Честита коледа колеги аз пак съм на линия с поредния заплетен казус може да се смея ама ако не си пусна музика в колата тва цъкане направо ме подлудява начи тва чудо се появява само на скорост и над 1600 оборота, цъка с еднаква честота не се влияе от скорост на колата и на коя предавка съм важното за него да ме дразни е колата да подмине 1600 оборота и се почва цък,цък,цък,цъй, може би 3 пъти в секунда!(силата на цъкане е горе долу като на малко реленце) на място не цъка ! ако подам газ на място пак не цъка! обаче ако дръпна ръчната за да не мърда колата и дам газ и пускам леко съединителя го чувам да се обажда ! ето одеве си тръгвам и не цъка, викам си Урааа изчезна от самосебеси ма на един легнал полицаи като минах и па се почна. Знам че повечето от вас едвали могат да ми кажат нещо по този въпрос щото такива странни работи само на мен се случват, ама може и някои друг да сблъскал с тва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нещо в таблото в дясно цъка????
Collapse
X
-
колега, за таблото с уредите ли става въпрос? или за цъкане някъде в дясно при пасажера, в жабката? Че стана объркванеИ това табло от края на 99-та не е ли изцяло с компютърно управление, т.е. няма жило за обороти/скорост, а само кабели (букси) влизащи в него? Иначе уредите по таблото ти приемаме че работят нормално и правилно, предполагам че си ги погледнал, и работят щом не си писал че не работят?
Коментар
-
Спокойно колега, цъка точно както е казал peho електромагнитният клапан, който пуска изпаренията от резервоара към двигателя за доизгаряне.И при мен цъка, но интересното е че лятото почти не съм го чувал, а сега от както стана по-студено го чувам всеки ден. В ръководството пише, че се управлява по команда от ЕКУ-то и както си забелязал това става над определени обороти и в движение.В друга тема съм писал, че смисълът от тази цялата система за работата на мотора е нулева, тя е само с екологична цел. Не ми се работи в студа иначе ще му откача буксата на този клапан (под десният подкалник се намира) и ще видя дали ЕКУ-то регистрира грешка без него. Ако не го отчита като грешка, край с цъкането, ама много е студено.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Абе бензин уж все слагам от едно и също място и никога съм нямал проблем, както каза колегата Илко_гд и при мен се появи щом се застуди времето, лятото нямах такъв проблем. И какво предлагате да правя сега, като знам как кофти се сваля тоя подкалник хич в тоя студ не ми се занимава. Ще взема да пробвам с хлабава капачка на резервоара да видя ко ша стане. Тоя клапан не знам кои кога му казва да се отвори и дали завиди от налягането (или вакума не знам точно кво е) в резервоара, за да преминат парите към двигателя за изгаряне. Благодаря че ме насочихте към тая система, никога нямаше се сетя за нея А и още нещо ако изключа все пак буксата на тоя клапан имали от къде да "диша" резервоара и няма ли да му пречи тва че не работи тая система?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Аз съм направил следното - в капачката на резервоара има клапан, пружинка с гумичка. Нея съм я махнал и така резервоара става нормално вентилируем, като тези на бензиностанцията, на която работя. Това решава проблемите с вентилацията, пък и на 10 годишна кола въгленовият филтър не е толкова "пропусклив" така да се каже. За това и на повечето колеги им съскат здраво резервоарите при отвиване, няма от къде да влиза въздух за да изравни налягането. За мен ефективността на тази система след 10 години е 0. В гугъл можете да видите какво представляват тези въгленови филтри отвътре и колко пропускат след 10 годишна употреба.Евентуално ако при изключена букса от клапана компютъра регистрира грешка може вместо него да се сложи резистор със съпротивление 50 - 100 ома и готово. До колкото съм разглеждал цялата система няма датчик за налягането в резервоара, който да определя кога да се включи системата. Явно само ЕКУ-то решава.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
При мен също нещо цъка в централната конзола.Преди време потребителят с ник Кими Райконен ми обясни че идвало някаква клапа на климатроника и е нормално.Чесно казано вече спря да ми прави впечатление. Ако искаш пиши му едно ЛС и ще ти обясни точно нещата.Ако колата ти е климатик тогава не знам какво може да е.
Коментар
-
ilko-gd написа:Аз съм направил следното - в капачката на резервоара има клапан, пружинка с гумичка. Нея съм я махнал и така резервоара става нормално вентилируем, като тези на бензиностанцията, на която работя. Това решава проблемите с вентилацията, пък и на 10 годишна кола въгленовият филтър не е толкова "пропусклив" така да се каже. За това и на повечето колеги им съскат здраво резервоарите при отвиване, няма от къде да влиза въздух за да изравни налягането. За мен ефективността на тази система след 10 години е 0. В гугъл можете да видите какво представляват тези въгленови филтри отвътре и колко пропускат след 10 годишна употреба.Евентуално ако при изключена букса от клапана компютъра регистрира грешка може вместо него да се сложи резистор със съпротивление 50 - 100 ома и готово. До колкото съм разглеждал цялата система няма датчик за налягането в резервоара, който да определя кога да се включи системата. Явно само ЕКУ-то решава.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
SEV и тои ми се похвали че и неговата цъка, ебати фиатите представям си ако спре тва , къдели ще се разцъка другаде като стара свекърва е... тцъ тцъ тцъ тцъ...........Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар