Аз те съветвам въобще да не правиш ремонт на двигателя.Пълно е с ударени коли които не подлежат на ремонт. В много от случаите мотора му няма нищо и можеш да го вземеш за 800-900лв.целия.Значи ти ще похарчиш не по-малко от 700лв. за части+труд и в повечето случаи мотора няма да същия като преди(става въпрос за вървенето).Някакви си шлайфисти работещи с техника от на баба ми времето просто няма как да постигнат като точност това което излиза от завода. Някак си не е реално някой си там майстор да постигне това за което в Торино се грижат роботи. Това разбира се е мое мнение, но наскоро колега с ФИАТ купе беше дал 1200лв.за подобен ремонт и познай какъв беше резултата. Дано вземеш правилно решение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсан ангренажен ремък Fiat Bravo 1.6 16V
Collapse
X
-
не е точно така .. аз лично съм си отварял мотора няколко пъти за какви ли не щуротии и познай какво .. резулатата си е добър .. пълно е с некадърници ако знаеш какво правиш няма да имаш никакъв проблем дори резултатите може да са по добри от заводските ... все пак от моя мотор излизат около 170 магаренца а е само 1.2Madness Motorsport
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Коментар
-
Аз пък те съветвам точно обратното,да си направиш мотора и поне ще знаеш ,че всичко е пушка Тва да вземеш от някоя морга мотор и да се чудиш добър ли е ,колко ще ме изкара и накрая пак нещо да стане с него не си е работа.Направи си го като хората и си свиркай,щото ще знаеш ,че ти е като нов и ще му се радваш доста времеNissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар