Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ не пали, махах акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ не пали, махах акумулатор

    Колеги, помагаите с идеи става въпрос за пунто 1.2 инж.. Реших да заредя акумулатора и го махнах за няколко дни при тия студове. Вчера го сложих зареден, но само леко бях сложил клемите и колата запали без проблем. Спрях на едно място за малко и като пробвах да запаля изобщо не завъртя. Лампите светят но не завърта изобщо все едно хич няма акумулатор. Затегнах клемите пробвах няколко пъти и нищо. По едно време всички лампи на таблота започнаха да мигат и нещо да цъка. Махнах клемите на акумулатора за малко и пак ги сложих, лампите станаха пак нормални, но пак не запали .Като пробвах един два пъти пак започнаха да мигат ламопите. Какво да правя? Нямам и червен ключ. Благодаря предварително и весело изкарване на празниците

    #2
    колега сигурен ли си че клемите на акумолатора и на колата са добре почистени и стегнати
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      p

      Колко трябва да стягам. Много се притеснявам дали може да стане нещо с компютъра, ако се маха често акумулатора.

      Коментар


        #4
        Ако клемите не са оригиналните, т.е. дето са изляти около кабела провери дали са стегнати добре за самия кабел. И аз го патих един път така. Клемите стегнати, отгоре като ги гледаш всичко ОК. Обаче долната пластина, която се затяга на кабела беше почти скъсана. А може и акумулатора ти да е заминал. Знаеш ли го на колко години е?
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Най-вероятно е от клемите. Трябва не само да са здраво затегнати, но и добре почистени от окисленията. Желателно е да намаже с графитна смазка.
          Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
          двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

          Коментар


            #6
            Или с технически вазелин.Като начало пробвай с друг акумулатор и тогава търси други причини.Изчисти хубаво клемите и виж да няма някоя хлабава връзка особено на минуса към двигателя или купето.

            Коментар


              #7
              Акумулатора на колко години е?
              Fiat Stilo 1.8 16V

              Коментар


                #8
                точно днес си играх с такива симптоми. сваляне, хубаво почистване на клемите, ама хубаво значи идеално. задължително да се намажат с нещо - грес, графит или разни подобни. много здраво стягане и всичко е на 6. Освен на моята кола, същия проблем имаше на снахата на пежото, а днес на едно сеатче кордоба. на моята и на сеатът - няколко дни след като е сложен нов акумулатор, а на снахата няколко дни след като са махани клемите и са сложени без да са изчистени. използвах контакт спрей, шкурка, и поради липса на грес - няколко пъти с контакт спрей. до момента всичко е наред.

                Коментар


                  #9
                  Колеги, затегнах всичко, ток има бендикса изхвърля (чува се щракането) но не пали. Дали незавърта стартера ? Дано там да е проблема а не с компютъра.

                  Коментар


                    #10
                    колега последно стартера започва ли да се върти или не? ако стартера се върти, причините са на съвсем друго място. уточни какво точно става, защото не е много ясно. С друг акумулатор пробва ли ?

                    Коментар


                      #11
                      п

                      Оказа се стартера. Днес бях на майстор и ротора ми беше от нещо надраскан. Смени ми втулката и го почисти. Междувременно забелязах че предните ми спирачки задържат колелото. Значи ремонт на стартер и смяна на маркучите на предните спирачки + майсторлъка 100 лв.

                      Коментар


                        #12
                        Re: п

                        petko_dimow написа:
                        Оказа се стартера. Днес бях на майстор и ротора ми беше от нещо надраскан. Смени ми втулката и го почисти. Междувременно забелязах че предните ми спирачки задържат колелото. Значи ремонт на стартер и смяна на маркучите на предните спирачки + майсторлъка 100 лв.
                        Уффф тука сто лева там сто лева - писна ми! Ти пак тънко си минал аз все попадам на некви дето за работа под 100 не вземат. Ортак на джоба ....
                        Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                        MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                        Engine Stamp: 176B9.000
                        Version Code: 176BV
                        Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                        Коментар

                        Working...
                        X