Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо не върви "двувалката" (преименувана)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Какво значи това?

    Че бобината ли е прецакана?Митко, да те питам нещо, при мен на 835С2000 нямам делко. Кабелите влизат директно в четири "неща". Тези неща отделни бобини ли са?
    Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

    Коментар


      #17
      за митко

      не даваи много газ приятел ..... ?
      -------------------------------
      0898506763

      Коментар


        #18
        браво Митко, след толкова главоблъскания най-накрая успя!евала

        Коментар


          #19
          Мите бравото също се спъна дали не е същия проблем, а?

          Коментар


            #20
            Re: DOHC

            Mitko написа:
            Оправи сееееееееее. Лоша връзка между импулсния датчик и комутатора. Типично по италиянски. Сега колата отново си е моята :D :D :D
            Колега, ще поясниш ли малко по-подробно, къде се намира тая връзка?Моята Брава се държи по абсолютно същия начин и съм сменил същите части, но все още проблема си го има.Само не съм пробвал с друго ЕКУ.

            Коментар


              #21
              Аз сменях и ЕКУ, но няма разлика. Явно проблема е другаде. Къде е тази слаба връзка?
              Brava 1.6 16V 90к.с.

              Коментар


                #22
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #23
                  Митко, да ми кажеш нещо повече за EGR системата.
                  ex. Tipo 1.6 i.e DOHC
                  ex. Marea Weekend HLX TD100

                  ex. Nissan Primastar 1,9 dci
                  Mercedes Vito W447
                  Skoda Rapid 1.2 110ps

                  Коментар

                  Working...
                  X