Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да сложа ли бензин Еко 100 октана + добавка за мощност?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Да сложа ли бензин Еко 100 октана + добавка за мощност?

    Един пич с Аскона бил сложил, дигнала му се мощността, но пък взела да гори масло след 2-3 дена и се чудя, ако сложа на Бравата тия джаджи дали няма да стане същия номер ?
    Fiat Brava SX 1.6 16V 103 BHP


    #2
    няма смисълхората са го измислили - 95Нно дали това в бензиностанциите е 95, е друг въпрос :D
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      какво искаш да кажеш, че А95 е по-добър от 100 октана ли ?
      Fiat Brava SX 1.6 16V 103 BHP

      Коментар


        #4
        не, но 100 е направен за други коли.
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          ами аз 100-те октана ще го сложа веднъж само да пробвам има ли някаква разлика и евентуално да тествам максималните скорости на предавките на колата
          Fiat Brava SX 1.6 16V 103 BHP

          Коментар


            #6
            Ако сложиш 100 октанов бензин мотора става 2000 куб/см. моментално.И градско почва да гори по 3.5/100
            И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

            Коментар


              #7
              първо що офф топик ? второ 3.5 градско
              Fiat Brava SX 1.6 16V 103 BHP

              Коментар


                #8
                MartoModev написа:
                Ако сложиш 100 октанов бензин мотора става 2000куб.моментално.И грагско почва да гори по 3.5/100
                И аз доста се зачудих на поста на колегата... ама после видях, че е от Люлин, пък те там почват запоите по повод такива празници като Коледа и Нова година горе-долу една седмица предварително... п.п.Е те т’ва моето вече си е пълен офф... да ме прощава автора!
                Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                --- в сърцето завинаги... ---
                Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                Коментар


                  #9
                  По-голямото октаново число не ти дава автоматично повече мощност. Двигателя трябва да е с по-голяма степен на сгъстяване за да се възползва от октановото число. Ако той е правен за 98, а го караш с 95 със сигурност ще има разлика между 95 и 98, може дори и със 100. Обаче жигула правена за 86 например и да и сложиш 100 не вярвам да има разлика.
                  FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                  FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                  FIAT UNO 1.5

                  Коментар


                    #10
                    А вие като сложите различен от 95Н какво очаквате от колата?Да върви като ракета без да харчи.
                    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                    Коментар


                      #11
                      stanleyhacker написа:
                      По-голямото октаново число не ти дава автоматично повече мощност. Двигателя трябва да е с по-голяма степен на сгъстяване за да се възползва от октановото число. Ако той е правен за 98, а го караш с 95 със сигурност ще има разлика между 95 и 98, може дори и със 100. Обаче жигула правена за 86 например и да и сложиш 100 не вярвам да има разлика.
                      Абсолютно вярно. Двигател правен за 95 е с по-големи горивни камери (по-ниска степен на сгъстяване), също и в софтуера на ЕКУ-то не е заложено да може да върне толкова много аванса (да пусне по-голямо предварение), така че да се възползва мотора от по-високото октаново число на бензина. Така че за мен няма смисъл да се сипва 98 на мотори със степен на сгъстяване под 10 пъти.
                      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                      Коментар


                        #12
                        http://trace.data.bg/AutoBild/2002%2...el%20-%202.JPG
                        Ex Fiat 126P
                        Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                        Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                        Alfa Romeo 147 1.6 TS
                        Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                        Коментар


                          #13
                          Здравейте, преди време когато правих диагностика на двигателя, майстора ме посъветва да зареждам по-възможност на ОМВ или в краен случай на Лукойл. За 100 октановия бензин, не знам дали ще имам някакъв проблем с него, но засега карам само с такав, особено през студените месеци, като сипя 95 колата започва да мени оборотите и да гасне веднъж два пъти докато е судена. Със 100 октановия работи идеално.
                          Bravo 1.6 16V

                          Коментар


                            #14
                            ilio82 написа:
                            Здравейте, преди време когато правих диагностика на двигателя, майстора ме посъветва да зареждам по-възможност на ОМВ или в краен случай на Лукойл. За 100 октановия бензин, не знам дали ще имам някакъв проблем с него, но засега карам само с такав, особено през студените месеци, като сипя 95 колата започва да мени оборотите и да гасне веднъж два пъти докато е судена. Със 100 октановия работи идеално.
                            Щом не работи стабилно при 95, а при 100 октановия проблемите ти с оборотите силно намаляват, аз лично смятам, че имаш нужда от смяна само на някой консуматив, като свещи/кабели/масло/филтри(възд/бенз). Просто по-високоокатновия бензин дава малко повече мощност на двигателя и той става по-слабо чувствителен към изхабения консуматив.
                            Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                            --- в сърцето завинаги... ---
                            Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                            Коментар


                              #15
                              stanleyhacker написа:
                              По-голямото октаново число не ти дава автоматично повече мощност. Двигателя трябва да е с по-голяма степен на сгъстяване за да се възползва от октановото число. Ако той е правен за 98, а го караш с 95 със сигурност ще има разлика между 95 и 98, може дори и със 100. Обаче жигула правена за 86 например и да и сложиш 100 не вярвам да има разлика.
                              Към колегата пуснал темата Октановото число няма никакво отношение с калоричността на горивото!!!!!Просто при по-ниско октаново число има повече детонации, и по голямо разбиване. С 100 откана в горивната камера ще има по малко детонации, по-малко разбиване от където идва и факта че повечето хора пробвали с високоотканов бензин споределят, че колата работи по тихо и по равномерно Това е факт и при мен е така а карам мотор 1.4.С по- малко натискане на педала колата поема по добре и от там идва по-малкия разход защото сме доволни как върви колата с по малко натискане на педала спрямо по ниско октановия бензин При натиснат докрай педал на газта обаче разлика в ускурението не би трябвало да има и все пак за мен разликата на 98-100 спрямо А95 (10-15 стотинки)си заслужава !!
                              VTS 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X