Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се сменя крушката за късите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се сменя крушката за късите?

    Колеги помогнете... как се сменя крушката за късите и коя е точно. Като отворя фара коя от крушките е? И каква крушка трябва да купя предварително. Благодаря ви. Колата е брава 1.4
    Fiat Brava 1.4 97

    #2
    Крушката ти е тип Н1 и се намира под по-големия капак на фара. Ако ти е изгоряла дясната крушка то заставаш пред колата и гледаш капаците - първия от ляво на дясно е твоя Сваля се като натиснеш щипката в горния край на капака и издърпваш. Като слагаш новата крушка внимавай да не пипаш стъклото й с пръсти.
    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

    Коментар


      #3
      Фара не се отваря, а има отзад капачета. От вътрешната страна са дългите, после късите, от външната страна са габаритите. Крушките за къси и дълги са все H1.
      Прикачени файлове
      Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

      Коментар


        #4
        simeon3000 твоят фар вероятно е с лупи, а на колегата - едва ли, така че габаритите са му вътре под капачето за късата светлина, а не при мигача и всъщност реда на лампите е (от решетка към калник): дълга; габарит, къса; мигач. Всички предни лампи са H1, даже и тези за мъгла. Препоръчвам лампи OSRAM NIGHT BREAKER, ако не - силвърстар. в краен случай - стандарт.

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Препоръчвам лампи OSRAM NIGHT BREAKER, ако не - силвърстар. в краен случай - стандарт.
          Оги, знаеш ли от къде в София може да се вземат Osram Night Breaker?
          Punto 1.1 SX 95г

          Коментар


            #6
            Сминих си крушката. Елементарно е. Взех някаква бош за 4 кинта. Свети по добре от тази която беше преди това в колата. А тези Osram Night Breaker никъде ги няма.
            Fiat Brava 1.4 97

            Коментар


              #7
              Да, май не ги внасят още Малко става офтопик, но - според някакви тестове на Auto Express Philips X-treme Power били по-добри от Osram Night Breaker, като разликата между двете била че Philips -а светели 10% по-силно (в сравнение с Night Breaker), а пък Osram -а светели 10% по-бяло. Друга разлика между двете е че Philips -а постигат тези резултати/тествани са при 12.8V, докато Osram -а при 13.2V - без да разбирам много по тази тема (тоците), но това не дава ли предимство на Philips -а, при колите с "по-слаби" тоци?
              Punto 1.1 SX 95г

              Коментар


                #8
                падът на напшрежение и светимостта на лампата са нелинейно свързани. пад с 10 % води до над 15 % по-слаба светимост; 20% пад на напрежение - над 35 % по-слаба светимост. За да се извлече максимума от една лампа, трябва всеки един възел, от акумулатора + до акумулатора минус, да е в изправност! В т.ч. ключета, релета, букси, лампи, маси.... иначе кел файда като си вземеш осрам мултиензим хайпер лайт +4000 %? Няма да светне както би трябвало. Осрам найт брейкър ако изобщо ги има някъде , със сигурност това ще е магазин ХХХХХХХХ (търсачка, тема "намерих много добра цена.... , с автор аз, за да не правя реклама), А дори и да ги няма там, може би биха могли да се поръчат. Само за сравнение, ако някой е забравил: осрам силвърстар в този магазин беше 6.90, когато в практикер (най-евтиния?! ...) бяха по 12.70.mironcho, в тази връзка, според мен по-добре е осрам, защото ако е изчислена за 13.2 волта, ще има по-дълъг живот, като и пуснем 14 в при работещ ДВГ. Т.е. абсолютно нормално е филипса да свети повече, предвид че е изчислен за по-ниско напрежение.

                Коментар


                  #9
                  Благодаря за информацията Оги!Използвам случая да пожелая щастлива и успешна 2008 -а година на всички!
                  Punto 1.1 SX 95г

                  Коментар

                  Working...
                  X