Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водна помпа ли.....проблема решен!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Водна помпа ли.....проблема решен!

    Колеги, ето накратко какво забелязах!Веднъж през лятото видях някакви капчици по разширителното казанче и се поуплаших!Избърсах ги и до преди няколко дена не се появиха.Застудя и викам я да проверя масло, антифриз и когато отворих предния капак видях на изолацията мокра диря,и по разширителното казанче същите капчици! Бутнах не е масло, прилича на антифриз!Как си го обеснявам...от въртеливото движение на някой от ремъците(вероятно на алтернатора се образуват тия пръски).Веднага набелязах водната помпа, и слязох в канала да проверя дали има течове!На всякъде е сухо, под колата няма капки в областта на водната помпа всичко е сухо, бутах самата шайба дори и зад нея и няма мокро!Дали само като е запален мотора изпуска по малко?Видима загуба на антифриз няма ако съдя по нивото в казанчето на студен мотор си е така както си е било всеки път При мен ако не греша помпата не е на ангренажа, няма странно поведение на автомобила....какво мислите дали е тя!В какво се изразява скапването на помпата, някакви шумове или направо се разтича!Не си го обеснявам, няма мокро а има следи от антифриз!Имали някаква опасност и как мога да разбера, че е заминала помпата освен по звука който описва колегата blagun в темата за смяна на водна помпа...при мен такъв звук няма но капчиците са на лице
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    #2
    Толкова съм се разбързал, че забравих да напиша за каква кола става дума...Типото от подписа!
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    Коментар


      #3
      Помпата обикновено наистина изпуска като работи.
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #4
        Няма страшно. Помпата не ти е на агренажа и дори да е тръгнала сигорно ще искара още известно време плюс това не е скъпа. Ако решиш да пътуваш по добре я сменяй. На Темпрата ми се скапа по средата на пътя София Бургас при Сливен в неделя слетобет лятото, питай ме как се намират майстори по това време.
        Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
        2000г.
        Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

        Коментар


          #5
          dimmX написа:
          Толкова съм се разбързал, че забравих да напиша за каква кола става дума...Типото от подписа!
          Когато ти е загряла колата прилично пипни маркучите на водата и виж дали не са прекалено твърди. Чудих се на моята дълго защо хем капе, хем не капе, и накрая се оказа че съм издухал гарнитура и е надувало към водата.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

          Коментар


            #6
            Plastex написа:
            dimmX написа:
            Толкова съм се разбързал, че забравих да напиша за каква кола става дума...Типото от подписа!
            Когато ти е загряла колата прилично пипни маркучите на водата и виж дали не са прекалено твърди. Чудих се на моята дълго защо хем капе, хем не капе, и накрая се оказа че съм издухал гарнитура и е надувало към водата.
            Не, проблеми със загряването нямам никакви и дано си остане такаМаркучите никога не ставали на камък както става при пробита гарнитура!Като се има в предвид , че на капачката на казанчето пише 0.7 бара състоянието им е прилично!Няма мехурчета в антифриза, маслото е чисто, парно 6-ца, и температурата е в диапазон 85-95!Явно нещо като уплътнение се е скапало, защото не се чуват никакви звуци освен шума на валовете
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #7
              Равитие по въпроса с Типото от подписа!Днес следобяд колата влезе в бокса защото помпата наистина е протекла!Започнахме с разглабянето както е описал колегата blagun и да си призная чесно е голям т***к тая работа.Най-кофти мястото се оказаха двата болта отзадната страна към мотора с които са хванати тръбите за парното, едвам утраях след 5-тия удар в носача(висок съм 1.82см)няма прошка!Източихме антфриза и въобще, тампон на мотора, щанга, 50 болчета, 2 ремъка, 2 шайби........ и ми се зави свят от развиване!Помпата ще ми я доставят тая вечер но ще я слагаме утре сутринта!Та сега да питам за охладителната система.....като върнем антифриза който събрахме+нов(който ще долеем)трябвали да обезвъздушавам нещо или да си налея колкото събере и да запаля и пак да доливам докато отвори термостата да стигне границата и да се включи перката!Парното предполагам трябва да е отворено при пълненето!?Верно, че има система за обезвъздушаване ама аз да помогна по стария начин, пак тя пак да си обезвъздушава!Та най вече ме вълнува обезвъздушаването!?Който е запознат нека сподели!
              now. BMW E39 523i '98 170hp
              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

              Коментар


                #8
                Днес проблема беше отстраненВече колцата е с нова помпа!
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар

                Working...
                X