Колеги отидох на преглед и там ме зарадваха предколеднопроверяваме предните спирачки -6% разлика - перфектнипроверяваме задните и изненадаа задна дясна гума почти не спира, забелязах, че леко е текла и спирачна течност от вътрешната страна на гумата. Ще отворя барабана утре да видя какво е, но искам да се консултирам и с вас, защото просто досега не съм разглабял задните спирачки на бравото(само на Лада и не знам дали е същото).Та.. някакви предложения каква може да е причината ? гумички? буталца ? Накладките са перфектни.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
63% разлика в спирачното усилие на задните спирачки ПОМОЩ!!!
Collapse
X
-
63% разлика в спирачното усилие на задните спирачки ПОМОЩ!!!
Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022Етикети: –
-
спирачки
а ръчната и тя ли е така на мен също ми направи този номер 60% но ми казаха да дърпам ръчната зъб по зъб и на уреда показа 2% почти никаква разлика а допуска беше много повече . там челюстите имат едно саморегулиране /зависи и от модела де / и това трудно се нагласява от първи път хем ръчната и крачна да работи нормално или да не е обезвъздушена самата система нещо като исвадиш барабаните да не натиснеш като мен педала клапанчето изпиза и става една
-
ех sparky sparkyy това значи, че и моята нямаFiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Има един тарикатлък за вадене на барабана - бърка се с тел и с тънка отверка през дупката на болта за джантите, натиска се контричката е се разхлабва зъбчата гайка. Много е пипкаво, но е в пъти по-лесно от това да блъскате с чук или да напъвате с щанга. Добре е да имате помощник който да държи фенерче на някоя от другите дупки за да свети вътре. А ако тръгне да излиза, но върви трудно по повърхноста на накладките, сложете джантата хванете я с два болта и дърпайте с въртене нея, защото е по-удобно. По въпроса на колегата заминало си е цилиндърчето и трябва да се смени с ново. Най-гадният момент в цялата операция е развиването на тръбичката - така, че там внимавайте най-много.Успех!
Коментар
-
Що да не стане. Вече си махнал гайката на лагера, барабана се върти свободно когато е на местото си, но като тръгнеш да го вадиш и има ръб започва да затяга. Сега както съм уточнил има два случая: единият е накладките са много отворени и барабана има голям ръб и просто не могат да се разминат - тогава обикновено следва бой с чука по барабана (някои барабани имат едни ръбчета които се чупят) или навиране на щанга между барабана и таблата от което следва изкривяване на таблата и куп други простотиии или другият вариант е с разхлабването на контрата. Вторият случай - чети внимателно - барабана започва да излиза, накладките се показват, ръба му е върху накладките - вече стана ли ясно за какво говоря, но тогава барбана затяга от триенето, само с дърпане навън не излиза, трябва комбинирано дърпане с въртене наляво-надясно, но при стискане с двете ръце нямаш тази сила, затова като си стигнал до това положение слагаш джантата хващаш я с един болт и въртиш и дърпаш с нея и е по лесно. Барабана остава на джантата.Всъщност нали и при вашите модели лагера е в барабана и резбите на болтовете също и няма отделна главина, защото гореописаният метод е за такъв барабан.
Коментар
-
мерси колеги , справих сеFiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар