С бензина на около 4000 превключвах. А сега на дизела на 3000 превключвам, понякога и над 3000 но никога на по малко. Винаги държа колата на такива обороти че да е в готовност за ускорение без да връщам предавка.
Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Нормално между 2000 и 3000 - пенсионерската :D Когато обаче малкия ми каже "Тате, искам да караш силно" на 1-ва и 2-ра оборотомера го вкарвам в червеното
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Сменям на около 3500- 4000. Има варианти в които мога да мина на 5та на 2700 за да може да падне после на 2000 и така да я кротна по някои булевард с 70. НО НОКОГА не карам под 2000 дори на 2000 подаването на газ за ускорение ми е плавно докато не стигне 2800-3000 тогава вече може да я сритам (пак зависи на коя предавка я ритам де на 2ра-3та, на 4та и 5та и да ритам нищо не става )
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
сменям на 5800-6000 оборота ,под 4 500 гледам да не падам !
:D Недей да тормозиш така колицата де :D Какви са тези ниски обороти!!!Сигурно ти придърпва даже :DАко погледнем сериозно - 2000 - 3000!Там "Марка" се чувства най-добре!
Коментар