Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

63% разлика в спирачното усилие на задните спирачки ПОМОЩ!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    63% разлика в спирачното усилие на задните спирачки ПОМОЩ!!!

    Колеги отидох на преглед и там ме зарадваха предколеднопроверяваме предните спирачки -6% разлика - перфектнипроверяваме задните и изненадаа задна дясна гума почти не спира, забелязах, че леко е текла и спирачна течност от вътрешната страна на гумата. Ще отворя барабана утре да видя какво е, но искам да се консултирам и с вас, защото просто досега не съм разглабял задните спирачки на бравото(само на Лада и не знам дали е същото).Та.. някакви предложения каква може да е причината ? гумички? буталца ? Накладките са перфектни.Благодаря предварително.
    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
    тел. 0883437022

    #2
    спирачки

    а ръчната и тя ли е така на мен също ми направи този номер 60% но ми казаха да дърпам ръчната зъб по зъб и на уреда показа 2% почти никаква разлика а допуска беше много повече . там челюстите имат едно саморегулиране /зависи и от модела де / и това трудно се нагласява от първи път хем ръчната и крачна да работи нормално или да не е обезвъздушена самата система нещо като исвадиш барабаните да не натиснеш като мен педала клапанчето изпиза и става една
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Най-вероятно е текнало цилиндърче. Има и една система за саморегулиране. Ще се справиш, дано барабана да няма ръб, че много зор е ваденето.

      Коментар


        #4
        Цилиндърчетата са доста евтини, аз за 10лв си купих. За сравнение при пежо 405 е към 30-35лв. Не на всички Брави има саморегулиращ механизъм. Моята например няма и си играх зъб по зъб да отворя челюстите, за да са най-близо до барабана.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          ех sparky sparkyy това значи, че и моята няма
          Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
          части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
          части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
          тел. 0883437022

          Коментар


            #6
            Има един тарикатлък за вадене на барабана - бърка се с тел и с тънка отверка през дупката на болта за джантите, натиска се контричката е се разхлабва зъбчата гайка. Много е пипкаво, но е в пъти по-лесно от това да блъскате с чук или да напъвате с щанга. Добре е да имате помощник който да държи фенерче на някоя от другите дупки за да свети вътре. А ако тръгне да излиза, но върви трудно по повърхноста на накладките, сложете джантата хванете я с два болта и дърпайте с въртене нея, защото е по-удобно. По въпроса на колегата заминало си е цилиндърчето и трябва да се смени с ново. Най-гадният момент в цялата операция е развиването на тръбичката - така, че там внимавайте най-много.Успех!

            Коментар


              #7
              е това с джантата, двата болта и дърпането искам да го гледам. Никога няма да стане. Не обърквайте човека.
              BRAVA 1.6

              Коментар


                #8
                Що да не стане. Вече си махнал гайката на лагера, барабана се върти свободно когато е на местото си, но като тръгнеш да го вадиш и има ръб започва да затяга. Сега както съм уточнил има два случая: единият е накладките са много отворени и барабана има голям ръб и просто не могат да се разминат - тогава обикновено следва бой с чука по барабана (някои барабани имат едни ръбчета които се чупят) или навиране на щанга между барабана и таблата от което следва изкривяване на таблата и куп други простотиии или другият вариант е с разхлабването на контрата. Вторият случай - чети внимателно - барабана започва да излиза, накладките се показват, ръба му е върху накладките - вече стана ли ясно за какво говоря, но тогава барбана затяга от триенето, само с дърпане навън не излиза, трябва комбинирано дърпане с въртене наляво-надясно, но при стискане с двете ръце нямаш тази сила, затова като си стигнал до това положение слагаш джантата хващаш я с един болт и въртиш и дърпаш с нея и е по лесно. Барабана остава на джантата.Всъщност нали и при вашите модели лагера е в барабана и резбите на болтовете също и няма отделна главина, защото гореописаният метод е за такъв барабан.

                Коментар


                  #9
                  става лесно с болт м10 2 броя,навиват се на барабана и постепенно единия и другия и барабана излиза-пише го в ръководството на типо-предполагам че става и за бравотака съм вадил и на лада дано съм помогнал
                  типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                  хюндай акцент 1.5 CNG
                  киа каренс +метан

                  Коментар


                    #10
                    мерси колеги , справих се
                    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                    тел. 0883437022

                    Коментар

                    Working...
                    X