Здравейте,Имам следното питане. Лампата на таблото която показва проблем с инжекциона/поне според руския "хаинес"/ взе да светва и да гасне когато си поиска без някаква логика, не съм усетил някаква разлика във вървежа. Понеже явно съм голям карък и все попадам на "МАЙСТОРИ", Въпроса е: проблема може ли да се е появил в следствие на смяна на агренажен ремък и запалване с бутане/щото някои майстори са идиоти и не гледат дали забравят запалени фаровете/, дали има някаква връзка между двете??? Само да поясня, че след като "нулирах" откачих клемата на акумолатора за 10 минути проблема с присветващата лампа си остана. Има ли връзка между инжекциона и агренажния ремък??И, ако е така то да дам предложение един конкретен "тип" тук да бъде преместен от единия в другия списък.Ще съм благодарен и на съвет за добър диагностик които да прегледа компютъра.........Предварително БЛАГОДАРЯ и весели празници....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за инжекцион на Пунто II
Collapse
X
-
Имам същия проблем ... по някой път лампата на инжекциона просто премигва 3 пъти и спира ... случи ми се на път за италфеста със 160 км/ч, случвало ми се е и със 120 км/ч и с 80 ... без никаква логика ... тествах си я и ми даде "проблем в запалването на цилиндър 4" ... смених свещи, кабелите ми май са наред - остава някоя от бобините да прави проблем ... но все още не съм намерил време да им разменя местата и да пробвам дали ще има разлика ...
Коментар
-
Ами моя съвет е да идете на елкон на запалителната уредба. Ако там всичко е наред, то грешка за запалването при тези мотори с хибридното ЕКУ е кофти проблем (ако е с хибридно). В 99% проблема е в ЕКУ, вече имам 3-4 такива сменени, не го пожелавам на никой, но ако има проблем в запалването, то се товари крайния транзистор(а не подлежи на ремонт). И после смяна на ЕКУ за не малко пари, така че бягайте на добър елкон докато е време.LANCIA Dedra 1.6 835A1.000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар