Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кога ви загрява парното в студа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    при мене като запаля пускам климатр . на хай дефинишън което товари мотора и загрява по бързо и след 2-3 минути обръщам на парно и духа топло а след 10-15 мин е баня
    fiat coupe 1.8 16v

    Коментар


      #17
      А мойта Марийка при -4 градуса навън, като я запаля излизам да поочистя снега (без стъргалка и метличка, ползвам такава джаджа дето се мият прозорци с дунапренче и гумичка) докато обиколя от мойта врата -> заданата -> задното стъкало -> -> предното вече е размразено. Не повече от 2 минути с включен климатик на MAX DEF , и като влязя вътре си ми е топло. А стрелката за температурата на двигатела не е мръднала за това време. Тя отлепя като покарам 3-4 км. И незнам защо, ама като не си пусна компресора компресора на климатика, много бавно стопля.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        При -10 градуса снощи, на място почна да духа топло след 10-15 мин. (бензин)
        Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
        MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
        Engine Stamp: 176B9.000
        Version Code: 176BV
        Version: V5 | SPORTING | 03.'98

        Коментар


          #19

          Коментар


            #20
            и защо? какво става, ако веднага пусна парното на 2 или на 3?
            Alfa 147 JTD 115 hp
            ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

            Коментар


              #21

              Коментар


                #22
                Определено, дизелите загряват по бавно минавам около 6-7 километра за да се стопля в колата при -2 градуса на вън, може и по бързо ако я държа в по високи обороти загрява по бързо. С-ма изрядна сменил съм термостат 210лв. от ауто италия и водна помпа.
                ФИАТ ПУНТО 1 1.2/75

                Коментар


                  #23
                  Еййй, завиждам ви благородно на всички, мойто малко "зверче" затопля след 30 мин. и то ако е слънчево Иначе по принцип стържа лед и отвън и отвътре, голям кеф е ...особено като стои някой съсед до мен и си чисти колата отвън, аз стоя отвътре и стържа.... Тази сутрин излизам, отключвам с голям зор /и духане/ , след това влизам, паля от раз на газ :D , затварям вратата и познайте.....не ще и не ще да се затвори пущината, познайте как стигнах до работа.....добре, че имаше слънце, че отпусна...
                  Истината е някъде там!

                  Коментар


                    #24
                    Ако бавно ти загрява колата един стар български трик: Едно парче картон което заема 2/3 от площа на радиятора - слагаш го пред него и може вече да караш и по гащи :D, зимно време нямаш ядове да я караш така, е като се постопли трабва да махнеш картона :D

                    Коментар


                      #25
                      от както смених термостата преди 2-3 седмици вътре става баня за отрицателно време ... онзи ден на - 16 си загря за норматив ... около 1.5 километра и трябват и си загрява на работната температура ... друг път ако ме хване някой светофар и по бързо стопля ... но като време не съм го засичал
                      Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth

                      Коментар


                        #26
                        аз като запая и на третата минута, вече стига до към 50 градуса термометъра (първите 2 чертички от дигиталното табло) след още една се появява третата (~60 градуса) чак тогава пускам клапата на топло и парното на 4 и след 30 секунди спира да ми излиза парта от устата. след още 3-4 минути вече е доволно приятно, а баня става доста по късно. примерно още 20 минути градско.и се бях уплашил,че не ми заграва, но като чета тук се поуспокоих.п.с.забравих да кажа че разликата в заграването от -13 и -5 е около 1-2 минути повече. иначе загрее ли веднъж всяко е същото.
                        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                        182A4.000 IAW49F
                        LPG - Lovato EasyFast
                        ----------------------------
                        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                        Коментар


                          #27

                          Коментар


                            #28
                            deadairplane написа:
                            sabin_zaimov написа:
                            Ако бавно ти загрява колата един стар български трик: Едно парче картон което заема 2/3 от площа на радиятора - слагаш го пред него и може вече да караш и по гащи :D, зимно време нямаш ядове да я караш така, е като се постопли трабва да махнеш картона :D
                            Ако термостата ти работи както трябва този трик е излишен. (Ако антифриза за двигателя се движи само през малкия кръг файдата да спираш въздуха охлаждащ радиатора е никаква.)
                            Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                            Коментар


                              #29
                              dimo4ko написа:
                              Еййй, завиждам ви благородно на всички, мойто малко "зверче" затопля след 30 мин. и то ако е слънчево
                              Трябва да си смениш термостата и всичко ще си дойде на мястото. В момента съм с френски термостат "Vernet" и съм много доволен от него.
                              Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                              Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                              Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                              Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                              Търси се..

                              Коментар


                                #30
                                FIRE 8V написа:
                                dimo4ko написа:
                                Еййй, завиждам ви благородно на всички, мойто малко "зверче" затопля след 30 мин. и то ако е слънчево
                                Трябва да си смениш термостата и всичко ще си дойде на мястото. В момента съм с френски термостат "Vernet" и съм много доволен от него.
                                При мен работата е , че не ми работи духалчицата, изключва след 5-6 мин работа, за да се отстрани проблема искат да ми махат цялото табло, за да се разберяло какъв е проблема, просто не си заслужава, искаха ми 100 кинта само за труд!Иначе започва да си влиза топъл въздух, но няма кой да го вкара зорлен в купенцето п.с. И все пак се чудя, ако си сменя термостата дали няма да влиза повече топъл въздух?!?!
                                Истината е някъде там!

                                Коментар

                                Working...
                                X