от вчера не мога да си заключа капачката на резервоара.има ли смисъл да е оправям или направо трябва нова
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с капачката на резервоара
Collapse
X
-
Ключалката на багажника ми трудно се отключваше когато е студено.Миналата седмица я свалих, извадих патрона и при завъртане с ключа пластинките не се прибираха навътре.Има едни малки пружинки, които трябва да мърдат тези пластинки, тъй като вътре има малко грес ако попадне и малко мръсотия не може да се превърти ключа. Потопих ключалката в бензин да се изчисти и сега си отключва без проблем.Може да не разглобяваш капачката, а да я потопиш цялата в бензин или някакъв разредител.tempra 1,6
Коментар
-
за беда е разглобих капачката и забелязах че има едно счупено пластмасово щивче което се управлява от завъртането на ключа и отключва и заключва капачката.мисля че няма да мога да го оправя така че кажете от магазин или от морга да си търся нова и как да сваля ключалката за да си ползвам ключа на новата БлагодаряBrava 100 16V '99
Коментар
-
Абе оправя се нищо че изглежда невъзможно аз вече имам 2 оправени ама си е голяма играчка и часовникарска работа. По добре си вземи една от моргата но каква е гаранцията че и тя ще е здрава не знам, така са направени че се учудвам как на всички фиати и ланчи не са се изпотрошили още. Та вземи си от моргата, разглобяваш я има една скоба (като зегерка) държи патрона да не излиза, махаш я сваляш бели корпус с все чаркалъци и го слагаш на твоята капачка. Или пък ползвай само здравото зъбче. Опасявам се че не можеш да смениш патрона от твоята на другата защото за да го извадиш ще ти трябва ключа на "новата" капачка, а едва ли в моргата ще ти я дадат с ключ. Впрочем лесно ще провериш дали е здрава капачката която ти продават, защото за да я свалят от резервоара трябва да я отключат, за да ти я дадат без ключ ще трябва да го извадят а за да го извадят ще трябва да я заключат а щом е заключена долната и част трябва да се върти съвсем свободно без да щрака като тресчотка. Ако капачка без ключ на нея щрака като тресчотка значи и тя е кат твоята пътникПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E%E0%F0%E0Те тука съм описал как става цялата фатка ама си е голяма играчка, ползвам 2мм болт дълъг 14мм Дупча надлъжно зъбчето с 1.5мм бургия, завивам болта, капвам секундно, после шлаифам за да си влиза в гнездото, шлаифам и малко болта за да може зъба на патрона да се завърта на мястото си (шлаифам и зъба на патрона с около 1мм щото ако реша да осигуря тва разстояние само с шлайф на болта ще трябва да го изтъркам целия и ще се скъса )Наи ме е яд че последно като правих на Редсторм капачката пак забравих да направя снимки мамка му !Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Абе оправя се нищо че изглежда невъзможно аз вече имам 2 оправени ама си е голяма играчка и часовникарска работа. По добре си вземи една от моргата но каква е гаранцията че и тя ще е здрава не знам, така са направени че се учудвам как на всички фиати и ланчи не са се изпотрошили още. Та вземи си от моргата, разглобяваш я има една скоба (като зегерка) държи патрона да не излиза, махаш я сваляш бели корпус с все чаркалъци и го слагаш на твоята капачка. Или пък ползвай само здравото зъбче. Опасявам се че не можеш да смениш патрона от твоята на другата защото за да го извадиш ще ти трябва ключа на "новата" капачка, а едва ли в моргата ще ти я дадат с ключ. Впрочем лесно ще провериш дали е здрава капачката която ти продават, защото за да я свалят от резервоара трябва да я отключат, за да ти я дадат без ключ ще трябва да го извадят а за да го извадят ще трябва да я заключат а щом е заключена долната и част трябва да се върти съвсем свободно без да щрака като тресчотка. Ако капачка без ключ на нея щрака като тресчотка значи и тя е кат твоята пътникBrava 100 16V '99
Коментар
-
batinkata написа:Slavi_Lancia написа:Абе оправя се нищо че изглежда невъзможно аз вече имам 2 оправени ама си е голяма играчка и часовникарска работа. По добре си вземи една от моргата но каква е гаранцията че и тя ще е здрава не знам, така са направени че се учудвам как на всички фиати и ланчи не са се изпотрошили още. Та вземи си от моргата, разглобяваш я има една скоба (като зегерка) държи патрона да не излиза, махаш я сваляш бели корпус с все чаркалъци и го слагаш на твоята капачка. Или пък ползвай само здравото зъбче. Опасявам се че не можеш да смениш патрона от твоята на другата защото за да го извадиш ще ти трябва ключа на "новата" капачка, а едва ли в моргата ще ти я дадат с ключ. Впрочем лесно ще провериш дали е здрава капачката която ти продават, защото за да я свалят от резервоара трябва да я отключат, за да ти я дадат без ключ ще трябва да го извадят а за да го извадят ще трябва да я заключат а щом е заключена долната и част трябва да се върти съвсем свободно без да щрака като тресчотка. Ако капачка без ключ на нея щрака като тресчотка значи и тя е кат твоята пътникПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:batinkata написа:Slavi_Lancia написа:Абе оправя се нищо че изглежда невъзможно аз вече имам 2 оправени ама си е голяма играчка и часовникарска работа. По добре си вземи една от моргата но каква е гаранцията че и тя ще е здрава не знам, така са направени че се учудвам как на всички фиати и ланчи не са се изпотрошили още. Та вземи си от моргата, разглобяваш я има една скоба (като зегерка) държи патрона да не излиза, махаш я сваляш бели корпус с все чаркалъци и го слагаш на твоята капачка. Или пък ползвай само здравото зъбче. Опасявам се че не можеш да смениш патрона от твоята на другата защото за да го извадиш ще ти трябва ключа на "новата" капачка, а едва ли в моргата ще ти я дадат с ключ. Впрочем лесно ще провериш дали е здрава капачката която ти продават, защото за да я свалят от резервоара трябва да я отключат, за да ти я дадат без ключ ще трябва да го извадят а за да го извадят ще трябва да я заключат а щом е заключена долната и част трябва да се върти съвсем свободно без да щрака като тресчотка. Ако капачка без ключ на нея щрака като тресчотка значи и тя е кат твоята пътникBrava 100 16V '99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар