Днес при първото палене ми изсипа хидр. течност на асфалта и останах без волан. Теча е някъде отпред, стича се по бронята пред предна лява гума. Та въпроса ми е знаете ли някой сервиз в района на Младост, който да работи сега по празниците. И дали може да се кара така или ще прецакам помпата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хидравликата изтече на асфалта
Collapse
X
-
stef написа:ако караш така ще прецакаш помпата , ако има възможност да свалиш ремъка /ако не задвижва друго освен помпата/ може да караш така без да се притеснявашTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
С дърпане може да си караш колкото искаш, няма проблем мотора и следователно помпата няма да се въртят. Спирачките и те щи ти работят ама като с волана като няма серво (няма вакуум в него) ще трябва доста силно да натискаш.Успех.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Не мисля, че е разумно да те дърпат с мека връзка и да си без спирачки, да не говорим, че това е и изискване в закона. Виж, с твърда връзка става. Не знам колко е сложно свалянето на ремъка, но според мен при разхерметизирана система и изтекло хидравлично масло въртенето на волана няма да е чак толкова трудно. Наистина е много трудно без хидравлика, но именно заради маслото в системата.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
simeon3000 написа:...на загасен двг. и от време на време да включвам пета заради спирачките...Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Здравей, помпата се скапва дори и за по-малко от 1км каране ако е на сухо! Аз моята я пръснах буквално защото завих с висока скорост пълен волан с много сила и всичко изтече. Почна да свири и стърже. Ако не си я оправил откачи ремъка на хидравликата, ама то пък така незнам дали може да се кара няма да ти зарежда акомулатора... Ако си взимаш нова помпа внимавай, защото по моргите може да ти набутат счупена такава - аз смених 4 докато уцеля здрава. Нова помпа е около 400лв, а втора ръка 100-120лвFiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
Надявам се при мен да е по-малкото зло, някой спраскан маркуч или изтървала скоба. Досега не съм имал проблеми с хидравликата и не съм чувал никакви виенета и шумове оттам. А и е в срещуположния край теча. Лошото е, че в този студ за 10 мин. навън замръзвам и не ми се пипва нищо. Бе все някак ще я дотикам до най-близкия сервиз в четвъртък, а дотогава ще си празнувам на воля. Айде весели празници на всички и наздраве Все пак, ако знаете някой да му се работи тия дни, свиркайте.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
snake написа:stef написа:ако караш така ще прецакаш помпата , ако има възможност да свалиш ремъка /ако не задвижва друго освен помпата/ може да караш така без да се притеснявашFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Днес беше малко по-топло и слязох до колата да видя за какво става на въпрос. Вдигнах я на крик, махнах лявото колело и видях един изплюл маркуч, от който всичко изтичаше. Оправих нещата, смених някаква смотана скоба, долях масло, запалих и вече всичко е наред, но пак имам въпрос. В предната ми броня има някакъв маслен радиатор, хванат със свински опашки, откъдето излизаше този маркуч. Оригинално ли е така или е поставен допълно да охлажда хидравл. масло. Нужен ли е въобще или когато имам време да го махам. Не видях никъде по схемите такъв радиатор.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар