Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за обезвъздушаване на Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ за обезвъздушаване на Типо

    Колеги имам голям проблем. След като имах малко проблеми по охладителната система, които са отстранени и смених антифриза, сега не мога да обезвъздуша кочинката. Вече две седмици карам и нищо не се получава. Пробвах и с отворена капачка на разширителния съд, от пробката на радиатора и какво ли още, но без резултат. Вече ми писна. А пък не става така, защото въздуха в системата влияе и върху термостата. На по ниски обороти помпата не създава достатъчно налягане и термостата отваря с голямо закъснение. Да не говорим пък за парното. Вече ми е на късмет. "Тука има, тука няма." Колата е Типо, 1.4 карбуратор, 160А1.048.И друг път съм сменял антифриз, термостат, но такъв зор не съм видял. Наистина се нуждая от акъл как да се справя с проблема.Благодаря предварително.
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    #2
    Ами на ойто Типо(1.6 едновалка) се обезвъздушава от една пробка на един маркуч, дето се намира малко вдясно от термостата, горе-долу срещу модула на запалването, срещу шофьорското място и т.н., и трябва на работещ двигател...Сега то винаги остава по малко въздух, но при мен то само си обезвъздушава.Трудно ми е да си представя как се е образувала тази въздушна възглавница, но определено освен на радиатора, трябва да имаш и другаде пробка за обезвъздушаване според мен.
    N.Y. State of Mind

    Коментар


      #3
      Наистина до сега самичка се е обезвъздушавала. Наливам, чакам да отвори термостата, доливам. Карам известно време и доливам пак и готово. Сега обаче не става. Направила сие възглавница някъде и не мога да я избутам.
      Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
      Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

      Коментар


        #4
        Нямаш ли маркуч както ти казах вдясно от термостата(не е свързан с него)?
        N.Y. State of Mind

        Коментар


          #5
          moko написа:
          Наистина до сега самичка се е обезвъздушавала. Наливам, чакам да отвори термостата, доливам. Карам известно време и доливам пак и готово. Сега обаче не става. Направила сие възглавница някъде и не мога да я избутам.
          Ми и аз съм със същото Типо като твоето и не съм намерил за сега никъде пробка за обезвъздушаване... но пък и както ти казваш по-горе, до сега сам се е справял с този род дейност Типока... Единственото което ми идва като идея е да откачиш една (по-добре изходящата ако я знаеш коя е) тръба за водата към изпарителя (гледам че си с АГУ), и да видиш дали няма пък от там да избълбука пустия въздух... ’
          Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
          --- в сърцето завинаги... ---
          Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

          Коментар


            #6
            moko написа:
            Наистина до сега самичка се е обезвъздушавала. Наливам, чакам да отвори термостата, доливам. Карам известно време и доливам пак и готово. Сега обаче не става. Направила сие възглавница някъде и не мога да я избутам.
            колега не искам да те плаша ама на издухана гарнитура на глава ми прилича твоя проблем , прегрявал ли си я преди да отстраниш проблемите по охлад система
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              Специално за Типо 1.4, ефективно обезвъздушаване се прави, като се разкачи едната връзка към парното (по-горният от двата маркуча, намират се в близост до карбуратора)! Тъй като там няма щуцер, това е единствения сигурен способ. Теча е обилен, но друг начин няма. Тази операция се прави, след като системата се обезвъздуши първо през щуцера на радиатора. Някъде бях писал точно за този проблем на Типо 1.4, даже и снимка на маркуча имаше, ама не мога да намеря темата P.S. Кранчето на парното - на топло!
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар


                #8
                от радиатора до разширителния съд има едно тънко маркуче,да не се е запушила тръбичката на разширителния съд,с една тел пробвай да не е запушена
                типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                хюндай акцент 1.5 CNG
                киа каренс +метан

                Коментар

                Working...
                X