото да няма сериозни поражения.
Коментар
-
При палене по инерция е добре да се включи максимално по- голяма предавка- тогава например от съединителя към коляновия вал не се предават чак толкова високи обороти и двигателя завърта по- плавно. При палене на скорост ускорението, което получава коляновия вал е даже по- малко от стартирането със стартера.Друг е въпроса дали това е оправдано, след като разхода на празен ход е 2 на 100- сами сметнете колко километра ще карате изгасени до морето и дали си заслужава износването на феродовия диск, лошите спирачки и хидравлика и т.н.- мисля че при продължително спускане е достатъчно изключване от скорост.ПП. Имаше някъде табличка кои двигатели срещат клапани и кои не.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
За ангренажния ремък....
Скъсването на зъбите на ремъка не е причина паленето по инерция.Те са щели да се скъсат и при палене със стартера.Даже по вероятно.Бил е хлабав или друг проблем.Какво да кажат тези на които им прескача ремъка когато палят на стартер.Недеите да палите на стартер ли??Има много такива случаи.Аз живея на такова място,че поне по два пъти на ден паля по инерция и до сега 20 години не съм имал подобен проблем.Предпочитам паленето по инерция.
Коментар
-
ilko-gd написа:Сега гледах в книжката на колата и там пише да не се пали на скорост. За мен кола с инжекцион и/или ремък никога не трябва да се пали на скорост. Лично мнение."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Може би само по себе си паленето на скорост не е причината за късането на зъбите на ремъка, но допускам че навяло сняг там. Може би наистина това е спомогнало за превуртането и е разпокъсало зъбите.А някой има ли я тази табличка или поне знае ли къде мога да я видя за кои двигателите срещат клапани и кои не?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар