Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не ми загрява колата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не ми загрява колата

    От доста време не ми загрява колата,и смених термостата,понеже мислех че това е причината.Сега загрява малко повече но най-долния маркуч който отива към радятора е постоянно студен,както преди да сменя термостата.Колата е Брава 1.9ДКаква може да е причината да не загрява.Разхода е доста завишен.
    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

    #2
    Като се замисля причинителя е само един-термостат.Това ,че е подменен не е гаранция за успех.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Е да купувам само термостати за по 50лв. докато не се оправи ли?А ако не е от него?След смяната има видимо покачване на температурата.
      И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

      Коментар


        #4
        Re: Не ми загрява колата

        MartoModev написа:
        От доста време не ми загрява колата,и смених термостата,понеже мислех че това е причината.Сега загрява малко повече но най-долния маркуч който отива към радятора е постоянно студен,както преди да сменя термостата.Колата е Брава 1.9ДКаква може да е причината да не загрява.Разхода е доста завишен.
        Според мен първо долният маркуч трябва да загрява и след като се отвори термостата да загрява и горния... След като колата поработи 5-10 мин. кой маркуч се загрява и кой остава студен...?!
        M-Benz E 250 TD 150hp
        M-Benz 200d 75 hp
        Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

        Коментар


          #5
          Re: Не ми загрява колата

          msotiroff написа:
          MartoModev написа:
          От доста време не ми загрява колата,и смених термостата,понеже мислех че това е причината.Сега загрява малко повече но най-долния маркуч който отива към радятора е постоянно студен,както преди да сменя термостата.Колата е Брава 1.9ДКаква може да е причината да не загрява.Разхода е доста завишен.
          Според мен първо долният маркуч трябва да загрява и след като се отвори термостата да загрява и горния... След като колата поработи 5-10 мин. кой маркуч се загрява и кой остава студен...?!
          Горният загрява Долният е постоянно студен.(на радятора)
          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

          Коментар


            #6
            MartoModev написа:
            Е да купувам само термостати за по 50лв. докато не се оправи ли?А ако не е от него?След смяната има видимо покачване на температурата.
            Е а де аз ако знам щях да ти кажа.Ако колата ти прегряваше щеше да има стотици мнения тук от какво е ,но като не загрява а малко по неизвестно.Да не би да е с по голям радиатор след претърпяни някакви случки.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Колега, а след като смени термостата обезвъздуши ли системата.
              Да попиташ може да бъде моментен срам, но да не попиташ и да останеш невеж, е доживотен срам.
              Brava 1.4 12V SX

              Коментар


                #8
                dfxc753 написа:
                Колега, а след като смени термостата обезвъздуши ли системата.
                Не съм обезвъздушавал.Гледах няма никъде каранчета,нито на радятора нито по съединенията.Но дори и да има въздух не трябва ли да прегрее.
                И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                Коментар


                  #9
                  Да питам какво разбираш че не е загрела колко градуса е според тебе
                  Fiat Tempra 1.9TDI SW 1994 Liberty

                  Коментар


                    #10
                    Ами щом не е загрял долният макруч значи не е отворил термостата.Или греша?
                    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                    Коментар


                      #11
                      Да така е ама сега е зимно време и за да загре долния маркуч требва да е поне 90 градуса. На 85 нема да е топал маркича.
                      Fiat Tempra 1.9TDI SW 1994 Liberty

                      Коментар


                        #12
                        Трябва да са ти студени и ДВАТА маркуча при добреработещ термостат. А Обезвъздушаване се прави от маркучлето с входаща вода на парното - търси го зад мотора - да влиза вкупето -нанего има една пластмасова бурма за развъртане.
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар


                          #13
                          Yavor написа:
                          Трябва да са ти студени и ДВАТА маркуча при добреработещ термостат. А Обезвъздушаване се прави от маркучлето с входаща вода на парното - търси го зад мотора - да влиза вкупето -нанего има една пластмасова бурма за развъртане.
                          Бурма, мутерка, макина... Та това си е чиста проба пробка. Използва се при флуиди за контрол на ниво, обезвъздушаване, източване...
                          Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                          Коментар


                            #14
                            Марто, на колко градуса ти затопля горния маркуч?
                            BMW E90 320D
                            ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                            ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                            ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                            Коментар


                              #15
                              Долният маркуч трябва да заргрява преди термостата да е отворил! Така е защото там няма механична преграда каквато се явява термостатът за горния маркуч. Май е добре да обезвъздушиш системата.
                              like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                              Коментар

                              Working...
                              X