Колеги имам голям проблем. След като имах малко проблеми по охладителната система, които са отстранени и смених антифриза, сега не мога да обезвъздуша кочинката. Вече две седмици карам и нищо не се получава. Пробвах и с отворена капачка на разширителния съд, от пробката на радиатора и какво ли още, но без резултат. Вече ми писна. А пък не става така, защото въздуха в системата влияе и върху термостата. На по ниски обороти помпата не създава достатъчно налягане и термостата отваря с голямо закъснение. Да не говорим пък за парното. Вече ми е на късмет. "Тука има, тука няма." Колата е Типо, 1.4 карбуратор, 160А1.048.И друг път съм сменял антифриз, термостат, но такъв зор не съм видял. Наистина се нуждая от акъл как да се справя с проблема.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за обезвъздушаване на Типо
Collapse
X
-
Ами на ойто Типо(1.6 едновалка) се обезвъздушава от една пробка на един маркуч, дето се намира малко вдясно от термостата, горе-долу срещу модула на запалването, срещу шофьорското място и т.н., и трябва на работещ двигател...Сега то винаги остава по малко въздух, но при мен то само си обезвъздушава.Трудно ми е да си представя как се е образувала тази въздушна възглавница, но определено освен на радиатора, трябва да имаш и другаде пробка за обезвъздушаване според мен.N.Y. State of Mind
-
moko написа:Наистина до сега самичка се е обезвъздушавала. Наливам, чакам да отвори термостата, доливам. Карам известно време и доливам пак и готово. Сега обаче не става. Направила сие възглавница някъде и не мога да я избутам.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
moko написа:Наистина до сега самичка се е обезвъздушавала. Наливам, чакам да отвори термостата, доливам. Карам известно време и доливам пак и готово. Сега обаче не става. Направила сие възглавница някъде и не мога да я избутам.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Специално за Типо 1.4, ефективно обезвъздушаване се прави, като се разкачи едната връзка към парното (по-горният от двата маркуча, намират се в близост до карбуратора)! Тъй като там няма щуцер, това е единствения сигурен способ. Теча е обилен, но друг начин няма. Тази операция се прави, след като системата се обезвъздуши първо през щуцера на радиатора. Някъде бях писал точно за този проблем на Типо 1.4, даже и снимка на маркуча имаше, ама не мога да намеря темата P.S. Кранчето на парното - на топло!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар