Принципно долният маркуч,който излиза от радиатора трябва да ти е студен,нали от там идва студената течност охлаждаща двигателя.Колко студен ще е,зависи от това въздуха преминаващ през радиатора колко е студен и до каква темература ти е загряла охлаждащата течност идваща от двигателя.А уреда на таблото ти какви градуси показва?Възможно е термостата ти да е добре,а температурният датчик да дава грешна информация.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не ми загрява колата
Collapse
X
-
e
Не бяха толкова далеч времената когато се караха предимно лади и жигули.Там правехме едно просто решение.Парче вестник пред радиатора.Ако почне да грее късаш малко от него и готово.Макар и в 21 век на много западни коли вестникът действа успешно.За мен това е по добро решение отколкото всяка година термостат.
Коментар
-
Re: e
lubobg написа:Не бяха толкова далеч времената когато се караха предимно лади и жигули.Там правехме едно просто решение.Парче вестник пред радиатора.Ако почне да грее късаш малко от него и готово.Макар и в 21 век на много западни коли вестникът действа успешно.За мен това е по добро решение отколкото всяка година термостат.
Коментар
-
ogi28b написа:колега, парното на колко ти работи докато чакаш да загрее? само информативно питам? ако е на макс, в този студ има да чакаш да загрее на място!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар