Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат браво - зимен проблем няма ток?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат браво - зимен проблем няма ток?

    Здравейте всички!Понеже карам от скоро, родителите ми не ми дават да карам през зимата..но неска си разчистих колата да я видя какво прави отключих я но странното беше че се отключи само едната врата а не двете както по принцип заради централното. После влизам в колата вартя ключа но нищо не става даже и на контакт не иска да отиде...цъкам копчета нищо просто няма ток. Проверих дали акумулатора си е на мястото там е ... и е нов няма 6 месеца. Някаде четох че от студът се скапвали но се пак нали е нов ... Не съм я палил от 13-ти декември ииии това е общо взето. Какъв е според вас проблема?мерси предварително
    Fiat Bravo '95, 1.8 16v

    #2
    Не си я палил значи 2 седмици приблизително.Имаш най-вероятно някой малко по-голям консуматор, за който тези 2 седмици му стигат да изяде акумулатора.Най-честата причина е в алармата, касетофона и т.н.14х24=336 часа336 часа по 100 милиампера ток е 33.6 А, което е в съвсем нормалния диапазон, при което се счита, че нямаш проблеми. Но вече и тук най-вероятно няма да може колата да запали.Вече при 160мА примерно акумулатора ти е аут, тотална щета.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Ами и касетофона е изключен и алармата не пускам защото не е наред....Консумират ли ток като са изключени?
      Fiat Bravo '95, 1.8 16v

      Коментар


        #4
        Брато, не мога да ти обесня технически защо ти е паднал акомулатора. От студеното е. Така се случва често в зимния период когато колата не се пали дълго време и следователно акомулатора не се възбужда. Трябва да го заредиш на ново. Обикновено когато се оставя кола на вън, за дълго време, по възможност се откача акомулатора и се прибира на топло. Откачи го от колата, пибери го и го зареди. Ако нямаш зарядно го занеси някъде да ти го заредят, преди това да го прегледат обаче. Може да се наложи да му се долее течност. Ако има суха клетка трябва да му се долее преди да започне да се зарежда.Другия вариант е някой да те бутне, да запалиш и да оставиш колата да поработи, за да позареди акомулатора.
        O.E.Motorsport

        Коментар


          #5
          При температурите от 13 до 25 декември е нормално да падне акумулатора.Зареди го,дано да не е заминал.
          FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

          Коментар


            #6
            Нов акумулатор ако е бил здрав няма какво да му замине друго освен тока. Най-вече от някой лаком консуматор и от студа - химийката се движи по-малко и съответно пада скъпоценната ел.енергия. Акумулатора се вади, прибира се на топло, изчаква се да се темперира 1-2 часа и се включва към зарядно. След 24 часа - нов акумулатор - слагаме в колата, палим и се кефим... И следващия път като няма да я караш повече от 3 дни в тоя студ - акумулатора - у дома на топло - под леглото ти примерно
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #7
              Ясно мерси за отговорите ще го зареждам
              Fiat Bravo '95, 1.8 16v

              Коментар


                #8
                И си измери консумацията при изваден контактен ключ.
                Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                Коментар


                  #9
                  еее стига бе, не е възможно чак така да се срине. провери клемите за всеки случай, може нещо да са окислили и да е заминал контата. нали в другата тема се оказа че при голям студ се разрежда по-малко, и само преди да се запали колата, да се загрее за няколко часа в топла стая. Противно на всички останали мнения, смятам че е възможно да нямаш добър контакт. Стария ми акумулатор изобщо не правеше и опит да върти стартера, като паля, беше полумъртъв, но таблото светваше нормално.

                  Коментар


                    #10
                    ток

                    има консумация и без нищо да си включил може да се премери добреда го погледне някой акулмулаторджия и незнам защо но колата е за каране може поне на място отвреме на време да е пипалваш
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Хората си купуват коли за престиж вече. Не ги карат по ред съображения: щото са за НЕДЕЛЯ - да ни види цяло село, щото са за официални празници, щото е студено и да не земе да лъзне и да се удари чадото в някой лош спрял чичко, щото ръйш ли пред блока има 1 празно място - дай да купим и ние кола, че да седи на него и да и се радваме от балкона. И що да я палят бе??? Нали ще изгори я бензин, я газ, я нафта и ... това са разходи.От както в БГ-то се олаби автопазара всеки почна да си купува няква морга - я да ИМА за "ако потрябва", я щото е модерно, я щото последния път като са одили до Метро са им зели 5лв за такси... А като ми се наложи да карам в час пик и ми се присира от разни неделни шофЕри, дето с колата излизат за по-дълго в неделя-до село, а през седмицата карат от дома до работа и обратно, но ако слязат да бутат ще е по-безопасно... ей, тая тема пак ме ядоса...
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #12
                        jenshen73 написа:
                        Хората си купуват коли за престиж вече. Не ги карат по ред съображения: щото са за НЕДЕЛЯ - да ни види цяло село, щото са за официални празници, щото е студено и да не земе да лъзне и да се удари чадото в някой лош спрял чичко, щото ръйш ли пред блока има 1 празно място - дай да купим и ние кола, че да седи на него и да и се радваме от балкона. И що да я палят бе??? Нали ще изгори я бензин, я газ, я нафта и ... това са разходи.От както в БГ-то се олаби автопазара всеки почна да си купува няква морга - я да ИМА за "ако потрябва", я щото е модерно, я щото последния път като са одили до Метро са им зели 5лв за такси... А като ми се наложи да карам в час пик и ми се присира от разни неделни шофЕри, дето с колата излизат за по-дълго в неделя-до село, а през седмицата карат от дома до работа и обратно, но ако слязат да бутат ще е по-безопасно... ей, тая тема пак ме ядоса...
                        Извинявай но това тук не е ли раздел "Консултации"??? ако ти искам дървените философии ще ти се обадя ... престиж пфф. Точните хора дадоха съвети за което им благодаря.
                        Fiat Bravo '95, 1.8 16v

                        Коментар


                          #13
                          Колега,измери ли консумацията.Да не би да ти свети постоянно лампата в багажника?
                          Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                          Коментар


                            #14
                            предвид датата на поста на jenshen73 , предполагам че е почнал от рано, и е бил на черешата докато е писал, за това тонът му е толкова остър м/у другото и аз имах проблем , при мен също светеше постоянно лампата в багажника

                            Коментар


                              #15
                              И аз имам същия проблем с акумулатора.Първо ми смениха едната клема,палеше...три дни след като е сменена клемата почна големия студ и днес не искаше да запали,че се пуснах по баира и ..евала,ама утре сутрин като сляза да я подгрея,се съмнявам да запали.Акумулатора ми е купуван септември месец.

                              Коментар

                              Working...
                              X